Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Re: lesovozy
Tak to hledim jak blazen za v roce 2003 mi stavili volvo na miru a nebyl problem udelat cokoliv proste super a ktomu sem mel prvni tehdy prototyp teleskopickeho navesu ktery byl jako prvni vrepublice proste super.Dalsi soupravu u jineho chlebodarce sme nechali stavet v Umikovu a s klidem muzu rict jedna velka chyba nic neslo udelat podle prani jak tonejaky mazal namaloval na vykres tak to muselo byt. A posledni dve volva sem mel s Horic a to je dnes asi to nej ne trhu u nas jak stavba tak servis.
Re: lesovozy
to holdy:
No musím uznat, že dřevaři se asi nemají špatně, když si můžou dovolit takový luxus 750 kobyl ... +/- kolik stál samotný podvozek? Tipuji přes 110 tis. EUR?
No musím uznat, že dřevaři se asi nemají špatně, když si můžou dovolit takový luxus 750 kobyl ... +/- kolik stál samotný podvozek? Tipuji přes 110 tis. EUR?
Tatra + MAN = Superstroj!
Re: lesovozy
Jack68: Myslel jsem ze doll je dobra volba. Jinak ta 750 vypada moooc pekne. Podle vlecky to vypada ze to stavěli Hořice asi, ne?
Re: lesovozy
doll je špička za kterou si i zaplatíš.umikov bych nebral,hořický strojírny je dobrej kompromis.
Re: lesovozy
Ale houby špička. Mám vlek doll, rok 2006 a neni tam kus železa, který by nebylo svařovaný. Je fakt, že něco odtahal a je vidět,že v současnosti jsou ty vleky vychytaný v těch slabých místech. Měl jsem i nástavbu na tahači man 6x6, sice držela bez prasklin, ale když sem potřeboval vyměnit šrouby točny, museli jsme ji přeříznout a svařit, aby se nemusela komplet sundávat. Sice prasárna, ale nebylo zbytí...
Viděl jsem několik starších doll návěsů s vařenými krky u točny. O tom jak je super bezrukáč svan-doll by mohl poreferovat Tesy, kterej jeden zlomil vejpůl. Mimochodem jeden kolega ho má a divil se, že na Umikovu vozíme 35m3-40m3 a není nikde prasklý. Povídá-já, když dám na dolla 40m3, tak si jdu rovnou koupit balík elektrod a mám celou sobotu co dělat Jinak Umikováci začli dělat silnější nos na offroad návěsech, právě kvůli tomu, že praskali, tak snad to mají už vychytané.
Viděl jsem několik starších doll návěsů s vařenými krky u točny. O tom jak je super bezrukáč svan-doll by mohl poreferovat Tesy, kterej jeden zlomil vejpůl. Mimochodem jeden kolega ho má a divil se, že na Umikovu vozíme 35m3-40m3 a není nikde prasklý. Povídá-já, když dám na dolla 40m3, tak si jdu rovnou koupit balík elektrod a mám celou sobotu co dělat Jinak Umikováci začli dělat silnější nos na offroad návěsech, právě kvůli tomu, že praskali, tak snad to mají už vychytané.
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
Re: lesovozy
Jestli bych něco označil za špičku, tak rakouský riedlery nebo ressening. Praktický zkušenosti s tím samozřejmě nemám, ale když vidím, co na tom rakušáci vozí, tak žasnu co to vydrží. Dvouosá vlečka, která sama váží tak 3,5t, na ní dva štosy 4m do plna a tradá
Není důležité za každou cenu pracovat, ale být u toho když se rozdává
Re: lesovozy
Jj asi taky záleží na jednotlivem kusů a jak všichni spechali v patek domu podle toho vydrží rám. S tím dollem jsem zaskočen že ti praská každý mi tvrdil jak tom tak Doll co se týká návěsů super akorát nástavby horší. Ty mají asi nejlepší Hořice jak jsem videl
Re: lesovozy
Zdarec, mam otázku. Když mam auto s vlekem a ruku na zadku je nutnost na přejezdech po prázdnu ruku skládat, nebo stačí hodit za kabinu, opřít kleštěma a ramenem o šasi? Případně, co a proč, jsem totiž v tomhle směru nováček
Re: lesovozy
ruku by si měl mít v přepravní poloze, což je složená na zádi, teda pokud složit jde, já mám třeba ruku která musí být na nástavbě rozložená protože ani složit nejde a co se týče návěsů doll s podvozkem svan Chrudim, z tří kusů sem už skládaL dřevo protože se před první nápravou zlomilo šasi, měli jsme je u Petry a snad do jednoho to byl průser... jinak sem měl tu čest vyzkoušet i trochu nástaveb a návěsů, můžu říct že se mi zamlouval pevný 12ti metrový návěs doll, jednu chybu měl, že byl těžký, ale supr.. měl sem i od nova auto s vlekem postavené taktéž v dollu, za tři roky intenzivní práce obstál také bez potíží. před deseti lety si nechal stavět v umikovu tři auta můj tehdejší zaměstnavatel, a musím říct že roztahovací návěsy všechny tři i nástavby nebyly to pravé ořechové, především měli stejné potíže, roztahování, nápravy, praskání rámu... a když sem měl možnost shlídnou jejich práci teď, musím změnit názor dělají super práci a oku libou . měl sem i dvě auta od agamy Nové hrady, jedno se zlomilo v půlce v rámu hned za pomocným rámem, byl to tahač, a druhé, souprava jezdí ještě dnes (bývalá Hanzalík) skrátka každý má svoje skušenosti s něčím jiným. pro mě osobně by bylo auto s nástavbou a vlekem od dollu a ruka jednoznačně KESLA
Re: lesovozy
Netaha Doll podvozky z Německa?kesla musím někdy na něčem vyzkoušet. Měl jsem půl roku longlifta a na ty půl metrové páky nezapomenu.docela dobrá ruka i penz má větší sílu než epsilon
Re: lesovozy
Holdy včera jsem tě potkal kolem třetí hodiny z Opavy na Krnov , pěkná souprava
Iveco Stralis 560 + Doll
Re: lesovozy
ta 750ka je král všech králů, tyhle koně by se meli davat do drevackych aut standardne, jednu cernou jsem videl kdysi ve Steti, zajimala by me docela spotreba
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů