Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
ten údaj jsem chtěl kvůli evidenci, neboť za min rok tatra najezdila asi + - 3000 km (jízda převážně v terénu), v reale slo do ní asi + -200l mot. oleje (výměny podle MH), vymenu dělal servis, jen oni nyní odmítá dát papír o přijatý toho starého oleje ... tak skusam čo se da vykrýt tou spotřebou ...
Re: Poruchy a opravy Tater
Tím se netrap, berňák zajímají pouze vydané a přijaté faktury, jestli Tvoja stařa spálila moc nebo málo oleje nikoho nezajímá, hlavně že odvedeš daně v pořádku.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Lubosu - keď chcem na balonovke znížiť výšku tak tie gumicky na tiahlach stačí poladit? Či je toho viac? Asi budem vysoký s podvalom na predku tak ho chcem trochu spustiť na tocni.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Jo stačí ale když tak budeš jezdit dlouhodobě ometeš vnitřky pneu.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Lubosu - asi 1300km
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Čau chlapy potřeboval bych poradit mám 815 t1 a poslední dobou mi začali blbnout půlky.přijedu na nakládku, zatahnu ruční mám pořád 6 atm, brzdu povolím a přestanou jít půlky.jedu tak 5 min na vyšší otáčky a půlky jdou zas normálně.není tam někde nějaký přepouštěcí ventil mezi brzdným a ovládacím tlakem nebo něco?za každou radu budu rád
Re: Poruchy a opravy Tater
Jacky čtyřcestný ventil
Re: Poruchy a opravy Tater
Těch 6atm není žádná hitparáda,chtělo by to potáhnout regulátor na 7,5-8atm,pak se třeba aji ten 4yřcesťák rozchodí...apropo,jak ti jde šlapat spojka? pokud nepouští 4yřcesťák,nebude to nic moc...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Ono těch 6 atm je na 2. okruhu na 1. Je těch 7,5-8 atm.všechno jde jak má spojka, předek, čerpadlo jenom ty půlky blbnou tak řeším jestli to bude ten ventil nebo el. Ventil co řadí půlky.zkusím asi koupit všechno nové a uvidím. Díky za rady =)
Re: Poruchy a opravy Tater
Stoosmačtyřicítky a matesy čtyřcesťák neměly, a vše fungovalo bez problémů, Projdi fotky několik let zpět, a někde najdeš mé řešení ctyřcesťáku, nevím co je problém se vzduchem, nejen že stařa udrží vzduch od pátku do pondělí, ale ona mi udrží vzduch od prosince kdy ju postavím do kopřiv, a v květnu to nastartuju a jedu bez foukání.
Re: Poruchy a opravy Tater
A když to mačkáš prstem přímo na cívkách,tak to řadí normálně? Problém může být na tlakovém spínači-čidle,které spíná kostru do půlek při určitém tlaku vzduchu,je dole u prostřední nápravy,zkus z něj odpojit konektory , spojit je a pak vyzkoušet,čidlo může být zacpané bordelem...(předpokládám,že máš problikanou elektriku půlek: spínač na spojce,předvolič s kabelem v šajtpáce,přívody do cívek...)
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Zkus poslechnout, při vyplém motoru, jestli ti při sešlápnuté spojce nesyčí vzduch z cívek. Bývá strhnutá hrana na gumičce v řadiči půlek a vzduch pak prochází kolem pístu místo toho aby ho přesunul. Když budeš mít míň vzduchu, nemusí to na přeřazení stačit.
Nestává se ti někdy že ti to zůstane jako by v neutrálu? Že tam máš kvalt ale auto nejede? Chová se to jako by vyskočila půlka.
Nestává se ti někdy že ti to zůstane jako by v neutrálu? Že tam máš kvalt ale auto nejede? Chová se to jako by vyskočila půlka.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: Poruchy a opravy Tater
Zkoušel jsem to a kdyz cvakám ručně cívka funguje ale zjistil jsem že čím je teplejší převodovka tím to dělá častěji, možna to budou ty cívky už jsem je koupil jen co budu mít čas je vyměním.
Benďa: občas mi to v neutrálu zůstane ale většinout v křižovatce když řadím moc rychle takže to bude spíš moje chyba asi.
Jenom se ještě zeptám nevím jak přesně to řazení funguje ale hádám že jsou na to dvě cívky které přesunou píst buď na jednu nebo na druhou stranu, na šatrpáce předvolím která z nich sepne a spojkovým spinačem do ní pustím šťávu.říkám to dobře?
Benďa: občas mi to v neutrálu zůstane ale většinout v křižovatce když řadím moc rychle takže to bude spíš moje chyba asi.
Jenom se ještě zeptám nevím jak přesně to řazení funguje ale hádám že jsou na to dvě cívky které přesunou píst buď na jednu nebo na druhou stranu, na šatrpáce předvolím která z nich sepne a spojkovým spinačem do ní pustím šťávu.říkám to dobře?
Re: Poruchy a opravy Tater
Zkus uvažovat logicky : Píšeš že Ti zlobí řazení půlek, a obzvlášť když zatáhneš a povolíš ruční brzdu. Ruční brzda a spojka jsou u T1+2 napájeny vzduchem z čtyřcesťáku z jednoho vývodu.
PS : Fungování řazení chápeš správně
PS : Fungování řazení chápeš správně
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte úno 16, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Dobrý den,
neporadil by jste někdo nějakou firmu, která zná a umí Tatry a dělá poctivě, chtěli bychom na T815 6x6 euro II udělat nějaké opravy a výměnu čtyřdvéřové kabiny, zkrátka kde se nebojí ničeho a nebude to stát víc než kdybych koupil novou Tatru. děkuji
neporadil by jste někdo nějakou firmu, která zná a umí Tatry a dělá poctivě, chtěli bychom na T815 6x6 euro II udělat nějaké opravy a výměnu čtyřdvéřové kabiny, zkrátka kde se nebojí ničeho a nebude to stát víc než kdybych koupil novou Tatru. děkuji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů