Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
A to nemluvím o tom, že to odpojíš směrem z lesa, prázdný přijedeš do lesa, někde se musíš otočit, vzít ruku, jet se někam otočit, a znovu do lesa. Pokud to děláš 1X za den, nebo 2 budiž. A to zacouvání na ten 1. čep bych chtěl vidět naživo . Taky najít ideálně rovný plac, abys tu ruku zatlačil na 2. čep, no nevím, možná 2X za týden bych to absolvoval, Hlavně, jak píšu výše, trefovačka na 1. čep je vystříhlá... (občas se jdu i 2x podívat jak vypadá závěs a oje proti sobě, abych něco (nezku...) nepoškodil.
Lesu zmar!
Taky pravda, to mě ani nenapadlo, páč už 2 roky jezdím na měchách. Stačí aby se ujezdila stopa, nebo jak píše Širón, to bereš po kolegovi, ten to postaví blbě, dovedu si představit tu jebačku, než se trefíš na čep na pravé straně. Viděl jsem po revoluci v Rakousku v Lagerhauzech odstavené ruky, daly se přicvaknout k autu, ale bez vleku, na betonu namalované čáry, aby se šofér strefil. (Často je v lese problém se strefit na oje, a to má závěs "TLAMU" cca 25 X15cm). Připadá mi to reklamní video, asi jak na ty malířské válečky, kdy maníci vymalují pokoj v kvádru, a pak v něm jdou do divadla.
Lesu zmar!
Kruji to asi né .Na you tube najdeš fůru takovejch videí,takže reklamní asi né. Je fakt že zrovna tady to měl chlápek zmáknutý.No a to trefení na ten čep pantu je umění .ale jde o cvik. Je to na blbý straně ,no v zrcátku to budeš vidět líp než čubu a voje. Rozdíl výšek aut na pérech si doladíš že si přcouveš zacvakneš hadice a na podpěrách přizvedneš, No bude to vo tom že naložíš sebe kolegu a jedeš 200km,tam ti to složej a hotovo .Další fůra zase zítra. Pro ně to je asi tak jako když ty zapojuješ vlek nebo návěs. Nebo nasadíš řetězy. To chce taky cvik .Kdo to nedělal tak než to vychytá moří se s tím třeba dvě hodiny ,kdo to umí tak jen 10 minut i s vyfocením že jo. Jistý je že než bych se to naučil tak by to asi taky párkrát leželo v lese na vohlejch packách.
Taky jsem jí viděl jak jí odtahujou tak jsem patral, škoda ..
http://www.pozary.cz/clanek/53093-milio ... o-v-navsi/
http://www.pozary.cz/clanek/53093-milio ... o-v-navsi/
Dnes ráno frčím do lesa, a zrada. Oplocenka se poroučela na cestu.
Neměl jsem po ránu chuť na manuální práci, už jsem to chtěl přejet, ale na poslední chvíli jsem si uvědomil čím jsou ty plaňky pospojované. Otráveně jsem si zavázal boty, vystoupil, a mrkl se zblízka. Vzápetí jsem obrátil pohled vzhůru, a poděkoval Tomu nahoře, že mě vykopal z kabiny.
Byly tam ještě další 2, ale myslím, že už 1. by mohl způsobit až 6 defektů. 5 minut práce, a cesta byla volná.
(Výměna předního kola a návštěva pneuservisu by zabrala jistě min. půl dne, a nevím jak by se šéf tvářil nad účtenkou za opravu šesti defektů jednou ranou?) :mad:
(Radku, víš kde to je?)
Neměl jsem po ránu chuť na manuální práci, už jsem to chtěl přejet, ale na poslední chvíli jsem si uvědomil čím jsou ty plaňky pospojované. Otráveně jsem si zavázal boty, vystoupil, a mrkl se zblízka. Vzápetí jsem obrátil pohled vzhůru, a poděkoval Tomu nahoře, že mě vykopal z kabiny.
Byly tam ještě další 2, ale myslím, že už 1. by mohl způsobit až 6 defektů. 5 minut práce, a cesta byla volná.
(Výměna předního kola a návštěva pneuservisu by zabrala jistě min. půl dne, a nevím jak by se šéf tvářil nad účtenkou za opravu šesti defektů jednou ranou?) :mad:
(Radku, víš kde to je?)
Lesu zmar!
Při nakládce 3. fůrky jsem si vzpomněl, že mi před časem volal dispečer, jestli nemám nějaké fotky kamiónu, že by si chtěl vyzdobit kancl. Nakládal jsem takovou zajímavou fůrku(48 M3), tak jsem mu to cvakl.
A takto vypadají vagóny s tímto dřívím, radost chodit do práce
(Pozornější pozorovatelé si jistě všimnou stínu na posledním snímku. Autor fotek, vysoký a štíhlý!)
A takto vypadají vagóny s tímto dřívím, radost chodit do práce
(Pozornější pozorovatelé si jistě všimnou stínu na posledním snímku. Autor fotek, vysoký a štíhlý!)
Lesu zmar!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů