Stránka 3 z 4

Napsal: sob úno 11, 2012 9:14 pm
od roadtrain
ted už nám to na šachtách v PL změnily už jedeme na 40t takže už jdu přes 25 tun,jen jedna nám zbyla kde loží do 38,7t.
no těžký to je návěs,k tomu auto a je to o ničem :roll:

Napsal: pon bře 05, 2012 10:56 pm
od TP
Todle je také docela mazec a tentokráte Evropskej :lol: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5iGLPO9e ... detailpage[/youtube]

Napsal: úte bře 06, 2012 7:56 pm
od cestovatel110
Vymáklý,myslím Přerovská firma to byla,měli sklápěcí chladák-chladící sklápěcí návěs,nebo jak to nazvat.Jen rozdíl,že jsem nakládal v Mannheimu 26soj.šrotu,oni jen snad 21,už nepamatuju,prostě kurva těžká

Napsal: pát bře 09, 2012 7:22 am
od TP
No todle bude něco vážit,já mám Schmitz walkingfloor dva kusy a váha prázdného 8200kg.Mám ale klasiku bez vrat s boku,ty vážejí o tunu víc,takže zhruba 9000kg.Tak nějak odhaduji že todle těžší nebude než ten s těma vratama z jedné strany a pokud jde o to použití tak možnost nakládat s obou stran je podle mě super.Je ale jasné že todle by do lesa nebylo bo by se to rozlámalo a bylo by po parádě.

Napsal: čtv srp 09, 2012 8:38 pm
od TP
Tak mě opět odešla náprava,na jednom Schmitzu mám BPW bubny.U těhle náprav je běžné jejich utržení ze středáku a hejbání náprav do boku.Opravoval jsem to mockrát,no loni jsem koupil Schmitze na SAF nápravách,kotouče a byl jsem rád že to nemá ty hejbací BPW a ono se to do boku fakt nehejbe,jenže ráno koukám že mám zadní kolo odkloněné jak na naložené Tatře a ona rupla rovnou celá nápravnice.Tak mužu jen vzpomínat na starého Reische,to byla 97 r.v. a celou dobu nebyla na nápravách závada,měl BPW na kotoučích ale etčko jak bubnové ráfky.Holt už to ted dělaj z nějakého čínského železa bo to jinak neni možné. :roll:

TP

Napsal: čtv srp 09, 2012 8:46 pm
od martin440
to je ta "bublinková" ocel :mad: :? :wink:

Napsal: čtv srp 09, 2012 8:46 pm
od Safky
to TP:
Na to je jednoduché řešení, nepřetěžovat a jezdit pořád jenom rovně (po dálnicích), to by nemělo nic prasknout :wink:

Napsal: čtv srp 09, 2012 10:49 pm
od TP
Já nic nepřetěžuji ale je fakt že kruháče rovně nedávám :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob říj 26, 2013 1:04 am
od TP
Tak se mě opět osvědčila kvalita náprav SAF :!:
Obrázek
Tentokrát to šlo do SUS Soběslav,napravu tam říznou a daj tam pořádnou silnostěnou rouru,jak na todle někdo muže napsat nosnost 9tun :!: SAF je prostě šmejd :!: :roll: dvě prasklé do roka to potvrzujou :!:

Napsal: sob říj 26, 2013 8:08 pm
od Karel334
nejlepší náprava co jsem kdy jezdil.Lehce to běží, pecka brzdí no problém.

Napsal: sob říj 26, 2013 9:16 pm
od TP
No Karle na plachtu možna,na posuvku tragedie.Na sklopku taktéž problém.

Napsal: ned říj 27, 2013 7:05 am
od Karel334
Myslel jsem, že je to už vrchol kvality náprav.Budeš muset to přeroubovat na ráby s tuplákama to vydrželo hodně.

Napsal: ned říj 27, 2013 8:26 am
od TP
Tak je fakt že mě žadná naprava za 25let praxe nikdy nepraskla,tj.za cca 2,5milionu km žadnej problem s prasklou napavou.No a za dva roky ma SAF už druhá a to do lesa jezdim málo oproti letum na BPW a navěs nepřetěžuji.

Napsal: stř úno 04, 2015 7:32 pm
od TP
Tak mě opět stůně Schmitz,tentokrát novinka.Nápravy mám už předělané na rouru s tluščí stěnou a tak držej,jenže ono to pak jde dál a tentokrát mám přetženou příčku v rámu spojující levou a pravou stranu podelnejch nosníků rámu.Holt je to kvalita. :cry:

Napsal: stř úno 04, 2015 7:42 pm
od vašek
no já měl na fungl novým návěsu špatně nasazené gufera ložisek kola na prostřední nápravě. taky SAF, to sem taky nečekal, takže na 2 letým návěsu sem měnil dvě ložiska