Stránka 2 z 3

Napsal: ned kvě 27, 2007 8:22 pm
od rummi
Tak to je síla :shock: ,ale nástavba vypadá že ji budou moct použít na další auto :lol:

Napsal: ned kvě 27, 2007 8:45 pm
od cuisine
prodám nástavbu nepoužitou lehce bouranou ....

Napsal: stř čer 27, 2007 9:22 pm
od mates
chomyz píše:Tak o délku ani tak nejde, při troše snahy se to do 18,75 vejde, ale technická nosnost takové soupravy je cca 43tun, ale vzhledem k vlastní váze může legálně vézt tak 26t, na což stačí mít o 2 nápravy míň. Takže ve výsledku když je míjím a vidím ty fůry písku tak pod 50t určitě nejdou :)
v čr je možno bez povolení provozovat soupravu o max. šesti nápravách do celkové hmotnosti 48tun. zbytek na povolení, určenou trasu atd

Napsal: stř čer 27, 2007 11:40 pm
od Danda01
Jj Thermoservisaci to maj vobslapnuty(samoze za jisty poplatek do spravne kapsy) na uradech a dopredu vi kde se kdy bude vazit a vyjedou proste az po tom. Bezne nakladaj v piskovne 55 t.ptal sem se manika na nakladaci. Vozej to do betonarek za tuno km.

Napsal: sob čer 30, 2007 3:41 pm
od chomyz
Asi tak nějak jsem si to myslel protože nadměrné povolení na sypký a dělitelný náklad by asi těžko dostali:-)

Napsal: stř črc 04, 2007 9:10 am
od Samer
No, když se tu běžně vozí naloženo 40t ny pětiosejch soupravách, nevím, proč by s tím dělali takový zázraky...

Ale jinak, když jsem koukal na tu čtyřosku s tříosým vlekem, proč ne? Naloží to co má, vážit může 48 a vždycky si může bejt jistej, že nebude mít na ose víc... Když na to mají peníze... Jedinej důvod proti by byl fakt ten, že kdyby bylo to auto o nápravu lehčí, o to víc by mohl naložit, no...

Napsal: úte říj 13, 2009 8:37 am
od david
Nemáte někdo nějaký zaručený zprávy o krachu Molčíka? Já mám zatím jen zprávy typu jedna paní povídala...ikdyž z vícero nezávislých zdrojů....

Napsal: pát lis 06, 2009 4:23 pm
od chomyz
No to by mě taky zajímalo - prodejce nových aut, který jich hodně obouvá do korby u Molčíka mi tento týden taky říkal, že Molčík zavřel brány...?

Napsal: pát lis 06, 2009 7:18 pm
od pavel 815
Od prodejce Renaultu sem zaslechl že Molčík zkrachoval a firmu od něj převzal jeho dodavatel železa a bude ve výrobě pokračovat tak sem to slyšel co je na tom pravdy nevím.

Napsal: sob led 16, 2010 5:48 pm
od TeSi
Konec Molčíka, chudáci firmy, které si od něj koupili korby: http://breclavsky.denik.cz/podnikani/mo ... 91208.html

Napsal: sob led 16, 2010 7:20 pm
od holbra
Jak može taková firma enom tak skončit???Nechápu

Napsal: ned led 17, 2010 8:07 pm
od david
No, neznám přesně pozadí všeho, něco jsem slyšel, nicméně zde by to vypadalo jako šíření pomluv, tak budu zticha:-) Nicméně ale: prakticky se kromě názvu na MKIPPER (a sídla?) nic nezměnilo, jména klíčových zaměstnanců tam jsou pořád stejný. Já nevím no...

www.mkipper.cz

Napsal: pon led 18, 2010 10:17 am
od holbra
No majů tam aj napsané,že navazujů na Molčíka.Aj stránky vypadajů úplně stejně.No je to zajímavé :)

Napsal: čtv črc 22, 2010 6:00 pm
od chomyz
Mohl by někdo znalý osvětlit, jaká je současná situace, pro mne dosti zamotaná? Viděl jsem firmu Molčík Agro, dále M-Kipper, teď zase Molčík kipper, lidé se tam dle jmen objevují pořád ti stejní, je to v podstatě tatáž firma pod jiným názvem nebo se to nějak transformovalo do víc firem?

Napsal: ned říj 02, 2011 5:42 pm
od KUBO-SK
Autosalon Nitra 2011


Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek