Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
no máš prasklej horní čep co drží vidličku 2-3 práce na 10min tak jak je nabodlá zespod má být i zhora
Re: Poruchy a opravy Tater
Vdaka za rady...
Re: Poruchy a opravy Tater
Jak se vymezuje vůle ložiska předního náboje na T2?Pod kulatou maticí jsou podložky co to vymezujou,ale vůbec nevim jak to mám adhadnout.
Re: Poruchy a opravy Tater
Ubereš tolik kolik potřebuješ a dotáhneš. Malá vůle uber 1 - 2 podložky a zkus pořádně dotáhnout a zkusíš vůli, pokud vůle je pořád tak ubereš další, pokud při otočení kolem zjistíš že se kolo netočí plynule ,ale jakoby se seká, tak máš ložiska po smrti. Existuje i přípravek na měření ,ale předpokládám že ho nemáš.
Re: Poruchy a opravy Tater
Na technický to cvakalo,bylo cejtit jak se buben hejbe vůči štitu.Doma to rozhodim a vůle žádná,asi malej pajcr,nebo slabý pastelky.Podložky tam nějaký ještě jsou,tak něco vyndám.Dík
Re: Poruchy a opravy Tater
Pri naštartovaní tatry UDS mi fučí automatický odvodňovací ventil, tak ho musím zatlačiť prstom, alebo pomykať tou ihlou. Potom prestane fučať. A začne fučať niekedy sám odseba, ked je vypnutý motor. Ešte som sa stým nestretol, takže neviem či to je chyba,alebo to tak má robiť.
http://www.adip.cz/ItemImages/111912/0390-530%20231.JPG
http://www.adip.cz/ItemImages/111912/0390-530%20231.JPG
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: Poruchy a opravy Tater
Problémová a zbytečná součástka,vyhoď ho do řiti a dej klasiku ruční z kroužkem na klíče...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Nebo tam dej šroubení M22x1,5 / 3/8"" a na to šroubení pak dej tříosminkový vodařský ventil , je to nepatrně dražší, ale spolehlivé a nikdy přes to neuchází vzduch.
Re: Poruchy a opravy Tater
Výhodou Lerchu je, ho můžu od volantu vypnout, vychladit motor, takže když sedím v kabině pod bagrem v tomto počasí, není to takové utrpení
Re: Poruchy a opravy Tater
no nevim jak funguje tvůj Lerch Lubossss ale cívku erchu můžeš přece taky spouštět dle potřeby
Re: Poruchy a opravy Tater
Včera mi na T1 začal při sklápění majleru dolů propadávat jeden píst,prostě kompletně celý jeden píst jako bez oleje,hrozný rány.Chci měnit rozvaděč,ale chci se zeptat, jestli by nemohl být problém někde jinde.Má někdo zkušenost?Děkuju za případnou odpověď.
Re: Poruchy a opravy Tater
Lukáši, přidírá se Ti některý stupeň majleru, zvedni korbu na doraz, dobře poutírej prach a bordel kolem jednotlivých přechodů a pak zvenku namaž gumky vazelínou, zpravidla to pomůže , a po pár zvednutí a zpuštění korby se to promaže
Nevím : cívku vrtule ovládám prachobyčejným termostatem z kuchyňské trouby, kdy čidlo mám samořezkami přišroubované k žebrování hlavy. Výhodou je že si plynule mohu regulovat pracovní teplotu, a když v kabině vypnu napájení, roztočí se vrtule naplno. Někde hodně zpět je tady pár fotek.
Nevím : cívku vrtule ovládám prachobyčejným termostatem z kuchyňské trouby, kdy čidlo mám samořezkami přišroubované k žebrování hlavy. Výhodou je že si plynule mohu regulovat pracovní teplotu, a když v kabině vypnu napájení, roztočí se vrtule naplno. Někde hodně zpět je tady pár fotek.
Re: Poruchy a opravy Tater
tak plynulá regulace je vymakanější než arch nastavenej na cca 150 plus cívka ovládaná vypínačem na fotky mrknu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů