Stránka 1 z 4

Hákové natahováky kontejnerů

Napsal: sob bře 14, 2009 10:25 am
od markoos
Nikde jsem tohle téma nenašel, tak tu budu přispívat se svojí troškou


Mírný převis plošiny

Obrázek

Dvě devítky na sobě

Obrázek

:)

Napsal: ned říj 18, 2009 8:07 pm
od CTS_Servis
Mohu Ti klidně pomoci s příspěvky na jednoramenné nosiče kontejnerů (natahováky). Zabývám se tímto mechanismem v práci, spíš je prodávám :)


Malá auta (do 3,5t):

Obrázek
Renault Maxity (ve stejném je i Nissan Cabstar 35)


Obrázek
Mitsubishi Canter 3S13 (řada pokračuje do 7,5t)


Obrázek
MAGMA


Velká auta - různé nástavby:


Obrázek
AVIA určená k odvozu suti, písku atd.


Obrázek
AVIA určená ke svozu odpadů a výsypu kontejnerů


Obrázek

Obrázek
Svozová odpadová auta


Obrázek
Přepravní plošina


Obrázek
Pojízdná dílna


Obrázek
Svozové auto kovového odpadu


Obrázek
Speciální nosič na přepravu sil


Obrázek
817-780R29 6x6+14-55 VP-pancéř


Obrázek
V3S po renovaci s nosičem kont.


Obrázek

Obrázek
Hasičské vozy

Napsal: čtv lis 26, 2009 10:37 am
od markoos
to jsou zajímavý kousky. když jsem byl před několika lety v Okřínku tak jste tam montovali hromadu takových plošin na čtyřnápravový vojenský 815ky. Na co to bylo?

Tady je další kontejner, opět trochu přerostlý pro tohle auto

Obrázek

:)

Napsal: pát lis 27, 2009 8:39 pm
od CTS_Servis
Na vojenské TATROvky se stále montuje. Převážně je to určené na přepravní plošiny (materiál, auta atd.) Okřinek ke konci roku přišel na trh s novou řadou jednoramenných nosičů kontejnerů, teleskopů, které jsou značené CTS PRO (natahovací síla 4,6,8 t). Mají se zákazníci na co těšit :)

Též přidávám pár příspěvků :

Napsal: pon led 04, 2010 11:20 am
od automobilie
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon led 04, 2010 1:21 pm
od Acon
Tiež to predávam, no na SK. Nakladače od 2t do 32t. Skvelá alternatíva za vyklápač, pokiaľ niekto nutne nepotrebuje vyklápanie do strán.

Napsal: ned čer 20, 2010 9:46 pm
od Pospi
V součastné době řeším koupi nového auta pro svoji firmu a jedná se o to zda pořídit sklápěcí nástavbu kterou doposud užíváme na T-815 nebo kont.natahovač který mám na Daf LF. Jedá se mi o to že při sklápění kontejneru délky 5,5m dochází u lehké řady natahováků do 8t, pri sklápění v terénu k bočnímu náklonu hraničícím z převrácením auta nebo zohýbáním ramene.Tento problém u skápěčky nevzniká.Chci pořídit auto třínápravové celk hmotnost 26t a k tomu úměrný hákový natahovák.Má zde někdo skušenosti z touto váhovou třídou co se týká možností porovnání konfortu a bezpečnosti sklápění v terénu v porovnání se sklápěcí nástavbou. Děkuji

Napsal: ned čer 27, 2010 9:12 pm
od Ma'a Nonu
Kup si sklopku, kontejneráky jsou těžký. Mám, měl jsem Actrose 2644 a s 20 kubíkovym kontejnerem má skoro 15 tun. Což má sklopka určitě míň.

Napsal: sob črc 03, 2010 1:08 pm
od markoos
když se ti přilepí zemina, tak převrátíš i sklopku, takže tohle bych jako problém neviděl. ale když budeš mít takovej paskvil 8 tun a 5,5 metrů kontejner, tak se může stát ledacos. hlavní rozdíl mezi sklopkou a kontejnerem mi přijde v tom, že natahovák je težší a tak auto míň uveze, navíc težiště je posunuto výše

Napsal: ned črc 04, 2010 6:29 pm
od roadtrain
no jo kluci ale sklopka je jen sklopka,přeci jen kontajner má větší využití a když to budu mít na sklopku tak prostě udělám kontas s nizšímy bočnicemi at mám nižší váhu po prázdnu,na trávu atd.zase větší bočnice chce to jen trochu pouvažovat a ten nižší kontík udělat na háčky tak aby řidič nemusel pořád vystupovat a otvírat taky se dá řešit a ten hákový systém není zas tak extrémně těžší a jestli naložím 10 nebo 12 tun už je jedno.

Napsal: ned črc 04, 2010 9:33 pm
od Ma'a Nonu
To by ses divil o kolik je těžší. Moje souprava s 2x40 kontejnerama má zhruba 22,5 tuny a posuvka, návěs má nějakejch 16 tun. to je sakra rozdíl při stejný práci. Sklopky soupravy co vím, mají kolem 18 tun, to je taky velikej rozdíl, když se dneska každej hádá pomalu nad každým kilem.

Napsal: ned črc 04, 2010 10:24 pm
od roadtrain
sklopka 8+8 má kolem cca 18 tun a jak se to vyplatí když naložíš jen 14 tun prostě nijak já jezdil s tatrou natahovačkou a uvezloto proti sklopce o 2 tuny méně no tak to je fakt rozdíl nehledě na to že ten kontas nemusí být z oceli dneska už se dělá tvrzený hliník či jak to přesně je a zase jde váha dolů i když cena nahoru ale jde o využití vozu sklopka je jen sklopka nic víc nic mín.a pokud má využití jak na sklopku a kontas a oplatí se mu to mít v jednom proč by ne.
pochopitelně je to na něm a on musí vědět jakou má práci a podle toho se rozhodnout.
a k tomu sklápění no opatrněji určitě ale i na skládce není problém stát rovně a jak jsem psal i já jezdil s kontajnerem a nikdy nebyl problém se stabilitou pochopitelně to není sklopka ale šikovný řidič ví co udělat aby si neustlal :wink:

natahovačka

Napsal: pon črc 05, 2010 8:38 pm
od Tyler
špatně počítáš kámo: Tatra nk: celková hmotnost 22000kg,pohotovostní hmotnost něco málo přes 12000kg a plus kontejner tak zhruba 2000kg.Jen abys věděl s čím si údajně jezdil.

Napsal: pon črc 05, 2010 9:28 pm
od roadtrain
hej kámo nevím kdo jsi a je mi to jedno ale tvá přesnost toho s čím jsem jezdil je fakt dobrá :lol: :lol: :lol:
a jo Taylere když mi jdež v patách tak jaký že to jsem měl hák na tom kontasu :?: :?: už si to nepamatuji :?: :?:
a když už jsi utěch počtů tak mi spočítej ty staré 815 jakou mají nostnost :lol: :lol: no možná ti výjde že jsem ujel i jednu tunu :lol: :lol:
a pak popiš jak jsi to dojil at se pan podnikatel přiučí :lol: :lol:

Napsal: pon črc 05, 2010 11:24 pm
od Tyler
V klidu :D Já jen znám docela dobře vozové parky některých firem na SM.Počítat snad umíš,né?

a pak popiš jak jsi to dojil at se pan podnikatel přiučí
Tak to jsem trochu nepochopil :?: