Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Fyzikální zákony se někdy chovají divně. Ano studený má kompresi, ale vcelku malou, někdy je to že taktak chytne. Zkus si vyjet nějaký pořádný kopec kdy motor opravdu sálá. Vypni motor, a zkus ho hned nastartovat. Pak ten kopec vyjeď znovu a postav se čumákem z kopce, vypni motor a hned ho zkus nastartovat z kopce přes rychlost. Budeš se hodně divit kolik otáček motoru musíš dát aby znovu chytl.
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon kvě 28, 2012 4:31 pm
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
no to ano protože nafta se v tomto extrému který uvádíš asi napění a i odpaří na velmi extrémě rozpáleným motoru a tím potřebuje nějaký otáčky aby se vytvořil otvírací tlak a začlo se rozprašovat palivo!! Alle pokud se takto rozpálený zastavený motor nezapeče tak se nemůže otáčet s větším odporem než studenej!! Normálně teplej motor chytne na drbnutí pokud je mechanicky v pořádkulubossss píše: ↑pon bře 29, 2021 10:16 pmFyzikální zákony se někdy chovají divně. Ano studený má kompresi, ale vcelku malou, někdy je to že taktak chytne. Zkus si vyjet nějaký pořádný kopec kdy motor opravdu sálá. Vypni motor, a zkus ho hned nastartovat. Pak ten kopec vyjeď znovu a postav se čumákem z kopce, vypni motor a hned ho zkus nastartovat z kopce přes rychlost. Budeš se hodně divit kolik otáček motoru musíš dát aby znovu chytl.
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud se mohu připojit do debaty k startéru (při E2 (3 díry made in Hungary) tam při koupi noveho nikdy nebyl problem, min 3-4 r jel kazdy ..):
u T1, T2 -repas je podla mna vyhozené peníze .. . byly startéri ktere auto nastartovalo 3x a mrtvé ..: D kdyby to nebyla pravda, tak je to az ke slzám ...
tzv made in china - vydrželi tak 1 max 1,5 r, v mrazu nechtěli startovat
tzv skládané z new díly - tam po + -6 měsíc. shořelo vinutí ..
tzv original vodnik made in CZ cena + -13000kc -od nova nechtěl startovat, jen cukal ale nastartoval i na 50-ti pokus .. reklamace 2x neuznání, ve Svěrák sel vzdy ... nahozením v autě nastartoval v průměru na 10-15 pokus .... (po měsíci otravování tam nasel elektrikar od vyroby zly spínač) od opravy jde super uz 1,5R, uvidime jak dlouho
u T1, T2 -repas je podla mna vyhozené peníze .. . byly startéri ktere auto nastartovalo 3x a mrtvé ..: D kdyby to nebyla pravda, tak je to az ke slzám ...
tzv made in china - vydrželi tak 1 max 1,5 r, v mrazu nechtěli startovat
tzv skládané z new díly - tam po + -6 měsíc. shořelo vinutí ..
tzv original vodnik made in CZ cena + -13000kc -od nova nechtěl startovat, jen cukal ale nastartoval i na 50-ti pokus .. reklamace 2x neuznání, ve Svěrák sel vzdy ... nahozením v autě nastartoval v průměru na 10-15 pokus .... (po měsíci otravování tam nasel elektrikar od vyroby zly spínač) od opravy jde super uz 1,5R, uvidime jak dlouho
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon kvě 28, 2012 4:31 pm
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
já za 7 let na V10 sem neměl ze startérem žádnou potíž ale i celý auto mechanicky drželo a už předemnou to bylo oježděné auto!!!besttracker píše: ↑čtv dub 01, 2021 10:54 pmPokud se mohu připojit do debaty k startéru (při E2 (3 díry made in Hungary) tam při koupi noveho nikdy nebyl problem, min 3-4 r jel kazdy ..):
u T1, T2 -repas je podla mna vyhozené peníze .. . byly startéri ktere auto nastartovalo 3x a mrtvé ..: D kdyby to nebyla pravda, tak je to az ke slzám ...
tzv made in china - vydrželi tak 1 max 1,5 r, v mrazu nechtěli startovat
tzv skládané z new díly - tam po + -6 měsíc. shořelo vinutí ..
tzv original vodnik made in CZ cena + -13000kc -od nova nechtěl startovat, jen cukal ale nastartoval i na 50-ti pokus .. reklamace 2x neuznání, ve Svěrák sel vzdy ... nahozením v autě nastartoval v průměru na 10-15 pokus .... (po měsíci otravování tam nasel elektrikar od vyroby zly spínač) od opravy jde super uz 1,5R, uvidime jak dlouho
a pokud se udělá repas ve svěráku tak to se roztočí každý startér pokud se sepne cívka tak ho prodají dál ele chvíli točit ze stuhlým motorem je už jiná zátěž!!
Re: Poruchy a opravy Tater
Kluci, řešili jste někdo kvalitu olejových filtrů na T815-1 (Předpokládám že T-2 má stejný a novější motory možná také). Vždy když filtr měním, starý má odlepené plechové víčko, a guma ve které je zalitý filtrační papír je totálně rozpraskaná . Je více výrobců?
Re: Poruchy a opravy Tater
Lubossss ja sa cudujem ze si to este neprerobil na neaky volvacky natacaci filter.Ze by si zrusil cely obal aj s vlozkou
-
- Příspěvky: 200
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, mám prosbu, chceme předělat bočnici u T1 na spodní otvírání, .... nedá se ta trubka, nebo kulatina (či z čeho to je) s těma hákama která vede skrz celý bok a uzavírá bočnici ze spodu koupit jako originál náhradní díl ? třeba i z panavu, nebo molčíka, jen nevím jak to pojmenovat abych to našel ve vyhledávači.
Dík !
Dík !
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Většinou se to prodává po dílech- výpalkách. Mrkni na Alu-sv.
-
- Příspěvky: 200
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
To je Luboši ta nová clona? jak to vypadá? teda krom toho že není z plexi
Re: Poruchy a opravy Tater
Nalim vo co go ? Tohle auto není mé, jen jsem se v tom trochu hrabal, clony jsem si ani nějak moc nevšiml, ale také o ní uvažuji na svou stařu, kde a za kolik se dá pořídit?
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
- Bydliště: Kopřivnice-Lubina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy a opravy Tater
Laminuje se to v Příboře, není to sice tmavé plexi, ale zase to vydrží trochu více.
https://auto.bazos.cz/inzerat/132539898 ... -tatra.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/133938695 ... -clona.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/132539898 ... -tatra.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/133938695 ... -clona.php
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 21 hostů