Stránka 1 z 1

Ovdušnění serva

Napsal: ned říj 10, 2010 1:24 pm
od mikac
Ahoj, nedávno jsme generálkovali celou avii a 31t , když sem s ní měl testovací jízdu, volat mě tahne do leva. Jediná varianta kterou znám je točit volantem do prava a do leva dokud se to neovzdušní.Máte někdo lepší tip ?

Napsal: ned říj 10, 2010 3:49 pm
od Tomik
ne,jedině ta verze otočením do prava a do leva a v krajích to chvilku podržet.
jak ti to táhne do leva?samo od sebe?nebo za jízdy?nebo při brždění?

Napsal: ned říj 10, 2010 7:53 pm
od Drak
Jestli ti táhne řízení do strany, tak máš blbě seřízenou přední nápravu. Vzduch v servu způsobuje trhavý nebo hodně těžký řízení. Mrkni na sbíhavost, funkčnost samostavů brzd, dotažení ložisek, tlak v gumách, rozdílnost gum, nebo funkčnost brzd.

Napsal: ned říj 10, 2010 10:03 pm
od mikac
pokud jedu , a pustím volant, táhne to do leva, žádné těžší řízení ... všechny kola dostala nové bubny, na nápravě je všechno nové

Napsal: pon říj 11, 2010 7:16 am
od Drak
V první řadě se mrkni na sbíhavost, dává se do nuly až mírné sbíhavosti (max 2mm) a na tlak v kolech.

Napsal: úte říj 12, 2010 9:59 pm
od Tomik
taky bych to tak pořešil,gumy aby měli stejně vysokej vzorek,stejnej tlak,zkusit to zvednout a zkusit otáčet kolem jestli nejde jedno ztuha a nebo jestli neni vůle v ložisku.jestli je máš nový stejně je překontroluj,mohlo si sednout,no a pak ta sbíhavost,jestli je ok.

Napsal: stř říj 13, 2010 6:53 pm
od mikac
díky,ale když otec měnil hadici od saerva, dělalo mu to samé a musel otačet volantem.Nemáte někdo nějaký tip jak to jednoduše ovzdušnit?

Napsal: stř říj 13, 2010 7:01 pm
od Drak
Podívej se do nádobky, pokud v ní nemáš pěnu, tak v soustavě vzduch není. Taky záleží, co tam máš za olej.

Napsal: ned úno 20, 2011 3:39 pm
od ŠT-180N
Potřeboval bych poradit ohledně řízení tak to dám sem, mám furgona r.v. 95 a mám vyhňápané ten čep kterej je když to vezmu z pohledu řidiče až za tou pístnicí uplně na koncu a je spojenej s tou pákou co je v tom pouzdru na rámu a nedovedu si představit jak je ta páka s tou pístnicí spojena, protože jako normální kulák to rozhodně nevypadá, budu to měnit tak netuším jak to dostat od sebe.

Napsal: ned úno 20, 2011 7:10 pm
od Tomik
jako myslíš ten čep co je v rámu? musíš vyšroubovat všechny ty šrouby kolem dokola a jakoby do tý pístnice je to zašroubovaný na závitu

Napsal: ned úno 20, 2011 8:22 pm
od ŠT-180N
aha děkuju moc za radu