Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
auto 7,5t+vlek 3,5t
Zdravím pánové potřebuji poradit mam eurocargo 7,5t a chci pořídit za to vlek 16pal 3,5t řeším tažný jestli dát klasiku kouli nebo nějakej závěs 40oko? v čem je co lepší? Nějaké zkušenosti? Já bych byl pro tu kouli tam vyjde levněji pořizovací cena než to oko 40. U přívěsu je to jedno těch je všude jak maku i na kouli i na oko. Děkuji za rady
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jo to je mi jasny že to bude super se na tu kouli trefit ale taky se to da. Věřím že to oko by bylo lepší ale řeším tu cenu. Na kouli to vychází cca 10tis i s montáží a na čep tak 20tis jen ten závěs a to tam ještě nemám ani tu příčku ta taky bude pěkně mastná. Tak právě nevím no. Zajímaví je že dělají furt obojí tak asi ta koule nebude taková hruza. Ale mám s toho dilema no
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak jestli se můžu připojit, tak taky bych byl pro čubu, na firmě sme měli oboje, jel sem s vlekem na kouli jen jednou a to zapojování mě docela sr...o.
Jinak, máme AGADOS DONA, jestli si to dobře pamatuji, vnitřek cca 2,5 metru vysoký, hliníkové sajtny, přehazovačku, 16 palet a uveze cca 2 200 kg, sem na dovolený, tak si to nemůžu ověřit. celkově tyhle lehký vleky nemusím, zvyklej sem byl na návěs. nejhorší je ta mizerná konstrukce, ale v rámci úspory váhy se není čemu divit... určitě bych tam chtěl shrnovačku a vrata, ale to de užitečná nosnost do víte kam...no a odpružení, zase mizérie, vzduch je vzduch. o "brzdě" škoda mluvit, pořád by to bylo potřeba seřizovat, jinak to mlátí a nebrzdí...
minulý rok jsem objednával 18ti paletovej jednoosej přívěs za 12ti tunu, celková vleku 10 tun, nosnost cca 6 700 kg a to už je jiná liga. ale ty chceš asi kvůli mautu zůstat do 12ti tun, pokud se nepletu?
Jinak, máme AGADOS DONA, jestli si to dobře pamatuji, vnitřek cca 2,5 metru vysoký, hliníkové sajtny, přehazovačku, 16 palet a uveze cca 2 200 kg, sem na dovolený, tak si to nemůžu ověřit. celkově tyhle lehký vleky nemusím, zvyklej sem byl na návěs. nejhorší je ta mizerná konstrukce, ale v rámci úspory váhy se není čemu divit... určitě bych tam chtěl shrnovačku a vrata, ale to de užitečná nosnost do víte kam...no a odpružení, zase mizérie, vzduch je vzduch. o "brzdě" škoda mluvit, pořád by to bylo potřeba seřizovat, jinak to mlátí a nebrzdí...
minulý rok jsem objednával 18ti paletovej jednoosej přívěs za 12ti tunu, celková vleku 10 tun, nosnost cca 6 700 kg a to už je jiná liga. ale ty chceš asi kvůli mautu zůstat do 12ti tun, pokud se nepletu?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů