Stránka 3 z 3
Liazky
Napsal: čtv led 26, 2017 11:04 am
od petan
Ze všech těchto Liazek jsou dodnes zachovány pouze 3 kusy.Zůstal jeden valník s vlekem a dva tahače s návěsama.Momentálně všechny Liazky prochází po letech generální opravou a až budou hotové tak je nafotím a dám zde foto.
Liazky po GO
Napsal: sob úno 04, 2017 2:36 pm
od petan
Re: Liaz tahač na bowden
Napsal: ned úno 05, 2017 9:25 am
od pan Jamal
Myslím že generálka se povedla
Re: Liaz tahač na bowden
Napsal: ned úno 05, 2017 7:14 pm
od stan
Velmi hezká práce.
Re: Liaz tahač na bowden
Napsal: pon úno 06, 2017 10:53 pm
od pipiroha
Paráda!
Jak jsou dodělávané části, které původní Ites Liaz nenabízí? (například blatníky) Jsou to odlitky z plastu, nebo plechařina?
Re: Liaz tahač na bowden
Napsal: úte úno 07, 2017 9:29 pm
od Venca L60
Moc pěkný jsou i pojízdný? Nikde nevidim ovládání ani bowden.
Liazky po GO
Napsal: pát úno 10, 2017 9:18 am
od petan
Bovden a ovládání je ze všech aut odstraněn,ovšem přední kola se dají otáčet.Z původní Liazky od Itesu je kabina,rám,nádrže,blatníky.Na žlutém tahači Liaz 100 s chladícím návěsem jsou dělané z plechu blatníky a točna.Návěs je celý dělaný z plechu.Na valníku 122 s vlekem jsou originál blatníky z Itesu,jen uřezané.Zadní jednoduchá náprava je dokonce udělaná tak,že se dá zvednout.Bedny opět plech a i zadní rám na autě i vleku je plech.Na tahači Liazce 110 jsou opět blatníky původní jen uřezané a na návěsu jsou blatníky i bedny a zadní rám návěsu z plastových tabulek.
Taťka ty původní Liazky dělal někdy v 80.-90. letech a to byl k použití pouze plech,takže na těch prvních foto co jsem zde dával,je plno věcí pouze plech a vše je šroubované (dříve nebyly takové technologie jako dnes).