Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Má to smysl ve všech státech, kde je povolená celková jen 40 tun (DE, AT, SK, PL, H ...). Pokud jsem dobře proštudoval ČR legislativu - vyhlášku 341/2014, tak si myslím, že ve výše uvedené kombinaci by se dalo dostat na cca. 23,45 t na trojnápravu (pokud by velké nápravy byly 9-ti tunové a malá s koly 17,5 palce má povolené zatížení 5,45 t). Pokud by se použily velké nápravy á 10 t, tak by šlo udělat std. zatížení 24 t na trojnáprav, pak povelená celková v ČR 42 tun (2-osý tahač = 18 tun, 3-osý návěs s malou nápravou uprostřed = 24 tun).
Tatra + MAN = Superstroj!
to Tesi:
Nápad to nebude až tak špatný, taková kombinace jak píšeš (tahač 6x2/2 s malým kolem a návěs taky s malým kolem), by asi oproti std. verzi tahače 6x2/2 s velkým kolem 22,5 palce a std. návěsem na kolech 22,5 palce, ušetřil odhadem 500 až 1000 kg na prázdné váze ...
Nápad to nebude až tak špatný, taková kombinace jak píšeš (tahač 6x2/2 s malým kolem a návěs taky s malým kolem), by asi oproti std. verzi tahače 6x2/2 s velkým kolem 22,5 palce a std. návěsem na kolech 22,5 palce, ušetřil odhadem 500 až 1000 kg na prázdné váze ...
Tatra + MAN = Superstroj!
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Scania T tridem jako mix. Asi jich moc nebude. http://romagrus.se/wp-content/uploads/2 ... 090011.jpg https://www.youtube.com/watch?v=CTcGVQ9jDZc
to pavel 815:
Mohl by to být pěkný sklápěč S1 na balenou, jenom by to chtělo zkrátit zadní převis a udělat kratší korbu, byla by to asi dost velká mezera mezi kabinou a předním čelem, ale po prázdnu by to jezdilo jako 4x2 a prázdný podvozek tipuji kolem 9,5 tuny, Alu korba cca. 2,5 tuny a pak legální užitečná 20 tun, spotřeba paliva min. a opotřebení pneu taky.
to PNT:
Ano Tridem mix je rarita (v ČR asi není ani jeden), a dohromady s čumákovou Scanii T to bude rarita i ve Švédsku.
Momentálně testuje další CNG vozidlo, tahač Scania P340LA 4x2 NB, kabina CP19H, plný automat Allison, zajímavé vozítko:
Zaujalo mě zobrazení zatížení v kabině řidiče, zkoušeli jsme přesnost a na soupravě to ukazuje +/- 500 kg, což je velmi slušné.
Pokračuje odvoz hlíny z obchvatu Třince a začala válka mezi Policii ČR a dopravci, ve Čt 3x pokuta á 2.000,- Kč za znečištěné vozidlo ...
Mohl by to být pěkný sklápěč S1 na balenou, jenom by to chtělo zkrátit zadní převis a udělat kratší korbu, byla by to asi dost velká mezera mezi kabinou a předním čelem, ale po prázdnu by to jezdilo jako 4x2 a prázdný podvozek tipuji kolem 9,5 tuny, Alu korba cca. 2,5 tuny a pak legální užitečná 20 tun, spotřeba paliva min. a opotřebení pneu taky.
to PNT:
Ano Tridem mix je rarita (v ČR asi není ani jeden), a dohromady s čumákovou Scanii T to bude rarita i ve Švédsku.
Momentálně testuje další CNG vozidlo, tahač Scania P340LA 4x2 NB, kabina CP19H, plný automat Allison, zajímavé vozítko:
Zaujalo mě zobrazení zatížení v kabině řidiče, zkoušeli jsme přesnost a na soupravě to ukazuje +/- 500 kg, což je velmi slušné.
Pokračuje odvoz hlíny z obchvatu Třince a začala válka mezi Policii ČR a dopravci, ve Čt 3x pokuta á 2.000,- Kč za znečištěné vozidlo ...
Tatra + MAN = Superstroj!
To cng se testuje hodně https://www.youtube.com/watch?v=DRQj2inBLZw https://www.youtube.com/watch?v=GJDGoDVQBkU
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv srp 02, 2012 7:06 pm
- Bydliště: ostrava
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů