Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Odpovědět
FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

To já tipoval Kopřivnici. Na nový design jsem zvědav.
úte srp 30, 2016 10:46 pm

ateliersk
Příspěvky: 328
Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

To já tipoval Kopřivnici.
v Kopřivnici nejsou lidi, oni lidi nejsou obecně, ale v té Přelouči si myslím je to výrazně lepší. A Excalibur tam má slušné zázemí.
stř srp 31, 2016 8:06 am

lukas48
Příspěvky: 382
Registrován: stř dub 02, 2008 8:05 am
Bydliště: u Kutné Hory

Příspěvek

ještě přetáhnout lidi ze SVOSU a Titus bude bez konkurence :lol:
čtv zář 01, 2016 9:44 am

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Včerejší fotogalerie na Aktualne.cz

http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 590604f2e/
čtv zář 01, 2016 9:46 am

Uživatelský avatar
Aleš 400
Příspěvky: 376
Registrován: sob úno 25, 2012 4:48 pm
Bydliště: Ivančice

Příspěvek

:!: Tohle je zajímavý příspěvek k tématu:

http://kariera.ihned.cz/c1-65425370-mis ... bilce-avia

Vypadá to, že v Přelouči budou ve výrobě nákladních automobilů Avia lidé na svých místech :thumbud: Držím jim všem palce. :)
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
sob zář 03, 2016 9:52 pm

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Ve výpisu z obchodního rejstříku se objevila zástava pro banku ve výši 320 mil Kč, že by investice do výroby?

A na stránkách přibyl nový odkaz "kariéra".
pát zář 16, 2016 9:25 pm

Uživatelský avatar
Marley
Příspěvky: 365
Registrován: úte led 07, 2014 12:27 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

http://www.auto.cz/avia-nove-dobe-od-li ... atku-98554 nic nového, ale aspoň něco málo k přečtení. Pod příspěvkem je v celku zajímavá diskuze o ''zapomenutých projektech'' jako je Avia AN a S-430..
čtv zář 29, 2016 6:10 pm

nalim68
Příspěvky: 334
Registrován: stř črc 11, 2012 10:07 am
Bydliště: Kopřivnice-Lubina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

stř říj 12, 2016 6:45 am

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Poptal jsem novou Avii a tady je odpověď:

Dobrý den,



Děkujeme za Váš zájem o naše vozidla AVIA.

Ve věci cenové nabídky Vám budeme schopni vypracovat cenovou nabídku v lednu 2017.

Pošlete nám prosím na sebe kontaktní informace.



Předem děkujeme za pochopení.



S pozdravem
úte lis 29, 2016 10:24 pm

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Nějaké nové informace???
úte led 03, 2017 6:35 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Pročetl jsem to tady po dlouhé době celé a mám několik poznámek.

1. padla tu zmínka o osmnáctituně - to auto skutečně jezdilo, bylo to auto ve světle modré metalíze s dlouhou spací kabinou, valník s plachotou a tahal ve zkouškách tandemový plachtový přívěs, mělo to Fkovou RZ. Jezdil ještě docela dlouho potom, co fabrika oficiálně skončila výrobu, takže je možné, že je i zhomologovaný. Těsně před koncem fabriky se také povedlo zhomologovat úplně novou dvoukabinu, která je mnohem prostornější jak ta předchozí a splňuje mj. prostorové požadavky na kabinu pro hasiče...

2. Co se týká areálu - k Avii paří pouze samotná hlavní výrobní hala a něco málo pozemku kolem ní, celý obrovský areál bývalé fabriky si nechal ještě předchozí majitel fabriky před indama - skupina ODIEN, takže jeho osud vůbec nesouvisí s osudem automobilky a taky nebyl předmětem akvizice... A jednou tam budou stopto stát buď kancly, nebo bytové domy. Stará fabrika je pomalým tempem bourána, ze starých výrobních hal pamatujících třeba výrobu SKOTů a P V3S už toho krom hromad suti moc nezbylo...

3. Jinak poznatek k poslední áviím - na vedlejšáku máme dvanáctitunku D120 jako kontejnerový natahovák, jedno z posledních vyrobených aut vůbec a je to denně v provozu - vozí to uhlí, písky, sutě nebo třeba obilí a je to neuvěřitelně spolehlivé a pohodlné auto :thumbud:
úte led 03, 2017 6:50 pm

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Hezky napsáno.

Když se mluví o 18ti tune. Jestlipak se nevrátí i k výrobě menších náklaďáku, něco jako byla Avia 15/21
úte led 03, 2017 7:00 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Myslím, že asi ne, to je myslím dost přeplněný segment dnešních dodávek, kabina řady D je na to už moc velká...
úte led 03, 2017 7:10 pm

Uživatelský avatar
Aleš 400
Příspěvky: 376
Registrován: sob úno 25, 2012 4:48 pm
Bydliště: Ivančice

Příspěvek

:?: Já se zeptám na jednu věc k tomu valníku, který jezdil po Praze a okolí s tandemovým přívěsem a značkami "F" (tady se o něm také diskutovalo už dříve), nebyla to spíš patnáctituna ? Mám totiž pocit, že v nějakém starším článku na internetu, ještě před tím, než Indové rozhodli o ukončení výroby v Letňanech, jsem četl, že chystají kromě přechodu na emisní normu Euro6 také vozidlo o celkové hmotnosti 15t a 18t a na to vozidlo 18t, že připraví novou kabinu (nebylo tam řečeno jakou). Tak z toho důvodu, tak uvažuji. :)
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
stř led 04, 2017 8:53 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Pokud jsem tehdy dobře koukal, tak to mělo na dveřích napsáno D180. Ta kabina mi přišla mimochodem o něco širší jak ta malá...
čtv led 05, 2017 12:47 am

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů