Stránka 175 z 228

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: pát úno 01, 2019 4:09 pm
od Honza Karela
Ahoj, tak jen info, jak jsme řešili výše olej v té průduchové trubce ARCHu, tak už víme jak se tam dostal. Původní ARCH byl zapečený, vzali jsme číňana, že to aspoň zkusíme a do léta nějak vyřešíme, jenže ten číňan byl hned tak "dobrý", že z něj vnitřkem tekl olej proudem a natekl do té trubičky, když jsme to spojili na přímo bez ARCHu, tekl z té trubičky olej, protože ta trubička byla plná oleje z číňana a jak nastartuješ tím průduchem je tam vháněn vzduch od chladiče (tedy potažmo od vrtule) je to chlazení ARCHu a když ten nasyslovaný olej vytekl byl klid = číňan nevydržel ani první start :) :idea:

Teď je to natvrdo, vrtule se točí na plno a je "zapytlovaný" sání, až se oteplí zkusím tam namontovat Lubošův systém. Uvažoval jsem i o ručním regulátoru prodávají ho asi za 3,5 tisíce, (ruční ventil s kolečkem si nastavíš průtok) jenže si myslíme, že je velký riziko že někdo zapomene pootočit kolečkem a motor usmaží.

Tak to byl náš krátký vztah s Čínou :D

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: pát úno 01, 2019 9:51 pm
od lubossss
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Jsem zvědav kolik bludišťáků za všímavost budu muset rozdat :lol: :lol: :lol:

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: pát úno 01, 2019 10:33 pm
od pavel 815
Vstřikovací trubky-umělecké dílo... :D A ta žlutá ,,kontrolka,, na háčky čela,je úžasně jednoduché a funkční :thumbud: řešení!

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: pát úno 01, 2019 11:02 pm
od lubossss
Trubky nejsou umělecké dílo, nemám estetické cítění, ale jsou praktické, už se tam dá prostrčit ruka i s klíčem, nebo tryska Wapky. Jo ta bezdrátová kontrolka se líbí i mě, máš dvacet bludišťáků, ale je jich tam víc :P :P

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob úno 02, 2019 2:11 am
od nevim
ta police bude víc praktičtější jak originál :D koše nevidím už jsi o tom myslím kdysi psal :D jak koukám na tu X7 tak vzpomínám že jsem kdysi chtěl použít přesný interv.spínač s ne555 ovládaný potenciometrem kterým by se heckla druhá rychlost.Vlastně by to fungovalo tak že na jedničku topení normálně roztopíš a na dvojku bys nechal řídící jednotku X7 at si žije dál svůj rytmus ale frekvenci pumpy by diktoval spínač potenciometr by se umístil na přísrojovku :lol: :lol: :lol: no čas na to nezbyl :( https://www.conrad.cz/presny-intervalov ... ce.k191299

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob úno 02, 2019 8:33 am
od prof.i
Ahoj klucí,kdo se tu vyzná v turbínách?Dají se dát na V12 nějaký lepší verze K36(jestli se dělaly) nebo rovnou dát holsety pokud holsety tak jestli jsou použitelný všechny HX 50 nebo jsou mezi nima rozdíly?Díky

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob úno 02, 2019 9:05 am
od PtrialM
Přední sklo též vyměněné....

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob úno 02, 2019 11:06 am
od Mikki
lubossss...prečo nemáš uchytenú poslednú nápravu o rám aj na prednej priečke? To je tak origo?

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: sob úno 02, 2019 11:09 am
od prof.i
Ano to je tak origo,je to tam jen kvůli měchu.

PROBLEM SE ZAŘAZENÍM TATRA 815

Napsal: pon úno 11, 2019 9:13 pm
od hikebob
:wall: Ahoj prosím o radu, mám Tatra 815 T2 r.v 1990 10V převodovka bez synchronizace a při zařazeni rychlosti z neutrálu na jakýkoliv rychlostní stupeň cekam třeba 5-10s než se mě zastaví kardan a budu moci zařadit rychlost.Vymena lamely, pritlacaku, ložisek, kapaliny, posilovace a řádně odvzdušněno.Diky za rady

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: úte úno 12, 2019 5:47 pm
od lubossss
Vyměnil jsi i ložisko v klikovce?

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: úte úno 12, 2019 6:13 pm
od hikebob
Jo to je taky vymenene, je možné ze by to dělal olej v převodovce?predchozi majitel tam lil 75w90

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: úte úno 12, 2019 6:17 pm
od lubossss
Řídký olej to dělat může

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: čtv úno 14, 2019 8:04 pm
od besttracker
Ahojte

jde dat do t 815 E2 zadní pružení (nyní tam je 12 listové) a nahradit ho / namontovat z t 815 T2 13 listovým? má s tím někdo zkušenost?
podle rozměru by to mělo + - vejít .... :doh:

Zda je možná pouze výměna / záměna samostatných listů hrubky listu u 13 listového je + - 18 mm u T148 je stejně 20 mm jako u euro 2 .....(. šířka listu je stejná u všech) nebo jsou stejné i třmeny?
protože vím že z t 148 jde do t 815 T1 namontovat v pohodě ....
diky za reakci :hvizd:

Re: Poruchy a opravy Tater

Napsal: čtv úno 14, 2019 8:30 pm
od lubossss
13 listů jsem mě na mixu 7cbm, a přestože jsem v drtivé většině měl celkovou kolem 28t, ojížděl jsem jen vnější hranu vnějších gum, netuším co chceš dosáhnout, ale já tehdy péra snižoval.