Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Pro mě je lepší točnice.
Ale majitel tohoto (na 1. fotce za mojí bývalou Liazkou) si to nemůže vynachválit.
1. a 3. zvedačka, 3. vlečně zatáčecí. Všude s tím lehce zacouvá, pěkně to za ním jede...
Pro mě to byla hodně nepříjemná zkušenost, mě se s tím jelo špatně. Tahalo mě to na všechny strany a na liazku to bylo moc těžký. Nedá se to "zlomit" jak točna...
Ale majitel tohoto (na 1. fotce za mojí bývalou Liazkou) si to nemůže vynachválit.
1. a 3. zvedačka, 3. vlečně zatáčecí. Všude s tím lehce zacouvá, pěkně to za ním jede...
Pro mě to byla hodně nepříjemná zkušenost, mě se s tím jelo špatně. Tahalo mě to na všechny strany a na liazku to bylo moc těžký. Nedá se to "zlomit" jak točna...
to Beruška 1:
To auto jsem už viděl, je to systém polopevných návěsů Meierling někdy kolem roku 1995.
Popis zde - Historie pevných návěsů 4. díl:
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=135
To auto jsem už viděl, je to systém polopevných návěsů Meierling někdy kolem roku 1995.
Popis zde - Historie pevných návěsů 4. díl:
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=135
Tatra + MAN = Superstroj!
Nějak to tu umřelo, tak aspoň pár fotek ze stavby obchvatu Třince - silnice I/11, úsek Bystřice - Oldřichovice a SENZA II a III v akci:
P.S.: Při stavbě mostu SO 206 (nejdelší most - přes Olši), je všude tolik bordelu a málo místa, že ani SENZA I "desetikolka" se nemůže dostat na místo vykládky ...
P.S.: Při stavbě mostu SO 206 (nejdelší most - přes Olši), je všude tolik bordelu a málo místa, že ani SENZA I "desetikolka" se nemůže dostat na místo vykládky ...
Tatra + MAN = Superstroj!
industroprofil koupin nový návěs?
SMOLO Hydraulics s.r.o. - Autorizovaný dealer HMF, více informací o nás naleznete na www.nastavbytrinec.cz nebo www.hmf.cz či na facebooku: SMOLO Hydraulics
to gonzales:
Ano, už ho mají pár měsíců. Nebyl čas se zeptat řidiče na praktické zkušenosti. Tvar korby mi přijde divný, podlaha je skoro rovná, neodpružená, v tom bočním prolisu pokud se budou vozit např. kaly, okuje, bahno, balená apod., tak se to tam bude asi hodně lepit. Tento typ korby je vhodný na písek, štěrk u toho by neměl být problém.
Pokud jde o podvozek, tak podle mě za zenitem už je dnes rozvor náprav 1410 + 1410 mm, lepší podle mě je 1410 + 1310 mm, při otáčení s přizvednutou 1. nápravou návěs nemá takový odpor a méně to žere pneu. Na bočním ovládacím panelu byl spínač na Anfahrhilfe, ale přišlo mi, že ho řidič nepoužívá, lepší je ovládání zvedací nápravy/Anfahrhilfe přes zadní mlhovku = řidič nemusí vylézt z auta. Jinak asi nemám co vytknout.
Ano, už ho mají pár měsíců. Nebyl čas se zeptat řidiče na praktické zkušenosti. Tvar korby mi přijde divný, podlaha je skoro rovná, neodpružená, v tom bočním prolisu pokud se budou vozit např. kaly, okuje, bahno, balená apod., tak se to tam bude asi hodně lepit. Tento typ korby je vhodný na písek, štěrk u toho by neměl být problém.
Pokud jde o podvozek, tak podle mě za zenitem už je dnes rozvor náprav 1410 + 1410 mm, lepší podle mě je 1410 + 1310 mm, při otáčení s přizvednutou 1. nápravou návěs nemá takový odpor a méně to žere pneu. Na bočním ovládacím panelu byl spínač na Anfahrhilfe, ale přišlo mi, že ho řidič nepoužívá, lepší je ovládání zvedací nápravy/Anfahrhilfe přes zadní mlhovku = řidič nemusí vylézt z auta. Jinak asi nemám co vytknout.
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů