Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Ahoj máte někdo zkušenosti s překopávkou chlazení na T1 na ERCH ??? ochladilo se a můj stařičký ventil ve výfuku sice statečně ""chčije"" ale rozhodně v žádném případě nereguluje a dle prodejců ND v mém okolí český originál již nelze koupit a čína se posere během cesty z obchodu domů v igelitce :mad: :mad: :mad: zajímají mě všechna řešení regulace teploty ať origo nebo domácí zbastlenci
Chlazeni T1
V zakaznickem centru (servis Tatra) v Koprivnici nabizeli nahradu za puvodni dil, orig. vyrobek, zadna cina, tak si tam zkus zavolat.
lubosss:
Kazdy ma nejaky svuj nazor! Ja zase zastavam nazor, co je mechanicke to je dobre! Nakolik ze skusenosti co je elektro a pouzito v tatre tak je jenom za hovno! Tady u nas nikdy nevedeli udelat poradne elektro rozvod v aute! nikdy! Takze na ten ERCH bych se moc nespolihal! Ale je to muj nazor!
Kazdy ma nejaky svuj nazor! Ja zase zastavam nazor, co je mechanicke to je dobre! Nakolik ze skusenosti co je elektro a pouzito v tatre tak je jenom za hovno! Tady u nas nikdy nevedeli udelat poradne elektro rozvod v aute! nikdy! Takze na ten ERCH bych se moc nespolihal! Ale je to muj nazor!
Proto se na to ptám abych zjistil co si ostatní myslí o starém a novém provedení samosřejmě souhlasím že čím je rešení jednodušší tím je míň poruchové číli jeden ventil by měl být lepší než buhví kolik čidel drátu relé nebo buhví čeho ale to mechanické provedení bimetalu ve výfuku ani spolehlivé ani funkční moc není
No tak on ten Erch nějak extra poruchový taky není a když se ti zasukujou dráty tak ti to akorát pořád chladí co je oproti Archu tak nějak lepší Nový origo ventil na Arch stál kolem 7,000kč,jestli jde ještě sehnat nevím.Každopádně tady http://www.autodily-tatra.cz/ mají na prodej Arch ventil který si samy vyrábějí (to je možná ta náhrada jak tu psal Tomas 815), ten stojí něco kolem 4,000kč. Pokud by ti ten tvůj Arch jen tekl ale ovládal ti ventilátor tak se dá přetěsnit, i seřídit ale to už musí dělat někdo kdo to umí (myslím seřízení, přetěsníš si ho i sám).My máme 8x T1 a nějak se nám ty Archy neserou, jen na jednom motoru tekl,ten jsem přetěsňoval a na jednom přestal regulovat tak jsem na léto vyhodil podložku a musím to řešit (ještě že jsi to připoměl )
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
kua mě se u bufáču na nástavbě pojistka rozeteče jak ledňák kua čím to je nějaké kraťas? nebo než to chytne nějaká zrada že by svíččka čert ví, nebo to dělá to relátko vpředu jak do kable do nástavby u čkd a teď mluvte.... děkuji
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Mě jde hlavně o to že s ERCHem nemám zkušenosti ale ARCHy mám tři a u všech je v zimě motor podchlazenej což obzvlášť u mixa co má hydropohon a s každou fůrou klape dvacet minut na volnoběžné otáčky pod míchačkou sebou nese že do výfuku nakape podchlazením nespálená nafta a jak vyjedu na cestu a šlápnu na to tak než se to ohřeje z výfuku jdou takový oblaka bílýho dýmu že mám strach že mě dopadne ""Hynkova armáda"" a zaleje pěnou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 29 hostů