Stránka 4 z 6

Napsal: ned pro 20, 2009 6:58 pm
od kruji
Obrázek
Pánové,kdo by nechtel jezdit s takovym transportérem.Je z roku 1955 a jezdil,nejsem si jist,asi 180 km i se zav. vozem

Napsal: ned pro 20, 2009 11:03 pm
od Eddie
Tento stroj má trojliter z modelu 300 SL, maximálna rýchlosť bola aj s naloženým "strieborným šípom" Mercedes W 196 niečo cez 160 km/h :shock: No chel by som to vidieť v akcii :wink:
http://www.hemmings.com/hmn/stories/200 ... ure14.html#

Napsal: pát dub 30, 2010 3:05 pm
od BajlachVT
Tak trosku to tu ozivim lebo tato tema je uplne zapadnuta prachom
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob kvě 01, 2010 8:23 am
od Vorech
ObrázekObrázek

Napsal: sob kvě 01, 2010 8:33 am
od Vorech
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob kvě 01, 2010 10:14 am
od Vorech
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob kvě 01, 2010 10:42 am
od Vorech
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: čtv říj 07, 2010 1:00 pm
od Chimenes
Prepravnik aut po francouzsku.

Obrázek Obrázek Obrázek

JS

Přeprava automobilů 80-tá léta

Napsal: pon pro 10, 2012 3:08 pm
od Hugo
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda někdo nevlastní fotografie, plánek, prospekt soupravy tahač LIAZ s dvoupatrovým 2nápravovým návěsem, která byla používána v 80-tých létech na přepravu osobních automobilů. Případně prosím o nasměrování. Mám v úmyslu tuto soupravu postavit v měřítku 1/87. Díky předem.

Napsal: pon pro 10, 2012 4:47 pm
od cendar

Napsal: pon pro 10, 2012 8:20 pm
od Tirak
to mam doma na policke :D

Napsal: pon pro 10, 2012 8:58 pm
od Hugo
Dobrý večer, děkuji za reakce. Ano jedná se mi o "toto". Tuto fotku mám, ale potřeboval bych něco lepšího - originálního. Asi si tento model objednám a budu "sochat" po přepočtu do měřítka podle něho. Není to ale ono, nevím nakolik je model, dnes od VISTA, věrný své předloze.

Napsal: ned úno 01, 2015 8:44 pm
od StrejdaChuligan
tak na zadost v inem vlakne sem neco hodim. ja osobne litam s eurolohrem u Helicaru. U Turinskyho jsem mel to same. Lohr e da se rict neco na zpusob navesu s tim rozdilem,ze pedni cast je zapojena na tocne a na sasku za boudou je neco jako traverza (jak by rekl lajk) ve ktere jsou dva otvory,do kterych zajedou dva ovalne vystupky, ktere jsou zepredu na zakladne nastavby a zabranuje to otacenu nastavby na tocne. zapojeni vleku je skoro stejne jako u tandemu,akoratstim rozdilem,ze tam je cep natvrdo a neni tam zadna vule,aby vlek netancoval a to je pojistene este jak my rikame stabiliacni brzdou,ktera funguje na stejnem principu jak koutoucova brzda u auta. uz je vic druhu. dvouosaky a triosaky. ja mam na vleku ctyri slupy,kde vepredu jsou sroubovice a vzadu pistnice,ale muzou byt i na vsech pistnice a nebo i sroubovice.na aute mam ram,pdle kterehojsem meril vysku,pac nahore jsem ho na starem autem mel 3,95m. a tam co jsem zatim videl,tak na prednich sloupec je pravidelne sroubovice a vzadu muze byt i pistnice. ta mrcha,co ma ted ja je o par cm uzsi,ale ty novejsi jsou sirsi kvuli stabilite.... pokracovani priste. nemam cas. piste si co dal chcete vedet :-)

pro predstavu :-)

Obrázek

Napsal: ned úno 01, 2015 8:59 pm
od Ofca
jak se s tim jezdi? musi to mit docela vysoko těžiště ne? a nějake fotky toho zapojeni bys neměl? nějak jsem to nepochopil s tou traverzou za boudou

Napsal: ned úno 01, 2015 9:25 pm
od StrejdaChuligan
Az zitra budu mit chvilku, tak to nafotim a dam sem..... kdyz se to rozhoupe, tak to je docela narez, ale jde jen o zvyk. Zase na druhou stranu kdyz jsem jel z danska a nad hamburkem je ten vysokej most, tak jsem byl prazdnej a kvuli silnymu vetru odklanely plachty na objizdku do tunelu a me pustili rovne, pac se vitr nema moc do ceho oprit. Hlavne taky clovek musi pocitaz s dylkou. Prdel nabiha vic jak u navesu a hlavne plne roztazenej mam i 22 metru.