Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Troška OT:Ateso je největší kepl,jakej existuje,topí to krásně,prd to žere,ovšem je to totálně nespolehlivý,poruchový a opravy jsou drahý,mluvím z vlastní zkušenosti,měl sjem ho v autě dva roky a za tu dobu s ním byly jen problémy
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
JiRay já je kupoval asi 1993 (ještě plechový obal) a je faktem že se tam sral startovací a zárověň doběhový termostat takže po třetí opravě jsem ho nahradil termostatem z koupelnového bojleru na horkou vodu a můžu se zkusit zeptat současného majitele ale myslím že funguje do teď a kromě spálené žhavičky si nepamatuji jiný problém ale je faktem že jsem to kupoval hned po zahájení výroby přímo v Rakovníku a ty první kusy měly hodně komponentů originál (tuším ebersprecher)
Dnešní rozhovor s jedním důchodcem co u nás naváží, mimochodem ohromě "chytrý" chlap
Benďo, nejde mi spojka! Pojď se na to podívat! A jak se vám to projevuje že vám to nejde? No, jde strašně zlehka ale namůžu tam zařadit A nemáte to zavzdušněné? Kurva, nedělej ze mně debila, vzduchu tam mám dost!!!
Aha, tak to jo Tak já se na to teda mrknu. No, dolil jsem brzdovku a spojka šlape, ještě že měl dost vzduchu, jinak bych z něj dělal debila
Benďo, nejde mi spojka! Pojď se na to podívat! A jak se vám to projevuje že vám to nejde? No, jde strašně zlehka ale namůžu tam zařadit A nemáte to zavzdušněné? Kurva, nedělej ze mně debila, vzduchu tam mám dost!!!
Aha, tak to jo Tak já se na to teda mrknu. No, dolil jsem brzdovku a spojka šlape, ještě že měl dost vzduchu, jinak bych z něj dělal debila
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
To se blbě takhle radí. Zkusil bych se podívat jestli to dává plný plyn- vím že tam bývá zakopaný pes v omezovači který se zděsí a nedovolí ti pak dát plný ani při nižších rychlostech.Asi pak jestli tam jde dost nafty,někdo tu měl přicpanou trubičku (holendr) pak jestli to někde nepřisává luft. Na vzduchový filtr bych se taky podíval ale tam to asi nebude. Na turbo bych moc nesázel ale těžko takhle radit,každopádně můžeš shodit sání od filtru do turba jestli tam není olej a vyzkušet zrovna hřídelku jestli není kaput.
Naposledy upravil(a) Benďa dne čtv dub 05, 2012 8:18 pm, celkem upraveno 1 x.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
U nás ještě za časů T-148 stával jeden navážeč na kipě a ráno, protože za studena nechtěl fungovat startér to vždycky spustil z kopečka a nadráždil přes kvalt. Jeho pravidelná porucha byla nefunkční uzávěrka, předek a že nejdou půlky. Tak jsem vždycky vlezl o auta, zatlačil bošák do spínačky a brnk, vše jelo. Blbé je že tohle se opakovalo každý den po dobu asi jednoho týdne než se startér vyměnil
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Davidsaur tak jak říká Benďa:unavená pružina ve válečku omezovače,shoď kryt z coolera a kolega ať ti šlápne na plyn jestli chodí páčka na čerpadle nadoraz,pokud ne a dříve se začne roztahovat váleček omezovače tak ho vyhoď do p....e(tam kam patří) a dej místo něj táhlo...Pak ještě některé verze měly omezovač výkonu kvůli přehřátí motoru a ten když se pokaká tak omezuje výkon a je třeba ho odpojit...Benďa-dobrý!!! s tou spojkou aji uzávěrkama,někdy si člověk připadá jak v mateřské školce,úplně jak u nás s jistýma chlapcema v bledě modrým...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host