Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
A jakpak jsis ten zajišťovák dělal? Řešili jsme podobný problém na klíčích na návěsu,samoštely,a jsou kaput,takže po seřízení vydrží jen chvilku a zase se rozhází,ta mrcha šroubek se furt vrací zpět
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
měl sem to podobně jako Karel334,na čelo hlavy seřizovacího šroubu sem navařil matku M8 a druhou matku na klíč a prostrčil sem jejich dírama 5tku závlačku dlouhou 8 centimetrů,aby stačila při jakýmkoli natočení šroubu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Já provrtal seřizovací šroub malým vrtákem, na klíč navařil malou matku a po každém seřízení brzdy provleču drát a stáhnu k sobě. Svatý klid...
Před tím se to rozeštelovalo po pár kilometrech. Jak píše Luba hodit tam podložku ale takovou malou sem nenašel a už ani asi hledat nebudu moct, na experimenty došla konečná......
Před tím se to rozeštelovalo po pár kilometrech. Jak píše Luba hodit tam podložku ale takovou malou sem nenašel a už ani asi hledat nebudu moct, na experimenty došla konečná......
Zdar!
U Lízy a autobusu byli svýho času i ty zvohnutý plechy s tisícihrannou dírou,chycený šroubem k ose klíče.Pak jsem mněl novější páky klíčů,ty měli z druhý strany proti seřizovacímu šneku šroub s kontramatkou.Ten se po seřízení dotáh a vyfestoval šnek proti pohybu.To docela fungovalo.Nejhorší ale je,že se vám ten šnek vomačká,pak to má vůli na obě strany a je to v prdeli.....bud to hůř brzdilo,nebo nedržela ručka.
TTN
U Lízy a autobusu byli svýho času i ty zvohnutý plechy s tisícihrannou dírou,chycený šroubem k ose klíče.Pak jsem mněl novější páky klíčů,ty měli z druhý strany proti seřizovacímu šneku šroub s kontramatkou.Ten se po seřízení dotáh a vyfestoval šnek proti pohybu.To docela fungovalo.Nejhorší ale je,že se vám ten šnek vomačká,pak to má vůli na obě strany a je to v prdeli.....bud to hůř brzdilo,nebo nedržela ručka.
TTN
Jojo,takhle to šlo.Ale pak už jsem byl kolem dokola... No a navíc se u tý Lízy vzadu ty vůle nastřádaly,v čepu vydličky,v drážkách hřídele klíče,něco na kladkách,něco v tyčce brzdovýho válce.....No muselo se to furt hlídat,voni to rozmezí pro bezvadnej chod spočítali a zapoměli jaksi na vůle vzniklé opotřebením.
TTN
TTN
TTN ony ten blokovací šroubek měly nápravy Rába takže byl nejen na Karosách ale i na Brandýských navěsech a vlečkách osazených rábou a pokud to u Tatry přeženeš s množstvím podložek přidaných pružince pod mazničkou je stejný efekt taky to úplně zablokuješ a při seřizování musíš mazničku o pár závitů povolit a po utažení je to spolehlivě zablokovaný a nepovolí se to ani náhodou
To jo,je to vlastně to samý.Proč to tam prostě ty paka nemužou dát rovnou z výroby.Jak jsme se třeba nazlobili když se povolovali,,čůráci" z majleru.Mněl jsem Mercedesa 1617 S3.Tam bylo čůro šestihranný,na něj si navlík kotouček s 6ti hrannou dírou a po obvodě s 3 řadama děr.Na majleru byly nad vývodem 3 díry se závitem.Na kterou to po utežení vyšlo,do tý si prd šroubek a bylo......
TTN
TTN
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Lisovaná tma . Já zrovna zouval 8,25-20 která byla nazutá v roce 1983 a od té doby guma srostla a zvulkanizovala s ráfkem. Ruční síla byla bezcená, přejíždění vysokozdvihem taky, patka HR to taky nezvládla, ale nakonec jsem zvítězil díky horizontální štípačce na dřevo. Vysokozdvihem jsem zvednul celý kolo na řetězu do štípačky a pomocí 16 tun jsem tu zatracenou gumu krásně postupně odtrhnul od ráfku a dílo bylo korunováno úspěchem
Jinak používám mastek do gum to pak šetří duše a líp se to zouvá.
Jinak používám mastek do gum to pak šetří duše a líp se to zouvá.
Volvo FL 614.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti