Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: BSS
Však to je najzaujímavejšie, fotky sú roky staré ale náves stojí presne na rovnakom mieste a je v rovnakom stave ako na fotkách. Odfotiť ho osobne nechcem, lebo tadiaľ zvyknem brať obchádzku, mám meškanie a nechcem zbytočne provokovať cestujúcich v autobuse. Neviem kto je majiteľ ani čo s tým zamýšľa, preto miesto neuvediem sem verejne ale ak má niekto záujem tak prezradím cez súkromnú správu.
Re: BSS
Přátélé, mám dotaz. Mám BSS 18.13, jsou na něm balony (385/65-r22.5), jenže v TP jsou zapsaný primárně kola 10-20. Taháme to za 151 Liazkou, tu máme na dušovejch kolech a i ten tandem by se mi líbil na tuplácích. Byl by to technicky problém, tzn. je jiná náprava pro balon i pro tupláky? Je to legislativně možný? Myslím tím, jestli změna pneu, zapsaná v TP dole ve vyjímkách, anuluje hodnoty v horní části TP? Nebo je možný použvat oba rozměry? A ještě poslední problém jsou ráfky. Jdou sehnat ráfky 7.5-20, nebo spíš jinak, šlo by to obut na ráfky 8-20, stejný jako jsou pro kola 11-20?
Děkuji předem všem.
Děkuji předem všem.
Re: BSS
Nevím co tě k tomu vede,ale tupláky na vleku mají výhodu jen v terénu,kde míň zapadají a líp zatáčí při couvání(výhoda u točny,u tandemu nemá význam)jinak jsou ve všem výhodnější balóny 385/65.U těch 10tek co mám zkušenost málokterou gumu se podařilo dojet vzorek,většinou tak maximálně 70-80procent a bouchaly,asi velké zatížení tepelné-více otáček u menší gumy(přecejenom ty 10tky na vleku byly projektovaný za Matesa,nebo T148),věčně defekty na těch dušácích,nebo upálený ventilek u vnitřku od brzd,jak vozíš 32-63 při vysypání ti napadají kameny dírama v disku mezi kola a taháš to pajsrem ven...Obuj to na nový Kamy 385/65 NT 201(nebo jak jsou značený ty návěsovky) a nemáš problém...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: BSS
Děkuji, popravdě mě k tomu vede asi jenom to, aby to vypadalo za Liazkou dobře, jinak vlastně skoro nic, z praktickèho hlediska jsem tak nějak tušil, že to asi nebude k ničemu. Ona u nás ta souprava najede ročně jenom kolem 1000-2000km, prostě si to držíme z rozežranosti a jako koníčka, protože krystal je pomalej, takže ta spotřeba gum nebude tak enormní, jak u někoho, kdo se tím živí a jezdí mu to auto denně. Pochopil jsem to dobře, že ty 10-20 jsou nižší, jak balón? To by se mi taky trochu hodilo, protože je do toho závěs od Liazky nízko a tandem je šikmo dolů směrem k ojeti, já už chtěl podkládat zadní péra na Liazu, ale pokud by se to dalo srovnat na vleku, bylo by to fajn. Ty gumy se ojely z 70-80%, nebo se ojely na 70-80% vzorku a pak bouchly? A pak ještě poslední věc. Byly na tom vleku původně furt jedna, nebo dvě rezervy, myslím u dušáků?
Re: BSS
Tak se rok s rokem sešel a mě čeká v září stk s vlekem. Podstatné je to, že bych chtěl přidat výrobní štítek, protože budu vlek lakovat, tak aby to mělo i nějakou štábní kultůru. Na fimasu jsem narazil na dva typy, ale nevím kterej koupit. Taky mi nabízeli v panavu, že mi štítek vyrobí, ale dvanáct stovek za něj nedám To mám zaplacenej štítek i raznice.
Typ 1:
http://obchod.fimas.cz/fimas/eshop/69-1 ... a-Hane-003
Typ 2:
http://obchod.fimas.cz/fimas/eshop/69-1 ... a-Hane-004
První bejval na návěsech, druhej asi na vlečkách, avšak na autovleku by být mohl. A poslední věc, jak vysoký raznice by tam měly být?
Typ 1:
http://obchod.fimas.cz/fimas/eshop/69-1 ... a-Hane-003
Typ 2:
http://obchod.fimas.cz/fimas/eshop/69-1 ... a-Hane-004
První bejval na návěsech, druhej asi na vlečkách, avšak na autovleku by být mohl. A poslední věc, jak vysoký raznice by tam měly být?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů