Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Tak ono to má logiku. Buggyra neni žádný pokusný ústav, potřebuje ukázat výsledky a přemýšlí pragmaticky. Vyvinout kamion na okruhy s rourou by bylo spousta práce ač se to nemusí na první pohled zdát. Navíc dělání něčeho co nikdo nikdy nedělal.
Proč to když mají roky zkušeností s rámovými podvozky a stačí opravdu "jen" vyměnit tu kabinu. Ostatní už mají vymyšleno.
Proč to když mají roky zkušeností s rámovými podvozky a stačí opravdu "jen" vyměnit tu kabinu. Ostatní už mají vymyšleno.
Filip Nikl
Napadá mě několik důvodů proč by roura byla přínosem:
1) Byla by to opravdu Tatra a ne jen znak z Tatry jako posledně. Určitě by to pro fabriku mělo větší efekt. Když se to vezme do důsledku, tak vzhledem k použité kabině a koncepci podvozku by bylo férovější to auto nazvat DAF CF.
2) Čínské mistrovství je ve velmi rané fázi. Jezdí tam i tahače absolutně nevhodné k závodním účelům (např. šestikolky s dlouhou vysokou kabinou), takže ty investice do vývoje by nemusely být bůhvíjak přemrštěné.
3) Formule mají taky nezávisle zavěšená kola, takže tatrovácký podvozek by nakonec mohl být výhodný i na okruhu. Možná.
1) Byla by to opravdu Tatra a ne jen znak z Tatry jako posledně. Určitě by to pro fabriku mělo větší efekt. Když se to vezme do důsledku, tak vzhledem k použité kabině a koncepci podvozku by bylo férovější to auto nazvat DAF CF.
2) Čínské mistrovství je ve velmi rané fázi. Jezdí tam i tahače absolutně nevhodné k závodním účelům (např. šestikolky s dlouhou vysokou kabinou), takže ty investice do vývoje by nemusely být bůhvíjak přemrštěné.
3) Formule mají taky nezávisle zavěšená kola, takže tatrovácký podvozek by nakonec mohl být výhodný i na okruhu. Možná.
!LIAZ 4life!
To je pravda. Ale u Tatry je pár problémů. Jednak hmotnost, tahá se tam přední náprava (ikdyž vykuchaná), která je k ničemu, takže pod 7 tun se bude auto těžko dostávat. Další věc je poloha motoru, který musí být nad rourou, takže vysoko. Vysoko musí být tím pádem i kabina, pokud by tam neudělali tunel jak u Matesa. Na tohle by byla dobrá ta Chalupeckého T165.
A hlavní problém je, že když to postaví, tak se neví jak se to bude chovat. Jak to budou snášet brzdy, co podvozek, jaké stabilizátory, jaké tlumiče, jak to naladit, jaké převody (sestup). A nakonec i David se s tím bude muset naučit jezdit, protože se to bude chovat určitě jinak než žebřiňák. A vzhledem k tomu, co má Buggyra před sebou (dvě auta v ME tahačů, stavba Phoenixe 2 na rally a testování) tomu asi i logicky nechtějí obětovat kapacity.
A hlavní problém je, že když to postaví, tak se neví jak se to bude chovat. Jak to budou snášet brzdy, co podvozek, jaké stabilizátory, jaké tlumiče, jak to naladit, jaké převody (sestup). A nakonec i David se s tím bude muset naučit jezdit, protože se to bude chovat určitě jinak než žebřiňák. A vzhledem k tomu, co má Buggyra před sebou (dvě auta v ME tahačů, stavba Phoenixe 2 na rally a testování) tomu asi i logicky nechtějí obětovat kapacity.
Filip Nikl
A hlavně je to z 99% o marketingu. Tatra má zájem se uchytit na činském trhu a tudiž "silueta" s nápisem TATRA je pro reklamu a dostání se do podvědomí naprosto dostačující. A z hlediska poměr / výkon je použití osvědčeného buggyráckého podvozku s kabinou DAF a nápisy TATRA naprosto geniální , nejrychlejší a nejlevnější varianta. Přesně jak píše Filip. Ono i to napasování trambusové kabiny bude dostatečnej oříšek z hlediska technického řešení a jízdních vlastností.
https://www.facebook.com/BUGGYRA/
Naši partneři TATRA Trucks a Zeppelin Cat měli dnes akci v pískovně kousek od Prahy a David Vršecký u toho nesměl se svým Phoenixem chybět!
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv srp 02, 2012 7:06 pm
- Bydliště: ostrava
TATRA PHOENIX CHINA
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů