Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
řazení
Ahoj, předem se omlouvám za svou (v tomto případě až trapnou) neznalost.
Jsem student VŠ a jako každy studentchodím na brigády. A protože sem do aut úplně blby, dělám brigády jako řidič. Jezdil jsem s Renaultem Midlum, MB Atego, IVECO Turbodaily. Teď mam jezdit v jiné firmě s AVIÍ - jednou z těch prvních s řazením pod volantem a nevím jak na to.
Kdyby ste mi mohli někdo napsat jak to je s tím řazením např. shora dolu 1 2 N ... nebo 1 N 2 - N.... díky
Jsem student VŠ a jako každy studentchodím na brigády. A protože sem do aut úplně blby, dělám brigády jako řidič. Jezdil jsem s Renaultem Midlum, MB Atego, IVECO Turbodaily. Teď mam jezdit v jiné firmě s AVIÍ - jednou z těch prvních s řazením pod volantem a nevím jak na to.
Kdyby ste mi mohli někdo napsat jak to je s tím řazením např. shora dolu 1 2 N ... nebo 1 N 2 - N.... díky
kdysi sem s ní jezdil, myslím v neutrálu od sebe 1, k sobě 2, dolu dopředu 3, k sobě 4 , a nahoru od sebe zpátečka-( myslím, že byla jištěna kolíkem na šaltpáce( něco jako u ručky)
vím, že u tý avie co jsem s ní jezdil bylo umění zařadit tu zpátečku, většinou tam padla 1,
pak jsem jezdil už s avii s řazením na podlaze a to byla pohoda
vím, že u tý avie co jsem s ní jezdil bylo umění zařadit tu zpátečku, většinou tam padla 1,
pak jsem jezdil už s avii s řazením na podlaze a to byla pohoda
posilovač řízení tam není, ale kdo maže, tak dobře s volantem točí, je to o údržbě,
mě auto jezdilo v pohodě a rychle 100 km/hod nebyl problém, horší bylo, když si to naložil , tak už pod Barrandákem nemohla, a nahoru hezky za "2", a nedej bože, aby tam padla červená, to pak byl problém přeřadit z 1 na 2 , než si přeřadil, tak skoro stála,
dolu jsem ředil z meziplynem, "měla to radši"
mě auto jezdilo v pohodě a rychle 100 km/hod nebyl problém, horší bylo, když si to naložil , tak už pod Barrandákem nemohla, a nahoru hezky za "2", a nedej bože, aby tam padla červená, to pak byl problém přeřadit z 1 na 2 , než si přeřadil, tak skoro stála,
dolu jsem ředil z meziplynem, "měla to radši"
no to čumim že to někde ještě jezdí taková stařešina bez serva, bez turba... no to budeš mít pěknou brigádku.
taky si hodně hlídej teplotu, letíš do kopce, vona furt jede ale máš tam kilo a to neni dobrý... preventivně třeba pod baranďákem zapínám topení...
taky si nafasuj náhradní spojkový lanko, je možný že ti vydrží, ale většinou co půl roku to rupne. pokud je to na A30 tak to jsem slyšel že už se snad neseženou...
taky si hodně hlídej teplotu, letíš do kopce, vona furt jede ale máš tam kilo a to neni dobrý... preventivně třeba pod baranďákem zapínám topení...
taky si nafasuj náhradní spojkový lanko, je možný že ti vydrží, ale většinou co půl roku to rupne. pokud je to na A30 tak to jsem slyšel že už se snad neseženou...
zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí
- Olda
- Timy1123
- Příspěvky: 5905
- Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
A nedávali si na ty Tatry kvůli tomu nějaký dřevěný klínypetr.truck píše:zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí
no právě a dneska kdejakej bambula zvládne v devatenácti rozštípat čtyřicetitunovou cisternovou soupravu na dálnici , jestli ono to "dopracování se" nebylo k něčemu dobré bohužel dneska to již nefunguje a je to ohromná škodaAnonymous píše:aby si jazdil na 111 si sa musel asik nato dopracovat cize najskvor si ju len nakladal a vykladal aby si nabral silu a tak po 1-2 rokov si ju mohol aj riadit
posledni T 111 už měli posilovač řízení, ale ne takový na jaký jsme ted zvyklý,petr.truck píše:zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů