Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Lubosu - niečo pre teba, ešte zhanas ten V8 deutz?
Kukaj jeden na predaj a za gut cenu
https://auto.bazos.cz/inzerat/116395485 ... -deutz.php
Kukaj jeden na predaj a za gut cenu
https://auto.bazos.cz/inzerat/116395485 ... -deutz.php
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Taktická otázka : kto mi vie dodať na môj ťahač prevodovku?
Našiel som inzerát na Bazoši z Jičina pán predáva repasovane z ročnou zárukou. Máte niekto skúsenosti z touto firmou? Poprípade nejaké odporúčanie poteší. Ďakujem.
Našiel som inzerát na Bazoši z Jičina pán predáva repasovane z ročnou zárukou. Máte niekto skúsenosti z touto firmou? Poprípade nejaké odporúčanie poteší. Ďakujem.
Re: Poruchy a opravy Tater
Kterou převodovku myslíš hlavní nebo přídavnou? (nejde ti 6.tka?)
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Hlavnú prevodovku mám na mysli. Zostup funguje zatiaľ bez problémov. Zato hlavná prevodovka si žije svoj vlastný život...síce funguje ale sinchrony 2/3 a v kapličke už asi neexistujú...
Re: Poruchy a opravy Tater
Pospravuj tu svoji a máš jistotu,ty krámy na netu jsou jen vymontované z auta a nastříkané barvou...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Na starou z 12v to jede taky ! Jen je potřeba předělat unašeč na kapli nebo kardan jeden konec na starý typ. Koupíš na pár kč. Už bych nikdy nerepasoval přev. za 50 tis kč. !! vyhozené peníze.
Re: Poruchy a opravy Tater
Za 50000 nemôže byť dobre opravená prevodovka, tak ako nemôže byť eurový motor za 4500€ po generálnej oprave...Všetci dobre vieme aké sú ceny za originálne diely...a nehovorím o čase pri tom strávenom...Jedna sa mi o to že nebude čas robiť tu prevodovku doma v dielni, a ani by som si to netrúfol robiť sám, preto uvažujem nad vymennym spôsobom.Uvažoval som aj nad tým čo písal Karel ale tiež je to kočka v mechu..ďalšia skriňa ktovie aká, prerobiť kardan, druhý posilovač z radičom 6tky ....zdá sa mi to z blata do kaluže...
Re: Poruchy a opravy Tater
posilovač dáš svůj! S kardanem to jde pořešit i že ho dáš celý starý typ. Nyní jsem to dělal na E1 ,šla tam kardanka z 12v a ještě jsem jí pokrátil jak jsem potřeboval.
Re: Poruchy a opravy Tater
Nápad by to nebol zlý z tým že kardan by sa prerobil na eurovkovy, predsa len ten starý typ nieje až tak dobrý, ďalšia vec, keď kúpim uloženkovu prevodovku, ako zistím že sa po 1000 km nerozpadne na prach? Odstupňované to je rovnako alebo je tam nejaký rozdiel? Hriadel do zostupky pasuje? Tak isto pomocný pohon na čerpadlo hydrauliky...nemám z tým skúsenosti tak preto sa pýtam..
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravím všechny, doporučily by jste mě někdo nějaký kvalitní servis, kde by mi udělali kvalitní GO motoru na Tatru 815 T1. Nejlépe tak Jihomoravský, nebo Zlínský kraj.
Děkuji Pavel
Děkuji Pavel
Re: Poruchy a opravy Tater
Zkus zavolat Pavla Valentika, nevím jestli bude vzhledem k časovému vytížení schopen udělat celkovou g. o. ale agregáty generalkuje a umí to výborně
Tel 607145199
Tel 607145199
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravim vsechny. Budu vytahovat 10ti valec z 815tky vysokozdviznym vozikem. Poradi nekdo za co ho uvazat a jakym vazakem.
Dekuji Pavel
Dekuji Pavel
Re: Poruchy a opravy Tater
Pod odstředivkou najdeš jeden závěšák, druhý je osově na stejném místě vlevo motoru. Třetí je vedle altíku. Na ty přední dva potřebuješ jinou délku úvazku, než na ten třetí. a pokud to chceš tahat destou, musí mít vidle nejmíň dva metry dlouhé. Za sání to nevěš, zničíš hlavy a štefty.
Re: Poruchy a opravy Tater
Vážu to normálně pod vyfukem. Respektive vezmu dva pajzry a zhruba uprostřed vyfuku provleču oko lana do kterého vsunu pajzr. To same na druhé straně. Ten pajzr nebo kulatina, co je zrovna po ruce roznese váhu motoru na celé výfukové potrubí. U T148se to tak běžné dělalo taky. A nebo by sis musel udělá přípravek do originálních držáků jak psal Luboš, ale jde to i takhle a je to lety osvědčené.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: Poruchy a opravy Tater
Tome, ale děláš to dílenským jeřábem, ten neškubne. Tou destou to bude docela porod, záleží na šikovnosti obsluhy.
PS : Pozdravuj paní Colombovou.
PS : Pozdravuj paní Colombovou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] a 19 hostů