Stránka 173 z 228

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: čtv led 03, 2019 10:45 pm
od nevim
no a přitom je to součástka která má svoje servisní intervaly :lol: :wink:

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob led 05, 2019 5:57 pm
od Majster alex
Někdo dává na kapotu plech nebo karton.. Vzpomínáte jak se dávala taková ta prošita deka na celou masku? To pak netáhne ani na nohy. Jednu takovou nepoužitou bych měl. Kdyby někdo měl zájem tak SZ.

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: čtv led 10, 2019 2:05 pm
od besttracker
ahojte
při opravě spojky na T815 E2 valnik s HR třeba vybrat motor ven z auta? nebo se ta da nějak rozebrat spojka i bez demontáže motoru ?

před vánocemi auto v pohodě šlo, nyní se nedá zařadit rychlost .... odvzdušněno, vymeneny váleček pod pedály i posilovač a stale nic ...
diky za reakci

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: čtv led 10, 2019 9:08 pm
od lubossss
Nenapršelo Ti do spojky a nepřimrzla lamela?

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: čtv led 10, 2019 10:18 pm
od pavel 815
Pokud nezavazí ruka,tak motor tahat ven nemusíš,záleží kolik je tam místa,stačí ho vzadu pozvednout...A to ti po odvzdušnění pedál chodí normálním krokem a má běžný odpor?

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob led 12, 2019 7:25 pm
od besttracker
diky za radu
tak nakonec to bylo jen přimrznutí, :wall: sli jsme to odtáhnout do dílny s T2 - kou a tam to udělalo to jistě .... :doh: jsem vyrobil připravek (kousek L s dírami do krize namísto posilovače uprostřed šroub, a tu vydlicku v spojce jsem manuálně zašroubovat a spojka nevypnula ... proto jsem myslel ze je to KO ...) trebalo tam zařadit 5 -tku a startérem se skusit rozjet ... před demontáží všeho jsem to zkoušel udelat na 3-ce 5-6 krat a nic, tak nevím jestli ta 3-ka byla málo, nebo to bylo take zamrzlé ... ale teploty stale více méně stejné ..... clovek se stale uči :dance: 3dny v pr ... jen s hrou se spojkami ....
ještě se mi to nestalo za 15r ani jednou ... mam podezření ze se tam dostalo voda tym vzduchových tunelem ktery je na kabině .... zkoušel to někdo přes zimu zabednit? aby voda z ledu a sněhu netekla dolů do motoru / spojky?

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob led 12, 2019 7:36 pm
od lubossss
Máš na spojkovém koši takovou tu gumovou zátku, v otvoru co se hledá stupnice při nastavování vstřikovacího čerpadla? Pokud se ztratí, rozpadne atd, voda se tam dostane

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob led 12, 2019 11:20 pm
od pavel 815
Na zimu tu udírnu klidně zadělej,nemá to na nic vliv,alespoň ten motor bude držet líp teplo.

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: úte led 15, 2019 11:15 am
od mawerick
Ahoj chlapi,
nedaří se mě dostat pod přístrojovku. Potřebuji vyměnit pár spínačů a dát nové kontrolky. Z pod haupny se tam nedostanu. :(
Už si říkám, jestli nepostavili přístrojovku a kolem ní zbytek Tatry :shock:

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: úte led 15, 2019 11:36 am
od prof.i
Záleží na tom u který Tatry ji sundavas.U 813 je to porod.je chycena na šrouby který jsou pod přístrojovou.chce to smatrat a smatrat.pomuze ti když že spoda povolis a odpojis oba hlavní budíky a ideál je sundat volant

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: stř led 16, 2019 8:43 am
od mawerick
Omlouvám se, je to na T815 6x6 VVN.

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: stř led 16, 2019 10:17 pm
od pavel 815
U klasické 815 se dostaneš na vypínače zespodu a na kontrolky shora pod deklem,palubovku tahat ven nemusíš,akorát si trošku poškrábeš ruce...

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: ned led 20, 2019 11:35 pm
od Pavel Šebek
Ale tohle jsou taky drobnosti, co dělí Tatru a zbytek světa.

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: pon led 21, 2019 6:01 am
od Benďa
Pavle, promiň, ale tady se bavíme o 30 a více let staré Tatře. Nemyslím že by si výrobci nákladních aut té doby měli co vyčítat.
Dnešní Terrno to má jinak. Neříkám že je to výkřik módy, ale z praktického hlediska proti tomu nic nemám. Ono na každém autě je něco, nad čím zůstává rozum stát, a třeba zrovna žárovky v přístrojové umí člověka pěkně potrápit i u jiných aut.

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: úte led 22, 2019 8:02 pm
od Honza Karela
Ahoj, tak pokračujeme, před několika dny jsme tady řešili princip ARCHu. Starej je zapečenej, koupili jsme nějakýho "asi číňana", ale o něj tak nejde, pořád nám tekl olej z té "průduchové" trubky takže jsme si řekli pokud teče vnitřkem z archu tak odpojíme arch úplně. Hadice k archu jsme spojili mimo, tím olej teče rovnou do spojky, mimo arch ventilátor se točí naplno a z průduchové trubky by žádný olej neměl téct. ...ale ....

přidáš plyn a z trubičky začne kapat olej, a pak to teče z archu a kolem něj, takže místo trubičky na výdech je to "zásobování archu olejem" ještě jsme nesundavali dekly na motoru kam to vede, ale pokud ta trubička má funkci výdechu, tak je ucpaná a od někud z motoru se do ní tlačí olej místo aby stékal do vany, takže asi přicpaný odpařovák motoru ? Trubičku jsme ucpali a je pokoj, předtím byl furt arch a vše kolem "poblitý olejem"

Až se dostanu z neschopenky, tak asi začnu řešit Lubošův Lerch, přeci jen úplně bez regulace to nechat nechci, teď je to "zadeklovaný" aby to nepřechlazovalo, na léto to trochu odstrojíme, ale nerad bych se sám ukázal za blba až zapomenu po kopcem vyhodit dekl na vrtuli :wall: