Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
no nepovedený jsou hlavně převodovky,teda to odstupnování převodů když to tahnu do kopce tak to auto zrychluje,pak je ten kvalt vytočenej dám vyšší rychlost a vzdechne to.když by to bylo lépe odstupnovaný tak by se stim do kopců jezdilo daleko lépe a svižněji.
jinak další nedostatek kterej mi na tý mojí vadí jsou ty kulatý přední světla,svítěji podstatně huř než ty hranatý na těch starších aviích.
jinak další nedostatek kterej mi na tý mojí vadí jsou ty kulatý přední světla,svítěji podstatně huř než ty hranatý na těch starších aviích.
2x Nissan atleon 210
Avie mají jenom slabé stránky
ale mají taky svoje silné stránky
například nezávislé odpružení přední nápravy a velká kola zajišťují bezkonkurenční jízdní vlastnosti v terénu nebo na kluzké vozovcve. na sněhu nebo na skládce je Avie nejlepší
taky šířka vozidla nemá ve své váhové kategorii přemožitele. do města je to auto super, ale lidi co s A31T jezdí dálky musí být tak trochu exoti
ale mají taky svoje silné stránky
například nezávislé odpružení přední nápravy a velká kola zajišťují bezkonkurenční jízdní vlastnosti v terénu nebo na kluzké vozovcve. na sněhu nebo na skládce je Avie nejlepší
taky šířka vozidla nemá ve své váhové kategorii přemožitele. do města je to auto super, ale lidi co s A31T jezdí dálky musí být tak trochu exoti
- trucker14
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon bře 09, 2009 10:26 pm
- Bydliště: rtyně nad bílinou
- Kontaktovat uživatele:
F®@nkie: moje rec...jsou to neco takovy ,,distribucni vozidla´´ tudiz to neni staveny na dalkovy cesty...takhle po meste nebo z mesta do vesnice to jde...koroze aneb prohnila kabina to je typickej znak Avii...co pamatuju...ani Tatra snad tak nerezne jak Avie..ale to je zase o chovani se k tomu autu
S Avií kamoliv kdykoliv.... Avia A80 (FOREVER)
jojo kabina hnije na mnoha místech a myslím, že ty dvě poslední krasavice co nám zbyly, jí mají už vyměněnou. maj najeto kolem 600 tis. po Praze a jsou to jediný auta, který posíláme na skládku. nesmí se točit kolama na místě a nedávat tomu velkej kouř a je to vpohodě. nejčastější skládkouvou závadou je zlomená poloosa, ale když člověk ví jak vytáhnout zbytek poloosy zalomený až u diferáku, tak je to za chvíli vyměněný. jinak se musí pořád kontrolovat a hlavně mazat přední náprava (cca 12 maznic). prasklý lanko spojky je taky kažou chvíli a tak bych mohl pokračovat až do nevim kam
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů