Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Hynek

Uživatelský avatar
GudiTM
Příspěvky: 91
Registrován: pon led 08, 2007 7:10 pm
Bydliště: Poličná

Příspěvek

Chcu na 815 AGRO dat novou korbu. Byl jsem dneska u Mlčocha bavili jsme se o tom jaky typ material ... Ma mi ji do zitřka nacenit ale jak to tady čtu tak bych si to měl asi rozmyslet. I když ja vozím max hlínu nebo písek ale standartně jen zemědělské komodity a vaky. Tam by doufam problem s praskáním být neměl. Ale docela mě zaráží ten lak. Tak doufam že jestli do te korby pujdu tak že to nebude žadny ausšus
úte říj 11, 2011 5:46 pm

TeSi
Příspěvky: 2149
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Každopádně bych trval na tom, že než to půjde do laku, chci to vidět.
úte říj 11, 2011 5:56 pm

Safky
Příspěvky: 3290
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to GudiTM:
Nech si na Agro udělat nabídku od VS-montu, nedávno jsem tam viděl jedno staré Agro s novou korbou a vypadalo moc pěkně, viz. foto:
P.S.: S lakem u VS-montu není problém :wink:

Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
úte říj 11, 2011 8:32 pm

Uživatelský avatar
GudiTM
Příspěvky: 91
Registrován: pon led 08, 2007 7:10 pm
Bydliště: Poličná

Příspěvek

Mě se u agra nelíbí ten zadní převis a ten triangl. Tak mužu zapřihnout vlek max. 18t. Když vyhodim triangl a dam ringfeder přimo do příčky ramu tak mužu mit max připojnou 30t. Navíc mě se ta dlouha korba vubec nelibí a nehodí. V práci navažím na koš pšenici ječmen a jiny bordel a koš je 6,2m a korba 6 tak furt musim jen zametat. Proto chci korbu 5,2 a misto puvodniho metru vyšky budu mit 1,4. Ale zkusím ješte napat do toho VS montu jakou by dali cenu. Řešil sem i Parmu ale od tama se mi vubec neozvali. Tak sem zkusil Mlčocha
úte říj 11, 2011 8:45 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4694
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Já osobně bych zkusil oslovit ještě Porgest...Jinak můžu říct,že po 4letech moje korba a 5ti letech kolegova obě Mlčoch NO PROBLEM!!! (až na ten rezavej začátek,po reklamačním přestříkání zatím laky drží) Porgest máme na 9ti letém Terrnu a jediné problémy byly s popraskanýma pantama bočnice,které už se teď dělají ze silnějšího materiálu a časem utrženýma páčkama zavírání bočnic,které sou už teď taky jinak řešené...Co se týká VS-montu tak u té naší S1,která je vlastně nejmladší ze všech aut se teď objevily problémy s uložením zadního čela,vytvořily se tam vůle v horních čepech a celé čelo si pomalu sedá dolů,takže sou problémy se zavíráním,na čepech sou sice mazničky,ale futra se klukům z Lazů pod Makytou nějak nepovedly, protože vazelina leze tak nějak do sloupků a ne tam kam má....jinak byl problém jen s opotřebovanýma kamenama zavírání čela což se vyřešilo navařením...
ObrázekObrázek
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte říj 11, 2011 9:25 pm

Uživatelský avatar
GudiTM
Příspěvky: 91
Registrován: pon led 08, 2007 7:10 pm
Bydliště: Poličná

Příspěvek

diky za tip na ten Porgest. Mám to kousek a kdyby dali slušnou cenu tak to mam nejblíž. než jet třeba do budějic do parmy. ještě nějake tipy na nastavbaře?
úte říj 11, 2011 9:40 pm

Uživatelský avatar
GudiTM
Příspěvky: 91
Registrován: pon led 08, 2007 7:10 pm
Bydliště: Poličná

Příspěvek

tak mě ten Mlčoch celkem sklamal. Byl jsem u nich minuklé pondělí nabídku slíbil že v uterý pošle je čtvrtek další tyden a nabidka nikde. To samé i Porgest. U Parmy kolem ceny chodí jako okolo horké kaše a ne a ne říct kolik. Jediný VS Mont poslal kompletní nabídku a řešení do hodiny po kontaktu. Ještě zkucím toho Molčíka. Na vleku mam od něj korbu a nemužu ji nějak hanit lak na tu dobu ještě drží popraskana není nikde jen mě sere že je strašně vysoká a na podvozku PS 12.16 se to strašně houpe a jezdí asi jen po 3 kolech po 4 jen na rovině
čtv říj 20, 2011 10:53 am

pan Jamal
Příspěvky: 736
Registrován: pát bře 02, 2012 12:07 am
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek

U Porgestu jsme si nechali v roce 2004 dělat korbu na jamala RK 4(podvozek).Měla to být S2 a to byl první problém,nedokázali vyřešit aby vyklápěla na bok.Palivová nádrž na levý straně byl pro ně nepřekonatelný problém,nakonec to museli dodělat u dealera v Jičíně.A postřehy z provozu? přední sloupek je široký skoro 30 cm a zadní 20 cm takže při sklápění se nevysype ani písek natož pak hlína.Při druhým vyklápění na bok se ohnuly panty na sajtně,po půl roce provozu popraskakly všechny sváry na zadním čele.Reklamaci uznali,ale novej auták kvůli tomu skoro 14 dní stál.Jo a že to pod barvou během roku začlo slušně kvést je asi zbytečný psát.
Porgest doporučuju úplně všem :mad: :mad: :mad:
sob bře 03, 2012 11:11 pm

karel slezák
Příspěvky: 2342
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je zajímavý že to rezne jen z týhle strany druhá strana je celkem slušná :lol:
Obrázek Obrázek Obrázek
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
stř srp 15, 2012 5:57 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2025
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Na fenixovi si nechali udělat korbu od mlčocha ,poslední fota. http://autodopravahofman.rajce.idnes.cz/nakladaky/
čtv bře 20, 2014 9:41 pm

fandatrucku
Příspěvky: 1
Registrován: ned dub 10, 2016 12:25 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

Tady je něco aktuálního z produkce.... https://www.facebook.com/45550502796988 ... =3&theater[/img]
čtv dub 14, 2016 12:03 pm

Odpovědět

Zpět na „NÁSTAVBY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host