tak na zadost v inem vlakne sem neco hodim. ja osobne litam s eurolohrem u Helicaru. U Turinskyho jsem mel to same. Lohr e da se rict neco na zpusob navesu s tim rozdilem,ze pedni cast je zapojena na tocne a na sasku za boudou je neco jako traverza (jak by rekl lajk) ve ktere jsou dva otvory,do kterych zajedou dva ovalne vystupky, ktere jsou zepredu na zakladne nastavby a zabranuje to otacenu nastavby na tocne. zapojeni vleku je skoro stejne jako u tandemu,akoratstim rozdilem,ze tam je cep natvrdo a neni tam zadna vule,aby vlek netancoval a to je pojistene este jak my rikame stabiliacni brzdou,ktera funguje na stejnem principu jak koutoucova brzda u auta. uz je vic druhu. dvouosaky a triosaky. ja mam na vleku ctyri slupy,kde vepredu jsou sroubovice a vzadu pistnice,ale muzou byt i na vsech pistnice a nebo i sroubovice.na aute mam ram,pdle kterehojsem meril vysku,pac nahore jsem ho na starem autem mel 3,95m. a tam co jsem zatim videl,tak na prednich sloupec je pravidelne sroubovice a vzadu muze byt i pistnice. ta mrcha,co ma ted ja je o par cm uzsi,ale ty novejsi jsou sirsi kvuli stabilite.... pokracovani priste. nemam cas. piste si co dal chcete vedet
pro predstavu

Je vsem hovno po tom, kde jsem a kde jsem byl.