Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
To co máš v polici je lepší, ale je seřízené podle starých norem, Rozdíl až tak velký nebude, ale dalo by si s ním trochu kouzlit
Re: Poruchy a opravy Tater
lubossss a ako dopadol ten pokus s zavareným presuvníkom, osvedčilo sa to?
Re: Poruchy a opravy Tater
Kajko, já tehdy tou úpravou nesledoval až tak změnu motoru, ale ten přesuvník tekl, a zasekával se. Zdá se že motor zabírá z ještě nižších otáček, ale dokud nedosáhnu 120"C , tak trochu bíle pokuřuje, ale byl boj naladit předvstřik, když jsem to nastavil stroboskopem na 24" tak to strašně hulilo bílý kouř, pak jsem na stavbách 3x ubíral, a teď to běží vcelku dobře
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon pro 05, 2016 10:35 pm
- Bydliště: North-West Germany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj,
does anyone know which function has this valve? Its in the oil circuit of my T3A-930-60 engine, se the red part in the drawings below. I cannot find it in any parts list, even though it has a number 420 534 30 44 in the aluminim cast that looks very much like a tatra parts number. What puzzles me is, that two lines of the valve are connected. It's not properly mounted and the oil lines are in bad positions so my question is if the engine needs this valve at all and if can take it away?
Ví někdo, jakou funkci má tento ventil? Jeho v olejovém okruhu mého motoru T3A-930-60, SE červenou část v níže uvedených obrázcích. Nemohu ho najít v libovolném seznamu dílů, i když to má řadu 420 534 30 44 ve aluminim obsazení, který vypadá velmi podobně jako číslo Tatra dílů. Co mě mate je, že jsou připojeny dva řádky ventilu. Není to správně nasazené a olejové potrubí ve špatných pozic, takže moje otázka je, pokud motor potřebuje tento ventil vůbec a pokud si vzít to pryč?
S pozdravem,
Felix
does anyone know which function has this valve? Its in the oil circuit of my T3A-930-60 engine, se the red part in the drawings below. I cannot find it in any parts list, even though it has a number 420 534 30 44 in the aluminim cast that looks very much like a tatra parts number. What puzzles me is, that two lines of the valve are connected. It's not properly mounted and the oil lines are in bad positions so my question is if the engine needs this valve at all and if can take it away?
Ví někdo, jakou funkci má tento ventil? Jeho v olejovém okruhu mého motoru T3A-930-60, SE červenou část v níže uvedených obrázcích. Nemohu ho najít v libovolném seznamu dílů, i když to má řadu 420 534 30 44 ve aluminim obsazení, který vypadá velmi podobně jako číslo Tatra dílů. Co mě mate je, že jsou připojeny dva řádky ventilu. Není to správně nasazené a olejové potrubí ve špatných pozic, takže moje otázka je, pokud motor potřebuje tento ventil vůbec a pokud si vzít to pryč?
S pozdravem,
Felix
Re: Poruchy a opravy Tater
Prosim o radu ako je ovladana cievka na prepínanie klapky tepleho a studeneho vzduchu pri vzduchovom filtry na T 2. Stale je totiz pod prudom aj ked je motor zohriaty cize klapku neprepne. Viem ze to riadi ERCH len ci dake čidlo nieje vadne. Vetrak sa normalne zapne aj vypne sam. Dakujem
Re: Poruchy a opravy Tater
Je to propojené s větrákem,pokud větrák funguje,musí fungovat aji cívka,jedině,že by se v tom někdo vrtal...nezapomeň,že to funguje obráceně,na cívky větráku a sání jde proud při studeném motoru,po dosažení cca 155-165 stupňů ERCH proud odpojí a cívky se vypnou(je to tak kvůli případné poruše aby jelo chlazení pořád)...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Ano viem ze to tak funguje. Ja som cievku ani vzduchovy valcek tam nemal. Zrejme od vyroby to tam nedali zrejme auto malo ist na vyvoz do teplejsich krajov:-D. Ale kabel na cievku bol pripravený a skryty pri palivovom filtry. Aj na vzduch bola predpriprava zablendovane T ecko. No urcite ze sa niekto v tom mohol aj niekedy sprtat. Keby bol vadny snimac teploty oleja ako by sa to spravalo? Ale to by aj vetrak isiel asi stale.pavel 815 píše: ↑stř bře 15, 2017 10:33 pmJe to propojené s větrákem,pokud větrák funguje,musí fungovat aji cívka,jedině,že by se v tom někdo vrtal...nezapomeň,že to funguje obráceně,na cívky větráku a sání jde proud při studeném motoru,po dosažení cca 155-165 stupňů ERCH proud odpojí a cívky se vypnou(je to tak kvůli případné poruše aby jelo chlazení pořád)...
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud je vadné nebo odpojené některé čidlo teploty oleje a hlav válců,jede chlazení naplno a svítí kontrolka ERCH.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Může,ale spíš prohlédni kabeláž,jsou tam spoje ve předu pod haubnou,pod tím plechem nad páčkou plynu ty svorkovnice často tam bývá problém,taky z řídící jednotky vede svazek levým prahem a když tam někdo nepoučený svařuje je to taky hned...odšroubuj si svazek z Erchu a ,,prozvoň,, kabel od filtru,jestli je v tom šroubovacím konektoru někde...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Kable su v poriadku.. Ja tam prúd mam na cievke len je tam vzdy..pri ohriatom motore ten prud nevypne na cievku..pavel 815 píše: ↑pát bře 17, 2017 10:17 pmMůže,ale spíš prohlédni kabeláž,jsou tam spoje ve předu pod haubnou,pod tím plechem nad páčkou plynu ty svorkovnice často tam bývá problém,taky z řídící jednotky vede svazek levým prahem a když tam někdo nepoučený svařuje je to taky hned...odšroubuj si svazek z Erchu a ,,prozvoň,, kabel od filtru,jestli je v tom šroubovacím konektoru někde...
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
To neřeš, časem se při různém poskakování auta vzduch sám vtáhne a odvzdušní
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
drži neco v převodovce
i nahoře i dole mas taky jistý .Když jsem měl zlomeny ten vrchní se nedaly řadit rychlosti
i nahoře i dole mas taky jistý .Když jsem měl zlomeny ten vrchní se nedaly řadit rychlosti
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů