Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Nevím : nevíš rozměry gumiček na čep vloženého kola v sestupce??
pon čer 22, 2015 7:34 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

55x3 , 70x80 a to je dnes myslim 70x5 ale koupil bych si i 70x5,5 nebo 70x6 nebo 65x6 nebo 60x6 nebo něco podobnýho pro laboraci, nejednou se mnou tyhle katalogový rozměry vypekly a takhle v neděli potom něco shánět narychlo je problém a gumka navíc se neztratí jo počkej myslim že jsem to uspěšně nahrazoval gumkou z řazení půlek :wink: taky bývá problém vymačkaná skříň no co ti budu vykládat vždyť víš :wink:
pon čer 22, 2015 8:46 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Taky přemýšlím o nadměrech, origo rozměr nevydržel 3 roky a je to za minulý týden zechcaný až hanba :cry: :cry: :cry:
pon čer 22, 2015 9:07 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

jo sestupky to je kapitola sama pro sebe jak jsem psal vymačkaná skříň a čep je problém a výměna gumičky je dočasný řešení no musíš sám zvážit co s tím ale teď v sezoně bych to nehrotil a spojil to s další větší opravou :wink:
pon čer 22, 2015 9:47 pm

česan
Příspěvky: 645
Registrován: sob zář 14, 2013 9:51 pm
Bydliště: vysočina

Příspěvek

..taky mě to začalo lejt jak hajzl...
...pude to udělat s namontovanou rychlostkou?..nevybavuju si jestli ten čep pude kousek ven i když je namontovaná převodovka...
pon čer 22, 2015 10:43 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ten čep jde ven opravdu jen kousek, myslím že tolik na výměnu gumky stačit nebude :cry: :cry: :cry:
úte čer 23, 2015 8:33 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2428
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Bystre n/T

Příspěvek

úte čer 23, 2015 9:33 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

odmasti to,omaž červeným tmelem a nech to na zimu...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte čer 23, 2015 10:39 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř srp 05, 2015 11:36 am

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Příspěvek

Prej Diamolka, ale po nehodě měněná kabina
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
čtv srp 06, 2015 9:38 pm

česan
Příspěvky: 645
Registrován: sob zář 14, 2013 9:51 pm
Bydliště: vysočina

Příspěvek

..byla i na prodej v 2013...byl jsem na ni juknout....
..ano diamoil....T2...rok 94....v papírech je schválená jako euro 2 dokonce...díky vstřikovacímu čerpadlu bosch..
...měla i hydrauliku. ..na sklápění..teď ji už nemá....
...motor dali do generálky někdy cca 2002...přímo do kopřivnice a přišel jim n s boschem...
..v TP..je přímo napsáno..:osazeno vysokotlakým vstřikovacím zařízením bosch..pak nějaký paragrafy a normy a že díky tomu je to E2...
..startoval jsem ji v zimě a fakt je to jinej stroj než klasika motorpal čerpadlo...zatočilo to pak se uvolnjl pedál plynu a motor krásně šel hned na 12 hrnců..žádný tůrování...
..kabina ano je vyměněná po bouračce...za vojenskou....všade jen plech...vojejový topení nemá..bufík taky ne...jen dodělávaný plynový trumatic...
bouda vybydlená jak hajzl...bordel...všecko vomlátěný....z toho topítka jde přez půl kabiny jen husý krk žádná kultůra....
..ale jezdí...
...
čtv srp 06, 2015 11:45 pm

filip 90
Příspěvky: 6364
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ten motor to je rarita jako blázen. Byly to prototipy V12 E2, mělo to mít asi 420 koní nebo tak nějak právě díky čerpadlu Bosch. Nakonec se to nedělalo, zůstaly jen V8. Právě kvůli čerpadlu ten motor musí mít jinej blok, což je vzácnost. To čerpadlo samo o sobě je taky nějaká maloserie. Těch motorů bylo jen pár, asi 2 má Tomeček, jeden je v Kopřivnici a tohle je další. Když jsme ještě měli v závoďáku V12, tak jsme to tam taky chtěli. Sehnal se onen blok ale ukázalo, že čerpadlo by se muselo nechat vyrobit na zakázku a to byla šílená cena. V tý době by se vyplatilo tohle auto koupit celý jen kvůli tomu motoru a čerpadlu. Ale to už je teď jedno... :(
Filip Nikl
pát srp 07, 2015 8:52 am

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

dneska by možná v motorpalu poskládali vysokotlak i na normální blok ale sehnat hodnoty a vstřikovače k tomu :lol:
pát srp 07, 2015 1:51 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

v motorpalu se nedomluvíš, zkoušel jsem to tak cca dva roky zpět, hluboký komunismus, system já umím klepat nejtky dělám to padesát let , tak po mě nikdo nic jinýho nesmí chtít :evil: :evil:
pát srp 07, 2015 2:16 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

asi by to šlo dát těsnější elementy vačku rychlejší pak lepší filtraci paliva no kdo by se s tím dnes drbal že? než to vylaboruješ :lol: ale zase ziip co měl první eurovky tak jsou po smrti a tohle 12v dílo ještě funguje :wink:
pát srp 07, 2015 5:25 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 17 hostů