Stránka 2 z 15

Napsal: ned čer 27, 2010 8:51 pm
od KUBO-SK
nevieš nahodou ake maju skusenosti s tou betonpumpou, ta znacka nie je na nasom trhu dlho, ze ake ma ohlasi?

Napsal: ned čer 27, 2010 10:09 pm
od Safky
to KUBO: s řidičem čerpadla jsem nemluvil, ale chlapi co jezdí s míchačkami říkali, že toto auto se nezastaví, jede každý den od rána až do večera, nejlépe by bylo kdyby měli ještě jedno.

Napsal: stř čer 30, 2010 10:14 am
od TomC2
Betonování pilířů mostu.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř čer 30, 2010 12:12 pm
od holbra
Týjo Tome supr fotky

Napsal: úte črc 06, 2010 7:59 pm
od Štolfa V.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: sob črc 10, 2010 7:43 pm
od Štolfa V.
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon srp 16, 2010 9:02 pm
od pumpar
Obrázek Obrázek
Taky s trochou do mlýna D8 Lovosice

Napsal: ned zář 05, 2010 3:01 pm
od milan815
minulý týden k nám přijeli s tímhle
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: ned zář 05, 2010 7:27 pm
od holbra
Tak tomu říkám pořádné čerpadlo :D

A proč má na té poslední nápravě větší gumy?

Napsal: ned zář 05, 2010 8:15 pm
od Safky
To holbra: Je to kvůli nosnosti je tam 10-ti tunová náprava BPW nebo SAF (z návěsu) hydraulicky nuceně řízená a musí tam být pneu min. 425/65 R 22,5 - mají větší průměr než normální 315/80 R 22,5 nebo stejně velké balóny 385/65 R 22,5 (nosnost jen 9 tun). 425/65 R 22,5 průměrem odpovídá pneu 13 R 22,5, která se používají v Itálii a Francii na stavebních autech jinak skoro nikde (jo ještě Holandsko). Podvozky pod extrémní čerpadla betonu předělává např. http://www.paul-nutzfahrzeuge.de/index.php?id=23 .

Napsal: ned zář 05, 2010 10:31 pm
od holbra
díky za vysvětlení :wink:
Ale proč to nemože byt stejně velké? Chápu je tam ta jiná náprava,ale dá sa to snad upravit ne?

Napsal: ned zář 05, 2010 10:38 pm
od Safky
Špatně jsem to vysvětlil - nosnost pneu 425/65 R 22,5 je 10.300 kg (větší průměr než std. 315/80 R 22,5 které jsou vzadu na dvoumontáži), nosnost pneu 385/65 R 22,5 je 9.000 kg (jsou použity na předních nápravách), použití širších pneumatik vpředu asi omezuje rejd přední nápravy - něco by to mohlo urvat a nosnost nápravy zůstane stejná, nevyrábí se silnější přední náprava na std. nákladní vozidla jak 9 tun vpředu.

Napsal: ned zář 05, 2010 10:49 pm
od holbra
Takže je to teda tak, že to větší kolo je tam kvůli tomu že má větší nosnost než ty na ostatních nápravách?

Napsal: ned zář 05, 2010 11:03 pm
od Safky
Ano přesně tak, platí pro jednomontáž.

Napsal: úte zář 07, 2010 5:53 pm
od TomC2
Něco z jedné Brněnské stavby 8)
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek