Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Tak jak píše pavel 815. Pokud má vlek EBS potřebuje do toho šťávu. Jinak jdou brzdy na plno i při prázdném vleku... A ten pán u Panavu asi nebyl technik. Nevím jestli ABS na 24v bude fungovat s traktorem na 12V (ani nevím jestli nějaký traktor má ABS)... Další věc je, že soused na STK projde, ale když se pak něco nedej bože stane, tak ho v tom policajti pěkně vymáchaj i kdyby to nezavinil. A jelikož je to auto-vlek, bude platit silniční daň, STK každý rok...
- Pavel FM13
- Příspěvky: 213
- Registrován: ned lis 25, 2007 10:01 pm
- Bydliště: Police nad Metují
Michi
Ta Dolyna na tahání návěsu za traktorem má měniče z 12V na 24V. Ato jak na světla tak i na ABS(máme ji ve firmě) + vedou do traktoru dva kabely navíc- k napájení měničů a jeden s ovládací krabicí měničů
VOLVO FM13 R 6x6 460hp TRAKTOR
bylo-T815NK-10V TURBO
bylo-T815NK-10V TURBO
ABS z toho v žádným případě neoddělávej,na stk nebude nikdo zkoušet jestli funguje,ale když je tam zapsaná,musí tam být...Kolem 80sáti se prodávají hojně z několika důvodů: většinou už to jsou vylítané šroty polité barvou,aby ladily oku,celkově ceny použité dopravní techniky jsou nízko a taky dnes jsou v kurzu tandemy,kvůli couvání...každopádně výhoda tady těch 17 13 je nízká prázdná váha a jednoduchost,všechno si na tom poladíš sám přes zimu ve stodole...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Když tenhle vlek přetypuju za traktor, tak neplatim žádnou silniční daň a STK platí na 4 roky. Nejasnosti sem měl právě jen kvůli tomu ABS, ale jelikož už moc vleky bez ABS nejsou, nejspíš koupim prostě s ABS a uvidím co mi při přepisu řeknou. Nějak to dopadne...
Nejideálnější je koupit Brandejsák za 50, nebo jinej podobnej šrot, přes zimu ho polátat co-čkem, trochu nastavit sajtny a máš na žně supr vlek. Proto je po nich teď takovej hlad.
Když si totiž vezmeš, že novej vlek typu 17.13 polský výroby začíná na 350 a kvalitnější tandem stojí minimálně kolem půl míče, tak je to docela dost na to že jezdí maximálně měsíc v roce a jestli s ním za žně najedeš okolo 500 km (pokud jezdíš trochu dálky), tak je to hodně. Takováhle věc se ti prostě nemůže zaplatit, pokud nemáš hafo hektarů, nebo víc kombajnů. Pak je to o něčem jiném. Defakto se ti nezaplatí ani tak, ale prostoj kombajnů je pak dražší, takže řaději zaplatíš pořádný vagony na odvoz. To už ale zabíhám trochu mimo téma...
Nejideálnější je koupit Brandejsák za 50, nebo jinej podobnej šrot, přes zimu ho polátat co-čkem, trochu nastavit sajtny a máš na žně supr vlek. Proto je po nich teď takovej hlad.
Když si totiž vezmeš, že novej vlek typu 17.13 polský výroby začíná na 350 a kvalitnější tandem stojí minimálně kolem půl míče, tak je to docela dost na to že jezdí maximálně měsíc v roce a jestli s ním za žně najedeš okolo 500 km (pokud jezdíš trochu dálky), tak je to hodně. Takováhle věc se ti prostě nemůže zaplatit, pokud nemáš hafo hektarů, nebo víc kombajnů. Pak je to o něčem jiném. Defakto se ti nezaplatí ani tak, ale prostoj kombajnů je pak dražší, takže řaději zaplatíš pořádný vagony na odvoz. To už ale zabíhám trochu mimo téma...
Naposledy upravil(a) Spitfire dne sob zář 20, 2014 11:04 am, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů