Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
tatrák pája
Příspěvky: 375
Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
Bydliště: praha

Příspěvek

Vypadávací zpátečka může být také v táhle, nebo vidlička(nedořadí se). ložisko si nemyslím, vždy je na hřídeli více rychlostí(všechny), tak by byl problém i s jinými kvalty a pokud by se rozpado ložisko vloženého kola, celé by asi vypadlo.
To že nejde řadit, asi nebude synchrony, co posilovač a hladina oleje? Pokud by to byl synchron,při dvojím vyšlápnutí spojky by to mělo jít. Mění se to řazení s teplotou převodovky?
stř pro 07, 2016 8:13 pm

tomike840
Příspěvky: 167
Registrován: čtv led 05, 2012 5:30 pm
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek

Tak tu spiatocku som konzultoval tu na fore, len preto som pisal ze to bude lozisko, ale pozriem sa teda aj na tie veci co si spominal, ohladon tej 2ky ono je to tak ze jedna nam neberie ked sa chcem pohnut, nie pri jazde, v podstate to je tak ze vytlacim spojku a paku dam do smeru 2ky a nechce zobrat, potom zacnem pustat spojku a ona tam skoci.... Posilovac nefuci a hladina je tiez v poriadku. Robi to aj za studena aj za tepla... a na druhej je to tak ze pri rozjazde nechce zobrat z 2 do3ky ani ked dvojitym vyslapnutim spojky a to iste je aj pri radeni zo 4 na 5
stř pro 07, 2016 8:30 pm

Milous89
Příspěvky: 1
Registrován: čtv pro 01, 2016 12:31 pm
Bydliště: Pardubice

Nejde řadit lehce

Příspěvek

Zdravim Vas pánové,
Potřeboval bych poradit na T-815 agro nám nejde řadit, ale ne vždycky připadá mi,že když je míň vzduchu,tak to jde líp, zní to jako kravina, ale je to tak. Cívka i posilovač řazení už je nový a teď už nevím, kam dál se vydat. Jestli někdo víte,tak prosím poraďte, díky.
čtv pro 08, 2016 8:20 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Milouš : Zkus přepojit cívku z vypínače na spojce, na klíček, nebo ještě líp řazení zapoj do vzduchové soustavy na furt, bez cívky a budeš se divit :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) lubossss dne čtv pro 08, 2016 10:15 pm, celkem upraveno 1 x.
čtv pro 08, 2016 9:59 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

...může se ztrácet tlak vzduchu např. přes gumičku řadiče ,,půlek,,.. Co spojka,je ready? zastavuje se kardan po pár vteřinách?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv pro 08, 2016 10:06 pm

Tatrum82
Příspěvky: 8
Registrován: stř lis 02, 2016 5:12 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Nazdar Tatrovaci předem chci poděkovat za vaše rady a přispěvky ohledně mych dotazu a problemu viz str 136 až 138 terno nejede netahne huli 2 roky nervy v hajzlu až ted před vanocemi asi na ježiška :lol: se nam to podařilo opravit a ted to auto jede jak z ohně,zase jsme o něco chytřejši.Po vyměně vtřiku,čerpadlo 2 krat jednou vyměna po druhe vyčištěni,vyměna turba plus svody,kompletni vyčištěni pal soustavy vyměna filtru ,natlakoval se intercoller jestli neni praskly.Do autorizovaneho servisu bylo auto předano že nejede netahne o.k borci usoudili vyměna vstřiku nevim jestli mechanici to neprojedou a nepoznaji jak to auto ma jet asi ne protože to byla nulova změna ale vstřik vymeněny,pak to bylo dva krat v jinem servise s tim samym problebem tam se dělalo 2 krat čerpadlo tam to i projel hulilo to jak z mittalu a bylo nam řečeno že se to časem vypali a že to přestane kouřit po nějake delši trase a že auto jede tak jak ma o.k tak jsem stim odjel, uz po 1km jsem věděl že je to to same akorat to vice hulilo a co tim chci řict ?že vše co se na tom autě udělalo nebylo na zavadu ale zbytčne protože problem byl tam kde by ho asi nikdo nehledal jen v těch servisech by asi na to přijit měli ale tim mě vic těši že blby šofěr to jsem ja a dva naši mechanici jsme na to přišli.Tak vam všem přeji krasne svatky a mnoho km bez nehody.
čtv pro 15, 2016 1:48 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Tatrum82 a můžeš nám tedy napsat v čem spočíval problém?
čtv pro 15, 2016 4:41 pm

Tatrum82
Příspěvky: 8
Registrován: stř lis 02, 2016 5:12 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Tak co už byl pokus omyl sundat vyfuk,rožřezat ,no a vypadla tuna sazi totalně nepruchodne katalyzator ucpany,tim padem když to nebylo pruchozi neroztočila se tak turbina nebyl luft pak to černě hulilo a nejelo,mechoši to vyčistili z 5 svařili a gut jen nevim jestli se ten katalyzator neměl hned dat do prdele a jezdit bez toho protože se to asi zase časem přicpe co myslite?ale co to pak bude dělat bez toho katalyzatoru jak to pojede nebude to ryčet?nepujde dolu vykon?vim že bez toho se da jezdit a co na emisich pak mate nějake zkušenosti stim?
čtv pro 15, 2016 6:10 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

...Já jsem s tímhle problém nikdy neměl,ale z doslechu vím,že se to řešilo u aut,která jezdí často na stavbách pod bagrem,při minimální zátěži motoru a to tak,že se kat sundá z auta a propláchne se zpětně hadicí s teplou vodou dokud všechny saze nevytečou ven do kanálu...ať žije eukolodžije... :twisted:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv pro 15, 2016 10:05 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

pavel 815: když jsem slyšel poprvé o proplachování výfuku horkou vodou tak jsem si myslel že si ze mě někdo dělá (_!_) , ale jak tak vidím tak asi měli pravdu :D
sob pro 17, 2016 7:29 am

Willys
Příspěvky: 6
Registrován: stř lis 16, 2016 4:01 pm
Bydliště: Chlum

Příspěvek

Ahoj kluci poradil by mě nekdo jaký je postup při demontáži páky řízení na trubce? Díky
pon led 09, 2017 8:20 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Willys myslíš páku řízení ("paroží") na centrální rouře? Napsal jsi ten dotaz dost všeobecně takže se dočkáš všeobecné odpovědi :) . Podle typu vozu motor ven, odpojit kuláky , povolit a demontovat víko, vytáhnout páku řízení a pak dle typu jestli máš kuželíkové nebo kluzné ložiska pokračovat v rozborce.
Více se podívej tady www.pedros.cz/Tatra/T815_dilenska_prirucka.pdf
stř led 11, 2017 6:33 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

má nejspíš T1 S3 to by motor ven nemusel stačí jen vzadu přizvednout,doporučuju dodělat mazání je to tady někde už rozepsaný a nafocený od lubosssse
stř led 11, 2017 9:26 pm

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

motor

Příspěvek

Zdravím chlapci.Mám dotaz,pokud by jste teoreticky chtěli dát hlavy z eura na starší typ motoru 815,musí se měnit i válce nebo jen písty?(popř.co je ještě potřeba)Díky
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
úte led 17, 2017 8:10 am

prof.i
Příspěvky: 235
Registrován: pon srp 30, 2010 10:18 pm
Bydliště: praha

sestup

Příspěvek

Ještě jeden dotaz.Dokázal by tu někdo dát fotky a ukázat rozdíly na pomalym a rychlym sestupu?Rychly je prý hlavně z voj valníků.Díky
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
úte led 17, 2017 10:40 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů