Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Vypadávací zpátečka může být také v táhle, nebo vidlička(nedořadí se). ložisko si nemyslím, vždy je na hřídeli více rychlostí(všechny), tak by byl problém i s jinými kvalty a pokud by se rozpado ložisko vloženého kola, celé by asi vypadlo.
To že nejde řadit, asi nebude synchrony, co posilovač a hladina oleje? Pokud by to byl synchron,při dvojím vyšlápnutí spojky by to mělo jít. Mění se to řazení s teplotou převodovky?
To že nejde řadit, asi nebude synchrony, co posilovač a hladina oleje? Pokud by to byl synchron,při dvojím vyšlápnutí spojky by to mělo jít. Mění se to řazení s teplotou převodovky?
Tak tu spiatocku som konzultoval tu na fore, len preto som pisal ze to bude lozisko, ale pozriem sa teda aj na tie veci co si spominal, ohladon tej 2ky ono je to tak ze jedna nam neberie ked sa chcem pohnut, nie pri jazde, v podstate to je tak ze vytlacim spojku a paku dam do smeru 2ky a nechce zobrat, potom zacnem pustat spojku a ona tam skoci.... Posilovac nefuci a hladina je tiez v poriadku. Robi to aj za studena aj za tepla... a na druhej je to tak ze pri rozjazde nechce zobrat z 2 do3ky ani ked dvojitym vyslapnutim spojky a to iste je aj pri radeni zo 4 na 5
Nejde řadit lehce
Zdravim Vas pánové,
Potřeboval bych poradit na T-815 agro nám nejde řadit, ale ne vždycky připadá mi,že když je míň vzduchu,tak to jde líp, zní to jako kravina, ale je to tak. Cívka i posilovač řazení už je nový a teď už nevím, kam dál se vydat. Jestli někdo víte,tak prosím poraďte, díky.
Potřeboval bych poradit na T-815 agro nám nejde řadit, ale ne vždycky připadá mi,že když je míň vzduchu,tak to jde líp, zní to jako kravina, ale je to tak. Cívka i posilovač řazení už je nový a teď už nevím, kam dál se vydat. Jestli někdo víte,tak prosím poraďte, díky.
Nazdar Tatrovaci předem chci poděkovat za vaše rady a přispěvky ohledně mych dotazu a problemu viz str 136 až 138 terno nejede netahne huli 2 roky nervy v hajzlu až ted před vanocemi asi na ježiška se nam to podařilo opravit a ted to auto jede jak z ohně,zase jsme o něco chytřejši.Po vyměně vtřiku,čerpadlo 2 krat jednou vyměna po druhe vyčištěni,vyměna turba plus svody,kompletni vyčištěni pal soustavy vyměna filtru ,natlakoval se intercoller jestli neni praskly.Do autorizovaneho servisu bylo auto předano že nejede netahne o.k borci usoudili vyměna vstřiku nevim jestli mechanici to neprojedou a nepoznaji jak to auto ma jet asi ne protože to byla nulova změna ale vstřik vymeněny,pak to bylo dva krat v jinem servise s tim samym problebem tam se dělalo 2 krat čerpadlo tam to i projel hulilo to jak z mittalu a bylo nam řečeno že se to časem vypali a že to přestane kouřit po nějake delši trase a že auto jede tak jak ma o.k tak jsem stim odjel, uz po 1km jsem věděl že je to to same akorat to vice hulilo a co tim chci řict ?že vše co se na tom autě udělalo nebylo na zavadu ale zbytčne protože problem byl tam kde by ho asi nikdo nehledal jen v těch servisech by asi na to přijit měli ale tim mě vic těši že blby šofěr to jsem ja a dva naši mechanici jsme na to přišli.Tak vam všem přeji krasne svatky a mnoho km bez nehody.
Tak co už byl pokus omyl sundat vyfuk,rožřezat ,no a vypadla tuna sazi totalně nepruchodne katalyzator ucpany,tim padem když to nebylo pruchozi neroztočila se tak turbina nebyl luft pak to černě hulilo a nejelo,mechoši to vyčistili z 5 svařili a gut jen nevim jestli se ten katalyzator neměl hned dat do prdele a jezdit bez toho protože se to asi zase časem přicpe co myslite?ale co to pak bude dělat bez toho katalyzatoru jak to pojede nebude to ryčet?nepujde dolu vykon?vim že bez toho se da jezdit a co na emisich pak mate nějake zkušenosti stim?
...Já jsem s tímhle problém nikdy neměl,ale z doslechu vím,že se to řešilo u aut,která jezdí často na stavbách pod bagrem,při minimální zátěži motoru a to tak,že se kat sundá z auta a propláchne se zpětně hadicí s teplou vodou dokud všechny saze nevytečou ven do kanálu...ať žije eukolodžije...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Willys myslíš páku řízení ("paroží") na centrální rouře? Napsal jsi ten dotaz dost všeobecně takže se dočkáš všeobecné odpovědi . Podle typu vozu motor ven, odpojit kuláky , povolit a demontovat víko, vytáhnout páku řízení a pak dle typu jestli máš kuželíkové nebo kluzné ložiska pokračovat v rozborce.
Více se podívej tady www.pedros.cz/Tatra/T815_dilenska_prirucka.pdf
Více se podívej tady www.pedros.cz/Tatra/T815_dilenska_prirucka.pdf
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů