Stránka 1 z 2

Korby Mlčoch

Napsal: čtv zář 10, 2009 9:43 pm
od pavel 815
Mám tu korbu na Tatře a sem s ní velice spokojený až na katastrofální stav laku po dvou letech provozu není to omlácene ale rezne to pod barvou jako kdyby nastříkali plnič na rez a pak to přelakovali hlavně si všiměte že jsou rezavý všechny profily ale plechy ne! pro srovnání fotka když to bylo nový. By mě zajímalo kde udělali soudruzi z NDR pardon z Velkého Týnce chybu !?
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: čtv zář 10, 2009 10:00 pm
od Drak
Chybu udělali v tom, že korby dělají do foroty a pak se jim válí třeba tři roky nastříkaný jenom suříkem na dvoře. Já ju mám taky, lak zatím po roce drží, ale co mě sere jsou drobný detaily, co tam nedali, jako gumový rolny na bočnicích, řetízky navařený tak, že když otevřu sajtnu, tak se mi ohne krycí plech a už ju nezavřu a tak.

Napsal: pát zář 11, 2009 5:23 pm
od rummi
Tak tohle mě přesně připomíná Molčika co jsem měl na Tgáčku,jak říkáš lakujíto na rezavý plech.Před tím jsem měl Kov Velim na Scanii A to bylo jiný kafe protože pod lakem byl pozink.Teď mám na Terrnu tu co dávají z výroby(Porgest) no a taky žádná sláva po 3,5 letech.

Napsal: pát zář 11, 2009 9:18 pm
od pavel 815
Ta korba vypadala super do zimy po zimě to začalo a jak to dopadlo to sám vidíš. Ty řetízky mě ty utěsňováky ohýbaly taky stačilo tam přidat pár svárů do těch míst kde se to prohýbalo a je pokoj nyní sou řetízky už dost natažený takže ten ráz bočnice brzdí držák vratných pružin to je problém všech koreb s podélně dělenou bočnicí a bez hydrauliky. jinak Mlčoch bez problémů hlavně má dobrý zavírání bočnic a všechny důležitý věci okopírovaný podle TATRY. Molčík to je levná katastrofa hlavně to jejich vymýšlení vymyšleného- otvírání bočnic tam dají z valníku a ještě tak že když rychle neuhneš tak ti čep vrat. pružin urve pracku, otv. čela rozbíjí el. zásuvku vleku tak tam navaří vzduch válec do kabiny dají kohoutek na otvírání a to tak že při zapínání musíš otevřít dveře,na jednom MANU sem viděl tak uloženou korbu že se při sklopení opírala o závěs vleku atd... já tomu říkám pomsta z Valtic. Porgest máme na jedné e3 r.v. 2002 nyní má na bočnici popraskané všechny panty budem dávat nové a několikrát se zpravovalo zavírání bočnic které je tam katastrofálně poddimenzované a navíc se otvírá do strany od korby takže když to vozí nějaký větší kusy tak musí otevřít bočnici a pak zavírání zavřít aby toneurval o tu fůru. taky ta vrat. pružina přes kladky a lanko není zrovna nejinteligentnější ale jinak docela dobrý jo ještě se tam vařily silnější odsyp. lišty protože ty origoš snad z 1,5 plechu byly zkroucený jak zatáčka do pekla. díval sem se na novej Porgest na e5ce ty panty sou zesílený a koukám super dali tam starý dobrý zavírání bočnic z 815 chytnu za to a šel sem do kolen ti dobráci to zas zprasili otvírá se to zase do boku od korby !!! Chtěl bych vidět jestli autor toho výmyslu vůbec viděl někdy Tatru sklápět něco na bok ! Paradoxně sem zaznamenal dorý ohlasy na polskej Technocar s podélně dělenou hydraul. bočnicí akorát je tam naprd ta výsypka pod čelem jinak za tu cenu docela slušný ale vlast. zkušenost s tím nemám.Líbí se mi VS-mont ale ten je zase moc vysoko na rámu. Super je Mailer Bordmatic naprd že u Tatry se musí odřezat zad. uložení korby a našroubovat to jejich a potom taky ta cena je jinde. pak si má člověk vybrat.

Napsal: pát zář 11, 2009 9:50 pm
od rummi
Njn Meiler je meiler ,si vlastne vybavuju jenom to zelený Terrno z prospektu s korbou meiler a s Kováckou,vím taky jen o jednom kousku,no hold je to o financích no..

Napsal: pát zář 11, 2009 9:58 pm
od roadtrain
naši mají korby Panav na Tatrách a reziví jen díky tomu že to je otřískáné od nakládky a to je mají 5 let ale toto po jedné zimě no záleží taky jakou barvou to vojely.pochopitelně tou nejlevnejší :?

Napsal: stř zář 15, 2010 9:48 am
od vladis
no ja mam na osmikolce taky mlcocha a muzu konstantovat ze vetsi mrdku az na molcika jsem nevidel. Po roce je barva opryskana protoze to nastrikali na rez a vubec ten material je papir. Korba je rozlamana. Kdyby to praskalo ve svaru tak to pochopim ale ony praskaji profily ,opery a vsechny plechy. No jo ale neber to za ty prachy ne? A tak se s kolegy jen stydime za zdemolovany rezaty korby na novych autach.

Napsal: čtv zář 16, 2010 8:44 pm
od pavel 815
Tak to zkus reklamovat.Taky záleží z jak silného materiálu ste si korby nechali udělat a co na tom vozíš.Mě i kolegovi zatím od reklamačního přestříkání barva drží,tak uvidíme po zimě,co se týká pevnosti tak zatím nemáme s žádnou Mlčochovou korbou problém.

Napsal: pát zář 17, 2010 9:29 pm
od vladis
uz se na tom pracuje, kluci z dilny uz vsechno nafotili a poslali soudruhum od mlcocha. Ted se jen ceka na vyjadreni. No jo ono to neni jen jedna korba,je jich 5,a vsechny v katastrofalnim stavu. Vozime vsecko,od pisku,ormice,zeminy az po lomovej sutr.

Napsal: ned zář 19, 2010 10:51 am
od Drak
Ten lomák bych viděl jako jádro pudla, ať ti ho nakládají sebeopatrněji, tak vždycky to klepne do sajtny, v laku se udělají mikrotrhliny, do kterých se dostanou sračky a pod tím to zvesela hnije. Pak to praská jak o dušu. Na lomák máme sólo korbu a kdo jde vozit, tak si ju přehodí a vozí se tou starou.

Napsal: ned zář 19, 2010 6:49 pm
od vladis
sebeopatrneji? Tak tohle slovo frajeri na nakladacich neznaji! moje zkusenost je,ze i kdyz tam ma vahu a reknes mu kolik chces tak je to marny protoze nema cas se zdrzovat s usypavanim. Huraaa 3 lopaty-25 tun a nezdrzuj a jed. Kdyz jezdime v Plzni to je jina, to si na podlahu korby natahnu gumovy pasy z dopravniku. Tluni to ty rany a neni tak zrasovana. Mame korby od mlcocha a molcika a uprimne...stejny ausus,ale bylo to levny a firma usetrila,muj nazor.

Napsal: úte zář 21, 2010 6:11 am
od Drak
Záleží, co jste si objednali za typ, pokud si váš šéf nechal udělat to nejlevnější, tak budiž. Já mám na autě "střední" kvalitu, sajtny s prostřední výztuhou, podlahu z 5tky plechu a na řemeslný zpracování nemůžu říct půl slova. Má stejný muchy jako originál korba, praskl plech pod zadníma pákama na otevírání sajten, jinak nic. A kdyby mi blb z menzimuckem při slézání nevyhl sloupek, tak jde otevírat i pravá strana, což nejde u druhovýroby po jedné zimě snad nikomu. Čelo krásně zavírá bez prásknutí, háčky sedí, nekříží se, prostě pohoda.

Napsal: úte zář 21, 2010 9:51 pm
od vladis
Tak podlaha je z petky plechu,zbytek je trojka pochybny kvality,protoze jinak nebudou profily v prostredku praskat. No, prava bocnice nesla otevrit vubec uz od zacatku,ale tenkrat to nikdo neresil. A mne i kolegum prijde ze to varili nejaci ukrajinci,pac se to rozlejza i ve svarech a po dvou mesicich se nam utrhli ty operky vzadu na otoci a retez na levy bocnici upad ve svaru uz po prvnim otevreni :? Jak rikas,nekdo chtel usetrit. Pak jsou takovy hlasky jako hele sefe ono to upadlo :evil:

Napsal: stř zář 22, 2010 6:05 am
od Drak
Svařeče jsem tam viděl na dílně tři, jeden vypadal, že bych mu dal i pětikorunu, tak jestli to vařil zrovna on...

Napsal: stř zář 22, 2010 7:55 pm
od vladis
No, možná kámen urazu... :D