Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Filipe dík za pochvalu aj všechny sousedky říkaj že jsem móóóóc šikovnej :D :D :D
úte zář 20, 2011 6:38 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Vzkaz pro pyrotechnika diabolek dnes jsem rozstřeloval diabolky na hodnotu 1,1 +-0,1mm :lol: :lol: :lol:
pát říj 28, 2011 6:54 pm

PAVEL
Příspěvky: 479
Registrován: sob pro 09, 2006 4:29 pm
Bydliště: Dolní Lutyně

Příspěvek

Jak je to v té pohádce?? "malej ale šikovnej"tleskám..."bo" neumím ty smailíky...
pát říj 28, 2011 7:32 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Pavel : ty neumíš smailíky????nevěřím já viděl co umíš v tvých příspěvcích a ty umíš vše včetně blbejch smailů :lol: :lol: :lol:
pát říj 28, 2011 10:10 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ahoj máte někdo zkušenosti s překopávkou chlazení na T1 na ERCH ??? ochladilo se a můj stařičký ventil ve výfuku sice statečně ""chčije"" ale rozhodně v žádném případě nereguluje a dle prodejců ND v mém okolí český originál již nelze koupit a čína se posere během cesty z obchodu domů v igelitce :mad: :mad: :mad: zajímají mě všechna řešení regulace teploty ať origo nebo domácí zbastlenci :lol: :lol: :lol:
ned říj 30, 2011 3:33 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

lubosss:

Potrebujes original ventil? Kdyz jo, tak zitra ho mam doma! ORIGINAL!
ned říj 30, 2011 3:35 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Chlazeni T1

Příspěvek

V zakaznickem centru (servis Tatra) v Koprivnici nabizeli nahradu za puvodni dil, orig. vyrobek, zadna cina, tak si tam zkus zavolat.
ned říj 30, 2011 4:06 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Aerktik i Tomáš 815 dík mě ale zároveň zajímá i ta možnost překopání poněvadž z toho co jsem slyšel je ten ERCH o dost lepší :lol: :lol: :lol: protože co si budem nalhávat to staré provedení není ani moc funkční ani trvanlivé snad každý koho znám na to nadává :mad: :mad: :mad:
ned říj 30, 2011 4:21 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

lubosss:

Kazdy ma nejaky svuj nazor! Ja zase zastavam nazor, co je mechanicke to je dobre! Nakolik ze skusenosti co je elektro a pouzito v tatre tak je jenom za hovno! Tady u nas nikdy nevedeli udelat poradne elektro rozvod v aute! nikdy! Takze na ten ERCH bych se moc nespolihal! Ale je to muj nazor!
ned říj 30, 2011 4:25 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Proto se na to ptám abych zjistil co si ostatní myslí o starém a novém provedení samosřejmě souhlasím že čím je rešení jednodušší tím je míň poruchové číli jeden ventil by měl být lepší než buhví kolik čidel drátu relé nebo buhví čeho ale to mechanické provedení bimetalu ve výfuku ani spolehlivé ani funkční moc není :lol: :lol: :lol:
ned říj 30, 2011 4:33 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

lubosss:

Ja uz ti odpovedel do SZ.
ned říj 30, 2011 4:36 pm

Tomas 815
Příspěvky: 836
Registrován: čtv kvě 29, 2008 1:51 pm

Příspěvek

S ERCHem jsem nemel nikdy v provozu zadny problem.
ned říj 30, 2011 4:43 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

No tak on ten Erch nějak extra poruchový taky není a když se ti zasukujou dráty tak ti to akorát pořád chladí co je oproti Archu tak nějak lepší :wink: Nový origo ventil na Arch stál kolem 7,000kč,jestli jde ještě sehnat nevím.Každopádně tady http://www.autodily-tatra.cz/ mají na prodej Arch ventil který si samy vyrábějí (to je možná ta náhrada jak tu psal Tomas 815), ten stojí něco kolem 4,000kč. Pokud by ti ten tvůj Arch jen tekl ale ovládal ti ventilátor tak se dá přetěsnit, i seřídit ale to už musí dělat někdo kdo to umí (myslím seřízení, přetěsníš si ho i sám).My máme 8x T1 a nějak se nám ty Archy neserou, jen na jednom motoru tekl,ten jsem přetěsňoval a na jednom přestal regulovat tak jsem na léto vyhodil podložku a musím to řešit (ještě že jsi to připoměl :wink: )
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
ned říj 30, 2011 4:47 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

kua mě se u bufáču na nástavbě pojistka rozeteče jak ledňák kua čím to je nějaké kraťas? nebo než to chytne nějaká zrada že by svíččka čert ví, nebo to dělá to relátko vpředu jak do kable do nástavby u čkd a teď mluvte.... děkuji :-)
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
ned říj 30, 2011 5:22 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Mě jde hlavně o to že s ERCHem nemám zkušenosti ale ARCHy mám tři a u všech je v zimě motor podchlazenej což obzvlášť u mixa co má hydropohon a s každou fůrou klape dvacet minut na volnoběžné otáčky pod míchačkou sebou nese že do výfuku nakape podchlazením nespálená nafta a jak vyjedu na cestu a šlápnu na to tak než se to ohřeje z výfuku jdou takový oblaka bílýho dýmu že mám strach že mě dopadne ""Hynkova armáda"" a zaleje pěnou :lol: :lol: :lol:
ned říj 30, 2011 7:31 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 14 hostů