Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
Drak
- Příspěvky: 697
- Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
- Bydliště: Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Měl by někdo zájem o motor po většinové poctivé GO (klika II. brus, ojnice přefutrované, vyúhlované, nové písty, vložky, srovnaná hlava o 0,15mm, čerpadlo po seřízení, nové trysky, reduktor startér, alternátor 70A, vačka a futra původní, bez vůlí) Oprava se dělala koncem dubna, člověk, kterýmu sem to skládal se pořád nemá k odběru a k zaplacení. Zabírá mi to místo a je mi to líto nechat to přes zimu válet na zemi. Motor ještě na autě neběžel, je ale vyzkoušenej na brzdě.
ned říj 12, 2008 9:12 pm
-
mikac
- Příspěvky: 427
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
říkal sem o tom otcovi. Máš to ještě a za kolik ?
sob led 10, 2009 5:47 pm
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
chlapi mám dotaz ohledně avie ty euro1 s turbem maji tyto motory chladič vzduchu nebo né do avii moc nedělám spíš do tater chtěl bych si ho dát do sklopky.
sob pro 26, 2009 7:51 pm
-
Tomik
- Příspěvky: 4855
- Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
no ty starší je neměli,a do tech novějších je dávali. myslím že se dávaly do tech stou moderní palubkou. asi od roku 95
2x Nissan atleon 210
ned pro 27, 2009 10:26 am
-
Závozník
- Semex
- Příspěvky: 302
- Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
- Bydliště: Valašsko
Příspěvek
Jo jo tak nějak, intercooler se hlavně používal co začali vyrábět avie A60-A80.
ned pro 27, 2009 10:32 am
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
dík za radu a nemáte nebo nevíte někdo o motoru euro1 za super cenu,ještě sem zapomněl klyka ze stare 31 není nahodou stejna jako 31turbo.A ještě jeden dotaz nevíte někdo kdoby přebrousil kliku za dobrou cenu ze šálky.
ned pro 27, 2009 1:09 pm
-
Jenda
- Příspěvky: 339
- Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
- Bydliště: Česká Lípa a Praha
Příspěvek
Klika stejná není, super cena za motor je relativní pojem...
A kliku ti přebrousí všude možně, zkus google
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
ned pro 27, 2009 1:14 pm
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
no dík ja mám možnost to mít s matrošem za trojku takse ptam jestly to není drahé
ned pro 27, 2009 6:41 pm
-
jirka815
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned lis 01, 2009 7:56 pm
- Bydliště: Svitavsko
Příspěvek
Motory avia 31 turbo euro 1: tj.radove vstrik.cerpadlo: Typ 407.01, 407.03 provedeni bez mezichladice vzduchu - intercooler,vykon 61kw,65kw - dale typ 407.02 provedeni s mezichlazenim ,vykon 76kw.
čtv led 21, 2010 9:44 pm
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
Chlapi potřeboval bych poradit ohledně avky,zehnal jsem motor z furgona turbo rok 95 euro1, a chtě bych se zeptat jestly tenhle motor muže mít výfuk ze staré 31 nebo origo turbo stou širokou rourou, na tom fugonovy to bylo s turba slabou a pod převodovkou to bylo rozšířený na silnou tak nevým.
stř úno 24, 2010 12:01 am
-
JiRaY
- Příspěvky: 3064
- Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
- Bydliště: Praha
Příspěvek
No,pokud vím,tak všechny turba by měly mít silnou trubku na výfuk,jen u jedný starý Avie turbo jsem viděl že tam byla roura tak něco mezi slabou a silnou,ale zato měla obrovskej tlumič,snad metr dlouhej
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
stř úno 24, 2010 9:43 am
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
zdravím,tady ta avka měla taky od turba tu trubku taky něco mezi slabou a silnou a tlumič je takovéj ovalnej a těškej jako krava .
stř úno 24, 2010 10:29 am
-
JiRaY
- Příspěvky: 3064
- Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
- Bydliště: Praha
Příspěvek
jj,ten přesně myslím,zepředu širší,a oválnej metrovej těžkej tlumič
A já si myslel že byl tak zabetonovanej sazema,což taky může bejt
No,uvidíš,tak to asi bude origo
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
stř úno 24, 2010 10:41 am
-
Tomik
- Příspěvky: 4855
- Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
atmosféra měla slabou rouru s kulatým tlumičem, motory turbo euro I maji oválnej tlumič,od motoru do tlumiče silnou rouru a z tlumiče slabou jako atmosféra.a motory euro II maji oválnej tlumič,silnou rouru do tlumiče a silnou rouru z tlumiče
2x Nissan atleon 210
stř úno 24, 2010 3:52 pm
-
tatras2
- Příspěvky: 60
- Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm
Příspěvek
No ty píšeš ze euro1 měly silnou rouru ale já mám od motoru slabší rouru a pod skřiní se ta roura rozšiřujea a nevypadá žeby to bylo převařeny tak co nato říkáš.
stř úno 24, 2010 8:27 pm
Zpět na „AVIA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů