Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Ono je asi velká škoda že když se v roce cca 1988 Motorpal probudil z letargie a po čtyřiceti letech konstrukčně stejných čerpadel ( kdy Praga V3S, Erťák Trambusy Liazky, Tatra 111, 138,148, 813,815, Avie Zetory, měly defacto stejná vstřikovací čerpadla, byly stejné úhly vaček, odstředivé regulátory, elementy, i trysky měly shodný tlak, měnilo se pouze nastavení) a vymysleli novou generaci naftařiny, neměly po čase téměř pro koho dělat, Liaz a Avie šly do kopru, Tatra a Zetor měly uměle vytvořené vážné existenční problémy Je to velká škoda vždyť po nástupu novější naftařiny šly tehdejší motory ze cca 290g/kWh na hodnotu okolo 210g/kWh Kdyby vývoj pokračoval dál tak tatrovácký 12ctiválec se zdvihovým objemem téměř 20l ať atmosféra či turbo by při vysokotlaku měl opravdu impozantní hodnoty Jenže (aspoň předpokládám) vačka do 12V vstř, čerpadla s novodobě ostrým náběhem tlaku nikdy vyrobená nebyla
Brněnská E2 tady: http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?p=630496#630496
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
http://auto.bazos.sk/inzerat/61268014/S ... zaciou.php
s priloženým videom [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gbdCAE3ZAAM[/youtube]
s priloženým videom [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gbdCAE3ZAAM[/youtube]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů