Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
TATRA Forever
http://www.youtube.com/user/mrtom2C
http://www.youtube.com/user/mrtom2C
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: stř říj 02, 2013 3:06 pm
- Bydliště: Plzeň
Je to polopevný návěs,jak mi zdělil Safky jako odborník na pevné návěsy .
Zde je odkaz kde píše o polopevných návěsech
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=135
Zde je odkaz kde píše o polopevných návěsech
http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=135
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: stř říj 02, 2013 3:06 pm
- Bydliště: Plzeň
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Cemex pořídil nového Mercedesa .
No je to odlehčená verze .
Vůbec nechápu proč se něco takového vůbec vyrábí .
Bavil jsem se s Mixákem co to dostal ,má s tím velké problémy .
Tohle auto je moc lehké a to tak,že když vysype beton není schopný odjet za stavby.
A jak za mokra tak i za sucha .
Podle mě tudy cesta v mixech nevede .....
Je to ještě automat a váha prázdného auta je cca 12t .
Třeba nechápu proč to teda nemá hydraulický předek,pak by to bylo k něčemu.
A ještě hydraulickou spojku TRK a nemělo by to chybu .-)
No je to odlehčená verze .
Vůbec nechápu proč se něco takového vůbec vyrábí .
Bavil jsem se s Mixákem co to dostal ,má s tím velké problémy .
Tohle auto je moc lehké a to tak,že když vysype beton není schopný odjet za stavby.
A jak za mokra tak i za sucha .
Podle mě tudy cesta v mixech nevede .....
Je to ještě automat a váha prázdného auta je cca 12t .
Třeba nechápu proč to teda nemá hydraulický předek,pak by to bylo k něčemu.
A ještě hydraulickou spojku TRK a nemělo by to chybu .-)
když se daří tak se daří
https://youtu.be/NloH259-Vpc fungl nový mix na štěstí se Toníkovi nic nestalo[/youtube]
to Beruška 1:
Myslím si, že hlavní problém jsou ty jednomontáže vzadu, zadek auta se tím odlehčil o cca. 450 kg, ale předek zůstal podobně těžký jako když je vzadu dvojmontáž (je to lehčí jenom o ty Alu kola vpředu a malý motor). Hydropohon předku nedává moc smysl, protože asi 300 kg navíc a je o 10 až 15 tis. EUR dražší, takže se ty výhody vysoké užitečné hmotnosti vyruší navzájem. Osobně si myslím, že problém co píšeš, řeší podvozek 8x4-4 Tridem (3 nápravy vzadu, poslední zvedací a natáčecí), po prázdnu poslední nápravu zvedne a tím dotíží poháněné nápravy = zvýší trakci, oproti superlehkému Arcosu co máš na fotkách bude podvozek Tridem 8x4-4 asi o 400 kg těžší.
Taky mix MB Arocs 8x4-4 Tridem z Belgie:
http://bouwmachineweb.com/fotoalbum/rep ... llery]/21/
Myslím si, že hlavní problém jsou ty jednomontáže vzadu, zadek auta se tím odlehčil o cca. 450 kg, ale předek zůstal podobně těžký jako když je vzadu dvojmontáž (je to lehčí jenom o ty Alu kola vpředu a malý motor). Hydropohon předku nedává moc smysl, protože asi 300 kg navíc a je o 10 až 15 tis. EUR dražší, takže se ty výhody vysoké užitečné hmotnosti vyruší navzájem. Osobně si myslím, že problém co píšeš, řeší podvozek 8x4-4 Tridem (3 nápravy vzadu, poslední zvedací a natáčecí), po prázdnu poslední nápravu zvedne a tím dotíží poháněné nápravy = zvýší trakci, oproti superlehkému Arcosu co máš na fotkách bude podvozek Tridem 8x4-4 asi o 400 kg těžší.
Taky mix MB Arocs 8x4-4 Tridem z Belgie:
http://bouwmachineweb.com/fotoalbum/rep ... llery]/21/
Tatra + MAN = Superstroj!
to Safky :
Co píšeš má smysl těch 300kg je dost netušil jsem,že hydro předek je tak težký .
Ten trident vypadá dobře a pokud by se dala ta náprava zvedat i při naloženém bylo by to super.
Jinak já mám se Scančou 8x4 taky někdy problém vyjet za sucha ze stavby když je to do kopce.
Je taky lehká cca necelých 14t .
Mixák ještě říkal,že mu dělá docela problém ta automatická převodovka při couvání když je naložený .
Musí dost přidat plyn aby se to rozjelo a pěkně mu " zasmradila " když se rozjel.
U mixu je velký problém při couvání,je totiž potřeba couvat velmi pomalu.
Člověk couve na těsno v hodně měkkém terénu často do kopce a tam dostává spojka hodně zabrat.
Četl jsem si o té hydro spojce TRK co má novinku Mercedes a mě se to líbí,je to přesně na
pomalé couvání při velkém zatížení a váha myslím byla necelích 150kg.
Co si ty myslíš Safky o TRKu ?
Co píšeš má smysl těch 300kg je dost netušil jsem,že hydro předek je tak težký .
Ten trident vypadá dobře a pokud by se dala ta náprava zvedat i při naloženém bylo by to super.
Jinak já mám se Scančou 8x4 taky někdy problém vyjet za sucha ze stavby když je to do kopce.
Je taky lehká cca necelých 14t .
Mixák ještě říkal,že mu dělá docela problém ta automatická převodovka při couvání když je naložený .
Musí dost přidat plyn aby se to rozjelo a pěkně mu " zasmradila " když se rozjel.
U mixu je velký problém při couvání,je totiž potřeba couvat velmi pomalu.
Člověk couve na těsno v hodně měkkém terénu často do kopce a tam dostává spojka hodně zabrat.
Četl jsem si o té hydro spojce TRK co má novinku Mercedes a mě se to líbí,je to přesně na
pomalé couvání při velkém zatížení a váha myslím byla necelích 150kg.
Co si ty myslíš Safky o TRKu ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů