Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- Příspěvky: 427
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
- Kontaktovat uživatele:
Nerozlítl.. prostě spadl na zem i s ramenem a tím i kabina na kolo.. Byl asi obroušený zavit na matce, auto naštestí nebylo naložené a měl jsem to kousek dom.JInak předtím to bylo dost nahnuté..kolo uplně v blatníku a druhá strana taky.. kolo by mělo jít vidět celé ne ? Když byla náprava s ramenem venku, a dávali jsme to zpatky, chybu jsme nemohli udělat, aby jsme ramemo dali nějak špatně, že by se v tom guma nějak zdeformovala. Minulý týden jsem dělal trysky, všechny stříkali (nerozprašovali) a kapali. Je tu kousek obchod kde má nahradní díly, boužel ,ten zrovna trysky neměl.Hledal jsem na netu a objednal jsem je z Prahy z nějakého autorizované servisu.Trysky došli a mám doma zkušačku na trysky..2 trysky rozprašovali ,ale jen 2 dírami a další 2 jenom stříkali.Pročistili jsme je v benzínu, zkoušeli a nic.Nakonec jsme jeli ke známému co dělá trysky a čerpadla.Ten je omyl v tech. benzínu a prostříkal čističem na brdy, vyzkoušel a zázrakem to bylo ok Ted asi po týdnu jezdění se mi zdá, že jsou zase v pr..auto zase špatně chytá a padá nafta, kape z nádrže.. Jezdil sem z kapkou oleje- volné šrouby na vaně, podařilo se mi jeden urvat,ale zatím je to ok,ale neteče.Po rapasy jsem zistil, že volant táhne do leva a když bylo auto jenom nastartované, volant se sám otáčel do leva Koupil jsem repasovaný píst (posilovač) a včera jsem zistil, že to kape.Je to dotahle na max a podložky jsou nové.Máte taky takové problémy ? Jak to všechno napravit ? Já jmožu jenom poradit, po každé jízdě pod to vleze, neuděláte chybu, právě naopak.Je to rok výroby 96 s novou palubovkou.
LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob úno 27, 2010 7:39 pm
- Bydliště: Šumná 21, 67102
Tomíku můžeš mi to prosím poslat na mail vita.sumna@seznam.cz?
čeče,to máš pěknej šrot .vanu jsem usazoval na korkový těsnění který jsem z obou stran napatlal lukoprénem a nikdy netekla. na tom servu si měl asi v píí přepouštecí ventil to jsem si taky dojebal když sem vtom chtěl vymezit vůli.pak jsem jí vrátil do normálu a zase to fungovalo jak mělo.
jinak když seš prázdnej tak okraj gum je zároven se spodní hranou blatníku,ale víc už ne,to už jsou unavený pružiny,ideál je když máš mezi kolem a krajem blatníčku tak 4cm,to ale musíš mít nový pružiny
jinak když seš prázdnej tak okraj gum je zároven se spodní hranou blatníku,ale víc už ne,to už jsou unavený pružiny,ideál je když máš mezi kolem a krajem blatníčku tak 4cm,to ale musíš mít nový pružiny
2x Nissan atleon 210
-
- Příspěvky: 427
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
- Kontaktovat uživatele:
To jo mám prostě smulu asi.. Motor jede jak blbý,ale ty problémi.. nenedalám nic..Avča má najeto 543 tis a nejaké drobné tak se ani nedivím..Všechno se pomalu zvladne Dneska nový čëp tak uvidíme. S tou mezerou mezi blatníkem a kolem me to celkem sere.. je to naložené a když zatočím strašně to drhne,ale to už ani nemluvím:) Stejně to chce zmenu na 16 palet, 10 je opravdu malo a těžko se shání a to hlavně ted po vánocích..Kdy myslíte, že se to dá do normálu ? Používáte taky Raal?
LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
-
- Příspěvky: 427
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
- Kontaktovat uživatele:
Levné nekupuju to určitě ne Vím, že se dá koupit avča na 16 palet, třeba otec má D75 2001. Já už do avie nepujdu, chvilku s avčů ešte vydržím a kůpím nejspíš man TGL 12 tunu.Práce pomalu přibývá.Koncem měsíce je toho vždycky více. MYslím že to od března začne:) Volají mi i z firem, nějakou stalou práci mám
LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů