Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
pepino_ei
Příspěvky: 251
Registrován: pon pro 07, 2009 7:13 pm
Bydliště: budějovicko

Příspěvek

Uvidím zítra to bude asi to poslední na co se jim podívám... A kde ho tam najdu ten blokovací ventil?
ned dub 15, 2012 9:18 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Davidsaur-dneska sem si náhodou vzpomněl na jeden detail který by mohl být tvým problémem:hadička přetlaku z turba do čerpadla,zkontroluj jestli není prodřená,prasklá,steřelá,nebo uvolněná ve sponě na turbu,anebo volný holendr na čerpadle!Tahle možnost mi ňák úplně vypadla z kedlubny... :wink:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte dub 17, 2012 8:15 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Pokud to má v sání přípojku na tlakovou korekci ve vstř. čerpadle nemusíš pro ověření zda je chyba ve vzduchu nebo v naftě vrtat sání pouze hadičku o které mluví Pavel vyšrubuj a misto ní si natáhni jinou až do kabiny napoj tlakoměr a v tahu motoru by mělo dávat přes 1 atm. :lol: :lol: :lol:
úte dub 17, 2012 9:07 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Lubo to právě nejde,pokud nepůjde z hadičky tlak do korekce,tak čerpadlo dá málo nafty a turbo se prd roztočí,jedině by tam musel dát Téčko a rozdvojit to...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte dub 17, 2012 9:13 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ano to T to řeší ono třeba na Liazu se vyšroubila tryska na etérovou pumpičku a místo ní hadička s manometrem a diagnostika byla rychlá tam velmi často praskla hadice mezi turbem a sacím potrubím my co jsme se na tom spálili a domů jeli tři dny protože to nejelo tak jsme si ji i se sponama vozili v kastlu :lol: :lol: :lol:
úte dub 17, 2012 9:33 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D Zdar!
Lubosss Když jsem měl ještě 100.47 a jel jsem tady od nás nahoru na Cínovec tak mi v tahu praskla.To byla šlupka že jsem běhal kolem auta,myslel jsem že guma :D Ta vyxlajvantová :D potvora se tenkrát špatně scháněla,takjsem na 10dní nahradil kouskem z gomovýho kolena od filtru T148 a vydrželo to.Jinak měla Líza taky na sání šroubovací špunt,ten si sundal a muselo ti to při přidání rozcuchat pěšinku-pak bylo turbo dobrý! :D
TTN
sob dub 21, 2012 12:21 pm

Axon22
Příspěvky: 48
Registrován: pon říj 22, 2007 3:25 pm

Hever

Příspěvek

Ludia mam taku otazku ma niekto skusenost z rozoberanim hevera lebo nastal taky problem ze tatra na nom bola asi tyzden a neisiel potom uz spustit dole nejake rady??
čtv dub 26, 2012 8:23 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Axon nemyslím si že by pokud nedošlo k nějakému nárazu mohla být chyba v majleru zkus povolit hadici na rozvaděči pokud bude korba padat je chyba v rozvaděči pokud z hadice poteče olej a korba se nehne je chyba v majleru a na ty je odborník TTN :lol: :lol: :lol: Nebo myslíš panenku???????????? :lol: :lol: :lol:
čtv dub 26, 2012 9:01 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D Zdar!
Asi myslí panenku.....Zkus uplně vyndat šroub ventilku,ale opetrně,dej si tam hadr at najdeš kuličku která je pod ním a vypadne ven.Taky se mi stalo že to nešlo,musel jsem nadzv. druhým heverem a rozhejbat šla až po odlehčení.
Majler nechci ani vidět!!!!! :D
TTN
pát dub 27, 2012 4:23 pm

Axon22
Příspěvky: 48
Registrován: pon říj 22, 2007 3:25 pm

Příspěvek

TTNandy: Tak tak gulicku som vybral ale nepomohlo rozobral som to komplet cele a dole pod piestom bolo nejake tesnenie z papieru (netusim naco) ktore sa rozpadlo a ucpalo kanalik co ide ku gulicke :) uz je to zlozene ale nejde dole stale ale uz viem kde je chyba :D ked chcete dam sem foto ako to vyzera rozobrane.
úte kvě 01, 2012 9:09 pm

Uživatelský avatar
rauch
Příspěvky: 9
Registrován: úte říj 06, 2009 9:37 pm

slaby tlak oleja

Příspěvek

zdravim, mam za studena tlak oleja 6 a pri 1500 otackach je to okolo 2
je v norme ked mam tlak oleja na volnobeh za tepla menej ako 1?
dakujem
Tatra 815 T2 s HR 8V Turbo
úte kvě 01, 2012 10:50 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Nejdřív vyzkoušej připojit tlakoměr přímo na trubičku co jde z motoru. Je to na levé straně před hlavama, u filtru - 14mm klíč. Pokud ti to bude ukazovat stejně a máš tam dost oleje (jaký?) tak s tím stejně asi moc nenaděláš. Pokud se ti zvedne tlak při sešlápnutém pedálu spojky tak by to mohlo dělat vyběhané axiální ložisko na klice. Jinak to může dělat sposta věcí, od čerpadla až po vběhané kluzné ložiska. Pokud máš motor s chladičem ovládaným termostatem tak při jeho špatné funkci může být málo ochlazován olej a ten pak s teplotou ztrácí tlak. Je ale fakt že znám i auta co mažou stejně a bez problémů jezdí a to několik let. Každopádně bych začal tím manometrem (stává se taky že je jiný výrobce budíku a čidla a pak to hlásí podobné zmatky)
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
stř kvě 02, 2012 8:35 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

při zahřátém motoru je to běžné.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř kvě 02, 2012 8:36 pm

Uživatelský avatar
rauch
Příspěvky: 9
Registrován: úte říj 06, 2009 9:37 pm

Příspěvek

Benďa:olej davam M7 ADS3...
pri zoslapnuti spoj. pedalu je vsetko bez zmeny.
skusim ten tlakomer hodit priamo a uvidim,tiez som na to myslel.

pavel 815: ano, mozno to je bezne, ale este pred par tyzdnami som mal zohriaty na volnobeh skoro 2 a v otackach viac ako 3...

motor ma od generalky v Koprivnici 4 roky a 92 000km, tak to riesim, aby som on neprisiel...
Tatra 815 T2 s HR 8V Turbo
stř kvě 02, 2012 9:27 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Před pár týdny,ale nebylo 32stupňů ve stínu.I když samozřejmě se něco mohlo stát,každopádně jak říká Benďa 1.tlakoměr 2. pokud je to T2 tak termostat oleje....ještě bych skontroloval čistotu olejového chladiče z vnitřní strany,pod plechama...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
stř kvě 02, 2012 9:32 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů