Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2623
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No, však jsem ho taky chtěl, jenže jsem o tom dlouho přemýšlel a až jsem se rozhodl tak byl pryč. :evil: No jo budu muset čekat až někomu zase něco seberou a dají to za super cenu. :lol:
pát lis 13, 2009 5:45 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 11:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

nabízí se nám Schwarzmuller z 2004 roku s muldou, my ji nikdy nepotřebovali, respektive kdysi dávno se třeba nabízelo vození svitků ale to sme zavrhli... protože muldu jsme neměli... ale člověk nikdy neví, kdy by se mohla hodit. Vozíme hlavně paletované zboží, má někdo zkušenosti o výhodách - nevýhodách návěsů s muldou? Jakou nosnost má to překrytí muldy? aby se tam člověk s vozíkem nepropadl... jsou tyhle návěsy na něco náchylné?
Obrázek
sob srp 07, 2010 11:53 am

Hroch.R420

Příspěvek

Jo schwarzmuller je nachylnej hlavně na používání! :lol:
čtv říj 07, 2010 9:08 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2623
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak a už ho mám i doma :wub:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
čtv bře 17, 2011 9:13 am

Uživatelský avatar
KUBO-SK
Příspěvky: 1354
Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Leoši to je paradní vlek :wub: :clap: to je funglovka? nechcel si radsej tocnicovy vlek? a ides ho tahat za liazkou ci za tatrou? :wink:
čtv bře 17, 2011 6:22 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2623
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kubo: bude jezdit za vším, ono té práce na vleky moc není, ale když už, tak chuťovky. Točnicový mám 17.13 ale to je taková záloha. Tenhle využiju i na palety má kombinované otvírání, je celkem lehký a krásně se s ním couvá :D
Lidi vymýšlejí čím dál lepší místa na dovezení materiálu - tak se přizpůsobuju :wink:
funglovka to není je to 12/2008 ale málo jetý
čtv bře 17, 2011 6:36 pm

Uživatelský avatar
KUBO-SK
Příspěvky: 1354
Registrován: čtv dub 17, 2008 5:47 pm
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

vyzerá ako funglovka :wink: a kolko vazi ten vlek?
čtv bře 17, 2011 6:39 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2623
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

bez rezervy 4400kg celková 18000 já ho mám s rezervou takže nějakých 4600kg furt lepší jak ten můj točnicový panav 5500 a 18 celková :wink:
čtv bře 17, 2011 6:45 pm

Safky
Příspěvky: 3252
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Leoši doporučení: nech si dodělat zvedačku na přední nápravu a pneumatické otvírání bočnic + odsypovou lištu.
Tandem Ti při zvednutí nápray přitíži zadní poháněnou nápravu a budeš mít mnohem lepší trakci (platí hlavně pro 4x2, 6x2 a 6x6), taky se zvednutou zvedačkou výborně couve (nemá to žádný odpor, je to jako přívěsný vozík za osobák). Když budeš mít odsyp nemušíš vylejzat ven z auta při vysejpání a přes odsypnou lištu si to nesypeš přímo pod kola, autem pak líp dostaneš vlek od hromady. P.S.: Zvedačka je tam načerno na závěsu je povoleno max. zatížení 1000 kg, reál se zvedačkou cca. 1400 kg (rychle se opotřebuje litinová kluzná plocha v závěsu). 6x2 s tandemem se zvedačkou po prázdnu projede víc než 6x4 s tříosákem a zvedačkou. Pár foto:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv bře 17, 2011 7:45 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2623
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Safky: to víš, že by se mi ta zvedačka líbila, ale ono té práce na vlek zas tolik nemám. Tak těch gum moc nesežere. Ta odsypová lišta je dobrá věc akorát, pro mě je hlavní výhoda v tom otevření bočnice dolů až ke kolu - stavebniny. což s lištou už nepůjde. Kdybych měl vozit zase nějakou hrůzu z lomu někam na měkký stavby tak pojedou panavácký 17.13. Ale ty doby velikého navážení jsou pryč. Takže u mě vede obratnost a multifunkčnost. ještě si tam dodělám elektrické otvírání háčku na levou stranu a budu max. spokojen :wink:
Na kolik by asi vyšlo to předělání na zvedačku? To je jediné do čeho bych ještě investoval, ale kdyby bylo dost práce. :D
EDIT, pořádně se dívám na fotky a vidím, že ten odsyp je dolů, můžeš nafotit jak to mají udělané to mě zaujalo, multifunkce je zachována ne jak u panaváků :shock:
čtv bře 17, 2011 7:58 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4431
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Já si myslím že odsypovka je na tandemu zbytečná,s tím se do boku sklápí minimálně,není problém nacouvat kamkoli a sypat dozadu,co se týká zvedačky tak to si myslím že je dobrá investice,zvlášť za Liazkou s prázdnou soupravou ti to na měkkém povrchu určitě pomůže,otázka je cena,při dodělávaní těchto věcí dodatečně bývá cena dvojnásobná než když se to nechá udělat origo ve výrobě,taky to možná za jízdy naprázdno bude s tou Lízou dost houpat,přece jenom má lehkou prdýlku :wink:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv bře 17, 2011 10:00 pm

Safky
Příspěvky: 3252
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Máš pravdu, multifunkce zachována i s odsypnou lištou, i potom otevřeš bočnicí jako valník. Tohle provedení máme celkem na 3 vozidlech (1x MAN TGA 6x4 S3, 1x tandem S3 a 1x MAN TGM 4x2 S3). Pokud jde o univerzálnost použití sklápěčky, tak je asi Schwarzmüller korba s Alu bočnicemi to nejlepší co existuje na trhu: sklápěč do soupravy s pneumatickou lištou, sklápěč asfaltu do finišeru - dlouhý zadní převis + sklopný nárazník + plachta, univerzální těžký valník - bočnice bez sloupku otvírané jako valník s pomocnou pružinou, pokud jde o frakce tak vozíme max. tak 300 mm, korba stará 5 let, 300.000 km, bočnice originální neopravováno). Ta zvedačka normálně stojí cca. 20 tis. Kč bez DPH, dodělávka bude dražší, odhad tak 30 až 40 tis. Kč, ale podle mě to stojí zato (hlavně u 4x2, prázdný tandem má velký odpor v zatáčce, s prázdnou 4x2 ho bude problém v měkkém utáhnout, se zvedačkou se ta souprava 4x2 s tandemem bude chovat podobně jako prázdné sólo "6x2" - neměla by mít problém). Další foto, víc nemám, snad to bude stačit.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv bře 17, 2011 10:07 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4431
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Je to smutné,ale jak znám dnešní ceny,musel by s tím vlekem Leoš najet tak 800 000km aby se mu ta investice 40tis. do zvedačky vrátila,bohužel... :roll: :roll:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv bře 17, 2011 10:16 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2623
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak to je pohoda, ten boční plech je jenom na jeden pružiňák. tak to budu mět jako motivaci na příští zimu :D
Takhle vypadá krasavec za Tatrou :wub:
Obrázek Obrázek ObrázekObrázek
úte bře 22, 2011 2:40 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 11:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

jen takový dotaz... nestačil by na tu přední nápravu jen ventil který by z ní vypustil vzduch - bez zvedačky? já vímže by se ty kola ojížděla skoro tak jako předtím ale váha by šla na zadní nápravu a zatížila by i tahač.... Polovičaté řešení ale zas docela levné...
úte bře 22, 2011 8:18 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁVĚSY A PŘÍVĚSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host