Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Lukas
Příspěvky: 2
Registrován: úte srp 15, 2006 11:31 am
Bydliště: F-M

řazení

Příspěvek

Ahoj, předem se omlouvám za svou (v tomto případě až trapnou) neznalost.
Jsem student VŠ a jako každy studentchodím na brigády. A protože sem do aut úplně blby, dělám brigády jako řidič. Jezdil jsem s Renaultem Midlum, MB Atego, IVECO Turbodaily. Teď mam jezdit v jiné firmě s AVIÍ - jednou z těch prvních s řazením pod volantem a nevím jak na to.
Kdyby ste mi mohli někdo napsat jak to je s tím řazením např. shora dolu 1 2 N ... nebo 1 N 2 - N.... díky
úte srp 15, 2006 11:39 am

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Čeče....a Avíí jsem jel jen asi dvakrát...a naposledy tak před třema rokama s pekařskou....a prdlajs si pamatuju...ale myslím, že se tu pohybujou dost lidi, co jezdí (jezdili) s avií, tak ti poradí.
úte srp 15, 2006 1:02 pm

standa
Příspěvky: 1642
Registrován: úte kvě 30, 2006 5:47 pm
Bydliště: u Berouna

Příspěvek

kdysi sem s ní jezdil, myslím v neutrálu od sebe 1, k sobě 2, dolu dopředu 3, k sobě 4 , a nahoru od sebe zpátečka-( myslím, že byla jištěna kolíkem na šaltpáce( něco jako u ručky)
vím, že u tý avie co jsem s ní jezdil bylo umění zařadit tu zpátečku, většinou tam padla 1,

pak jsem jezdil už s avii s řazením na podlaze a to byla pohoda
úte srp 15, 2006 3:39 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ja sem tam si zajazdim na ocovej sluzobnej (plosina MP 16) tam je riadenie uz na podlahe 5 speed a ide to celkom super kym netreba tocit volantom (ide strasne tasko)
:lol: :lol: :lol:
úte srp 15, 2006 8:06 pm

Lukas
Příspěvky: 2
Registrován: úte srp 15, 2006 11:31 am
Bydliště: F-M

Příspěvek

aha. Takze tak to je. Ja myslel, ze je to jak u motorky- dopredu, dozadu :D
No a radi se normalne najednou, nebo s meziplynem?