Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj --- rychlá prosba, jak vyndaváte konektor z kontrolek ? Mám většinu kontrolek vypálených, tak jsem koupil nové a říkal si prostě je přeházím. Když vezmu první do ruky, tak zjistím, že ten konektor je na zobáček zakleslý, zkoušel jsem tam nějak nacpat šroubovák, ale byl jsem nešikovný, tak jsem si říkal zmáčnu tu objímku kleštěma ona se rozpadne a bude. Houby mrcha i když jinak je vypálená tady drží jak gumová. Mám vzít ten konektor kleštěma a vytrhnout silou ?
Říkal jsem si, dobře, ustřihnu to a koupím nové konektory, samozřejmě tenhle typ nemají ....
Říkal jsem si, dobře, ustřihnu to a koupím nové konektory, samozřejmě tenhle typ nemají ....
Re: Poruchy a opravy Tater
Nabruš si ten nejmenší šroubovák co na dílně najdeš, Než budeš odhýbat tu západku, zatlač konektor do objímky, uvolní se
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Dík, dneska to musím vyoperovat. Ještě mě pijou krev v Makru Moravany, rozvaděč na sklápění od nich jsem namontoval, zkusil a dobrý dělal jsem další věci a po třech týdnech začal týct, tak jsem jim to nafotil, trubky suchý, tekl pojišťovákem a to to nejezdilo, nesklápělo, jen Tatra stála na hale. Prý ať to přivezu na reklamačku, každý týden je otravuje kdy to bude a už je to měsíc kroutí se jak žížala a prý to není.
Pravda, je že jsem nejdřív zkusil přetěsnit svůj rozvaděč, ale něco jsem zkurvil, protože nesklápěl, ventilky chodili, ale olej netekl, tak jsem usoudil, že jsem blb dal to na výměnku a dopadl tahle, kdybych to odvezl do Hradce Králové do Hypozu tak mi udělali můj rozvaděc a byl klid nechtělo se mi 50 kiláků ta a zase zpět 2x a tak to teď mám Jinak se už snad blížíme k cíli a o žních se rozjedeme
Pravda, je že jsem nejdřív zkusil přetěsnit svůj rozvaděč, ale něco jsem zkurvil, protože nesklápěl, ventilky chodili, ale olej netekl, tak jsem usoudil, že jsem blb dal to na výměnku a dopadl tahle, kdybych to odvezl do Hradce Králové do Hypozu tak mi udělali můj rozvaděc a byl klid nechtělo se mi 50 kiláků ta a zase zpět 2x a tak to teď mám Jinak se už snad blížíme k cíli a o žních se rozjedeme
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy a opravy Tater
Ve Břeháh u Přelouče dělá hydrauliku pan Stačina
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Dík, tak pro příště, já to vozil do Hypozu v Hradci, Břehy jsou blíž. Teď už mi nezbývá než čekat až se Makro dopracuje k výsledku. Tak mám to celkem hotový ještě domontovat "píston" na zadní čelo. Odmontovali jsme tu kozu a háčky budeme otvírat vzduchem, je to lepší.
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
A ještě problém, blikny mi chodí, jen když zapnu varovný do první polohy, pak to bliká, jenže kontrolka svítí pořád. Nakonec mi asi odešel přerušovač, teď už nejdou ani varovný ani nic, ještě je teda možný, že odešel vypínač, protože pojistku jsem žádnou vadnou nenašel.
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Vyměnil jsem přerušovač a blikny chodí, teda pokud zapnu první polohu varovných, ale kontrolky když zapnu blikny tak blikají, když je vypnu, tak svítí, mám to natažený od relátek asi to krade proud a má to být zapojený jinde.
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahojte
jakou teplotu mě mít olej v servořízení na T 815 E2?
dnes jsem zkusil náhodou přívodního trubku do monobloku řízení (vývod z čerpadla) a byla tak horuca že jsem na ní neudržíl ruku ....
Venku bylo + - 25 stupňů, doba jízdy asi 3 hod, filtr, olej novy, monoblok servořízení asi 2 tydni po repase .....
Diky za reakci ....
jakou teplotu mě mít olej v servořízení na T 815 E2?
dnes jsem zkusil náhodou přívodního trubku do monobloku řízení (vývod z čerpadla) a byla tak horuca že jsem na ní neudržíl ruku ....
Venku bylo + - 25 stupňů, doba jízdy asi 3 hod, filtr, olej novy, monoblok servořízení asi 2 tydni po repase .....
Diky za reakci ....
Re: Poruchy a opravy Tater
Nepředpokládám že by někdy někdo měřil teplotu oleje v řízení, ale pokud překročíš cca 240"C dochází k znehodnocení molekul oleje. Ruku neudržíš od 45"C
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdarec, neměl by někdo elektrické schéma na zapojení plováku v palivové nádrži a el. schéma na červený kontrolky tlaku vzduchu? Chtěl bych to na své "babičce" uvést do funkčního stavu a nechce se mi do toho rýpat, když nevím, jak to má být natažené. Mám elektriku ve stavu, kdy předchozí majitel (milovník čokolády - snad každý kabel má na sobě alespoň jednu) realizoval v elektrice takový myšlenkový pochody, že se nestačím divit. Stačí přiložit naskenované schéma na papíře. Díkes
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Jestli tam najdeš co hledáš .... , ale pro mě je největší otazník ta kupa konektoru pod maskou, kde je spojeno vše od podvozku ke kabině, 1) zda to chodí skrz jak má a za 2) jak to má chodit to ve schématu podle mě nevyčteš. Kontrolky na vzduch jsem taky nerozchodil, buď tam bude ukostření, když je tlak, nebo a to se mi zdá logičtější, když tlak není, pak jde kostra ke kontrolce, která je trvale napájena plusem, si teda myslím, no když na to přijdeš, dej vědět taky to chci časem rozchodit
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, prosím, jak se tohle rozdělává ? Na kraji jsou kolíčky se závlačkou, ale nějak nechápu, jak bych ten čep mlátil dovnitř, když je tam péro. Připadá mi, že to co se mělo rozebírat je zavařený. To nevadí, nepotřebuju to rozebrat, potřebuju tam pružinu přidat, protože nějak nemám sílu to zavřít a nejsem si jistej, jak na to. Dík.
Re: Poruchy a opravy Tater
Ty pruzny listy se nasunuji po jednom
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv bře 29, 2018 7:44 pm
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Poruchy a opravy Tater
Takže rozdělám tu sponu a pak vytáhnu list po listu ? A pak nakonec vyndám závlačku a vyklepnu čep i s tím pouzdrem do kterýho se ty listy zasouvají ?
Dobře a neválí se vám někomu doma komplet jedna sada ?
Dobře a neválí se vám někomu doma komplet jedna sada ?
Re: Poruchy a opravy Tater
to pero jde koupit i tím čepem, rozdělává se to dost blbě,přidat vinutou pružinu není zas tak špatnej nápad
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů