Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
normální kontejnerový návěs BSS NKOlda píše:Nevíte někdo co je tohle za návěs
http://lkw-infos.net/images/themengaler ... 105-02.jpg
Tento dvounápravový návěs na přepravu Jednoho !!! konteineru ISO20 vyráběly dvě firmy kombinát IFA-WEB a potom polský Zremb ale ten měl malinko větší rozvor náprav a druhá náprava byla navíc natáčecíOlda píše:Nevíte někdo co je tohle za návěs
BSS vyráběla konteinerový návěs ale na přepravu dvou ISO20 případně jednoho ISO40 později byla snaha vyrábět podobný návěs jako IFA ale ten měl jen jednu nápravu
ale dělal to taky brandýs,tady by měly být údaje o návěsu co vyráběli než zkrachovali
http://www.metaco.cz/article_page.php?article_id=34
http://www.metaco.cz/article_page.php?article_id=34
riko legrace je v tom že ten konkrétní návěs na který byl dotaz je IFA a je vyroben v době dávno minulé a jak dobře víš byla to doba kdy státy RVHP měli rozdělené kdo co bude vyrábět a protože se dvounápravový krátký konteiner vyráběl v NDR a v PLSR bylo zbytečné aby jej vyráběl i Brandýs ten narodíl od fi: IFA vyráběl Dvou a tří nápravový dlouhý konteiner , ten obrázek který jsi zde ukázal je již z doby porevoluční kdy jsme se zaprvé s NDR již moc nekamaládily a navíc masokombinát IFA byl rozebrán západnímy bratry od Mercedesu a návěsy se osamostatnily . Ten první návěs je opravdu IFÁckýriko píše:ale dělal to taky brandýs,tady by měly být údaje o návěsu co vyráběli než zkrachovali
http://www.metaco.cz/article_page.php?article_id=34
Ta první náprava je tam proto když ten návěs rozložíš na dvě poloviny a táhneš pouze krátký jednoosí s jedním 20ft konteinerem a ta poslední náprava se používá k uspokojení legislativy v některých státech kde je vyžadován pod 40ft konteinerem třínápravový návěs zatím co jinde jako třeba v čechách stačí dvounápravovejBagr píše:Nevíte k čemu je to první a poslední kolo?Tenhle návěs vidím poprvé.
to je možné že je to ifa,ale bss ho taky dělal,dy? píšu že sem ho měl,dělali ho za komančů,mělo to název BSS NK 30.25.20 tady je fotkapetr.truck píše:riko legrace je v tom že ten konkrétní návěs na který byl dotaz je IFA a je vyroben v době dávno minulé a jak dobře víš byla to doba kdy státy RVHP měli rozdělené kdo co bude vyrábět a protože se dvounápravový krátký konteiner vyráběl v NDR a v PLSR bylo zbytečné aby jej vyráběl i Brandýs ten narodíl od fi: IFA vyráběl Dvou a tří nápravový dlouhý konteiner , ten obrázek který jsi zde ukázal je již z doby porevoluční kdy jsme se zaprvé s NDR již moc nekamaládily a navíc masokombinát IFA byl rozebrán západnímy bratry od Mercedesu a návěsy se osamostatnily . Ten první návěs je opravdu IFÁckýriko píše:ale dělal to taky brandýs,tady by měly být údaje o návěsu co vyráběli než zkrachovali
http://www.metaco.cz/article_page.php?article_id=34
http://www.tipcar.cz/a_cfoto.php?foto=0 ... volvo=0363
to já vím taky že to originál nemá plastové blatníky,já sem měl taky plechové,ta fotka je tam proto,aby bylo jasné o čem je řeč a hledal sem to narychlo ,a co je podle tebe toto
http://www.autobox.cz/auta_uzitkova_pre ... p?id=59110
http://www.tipcar.cz/karta//1154036296/ ... 630202.htm
http://www.autobox.cz/auta_uzitkova_pre ... p?id=59110
http://www.tipcar.cz/karta//1154036296/ ... 630202.htm
No vidíš tak se na ty horní obrázky koukni ještě jednou to jsou dlouhé dvouosé návěsy na 2x20ft přesně ten na který jsem tu dával tytulní stranu prospektu BBS ne krátké na jeden konteiner 20ft označení máš tudíš správně jen ta délka je asi poloviční
petr.truck omlouvám se přišel jsem z práce a su líné se přihlašovat
petr.truck omlouvám se přišel jsem z práce a su líné se přihlašovat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů