Stránka 2 z 2

Napsal: úte zář 03, 2013 6:48 am
od Adonisos
Je velký rozdíl v hmotnostech pevné a výměnné nástavby?? Narážím na užitečnou hmotnost..

Napsal: ned led 05, 2014 5:52 pm
od J@kub
Celá souprava je cca o 3000kg těžší. tj maximální hmotnost nákladu 21 000kg

Napsal: ned led 05, 2014 6:09 pm
od Adonisos
Děkuju, toho jsem se chtěl dopátrat.. 8)

Napsal: čtv led 23, 2014 7:15 pm
od PETR1
Přidám náš systém BDF máme na tom položené cisterny.Zamykání nástaveb je elektropneumatické z kabiny.Venku jen otočíš hlavu zámku.
Obrázek Obrázek

PETR1

Napsal: čtv led 23, 2014 7:23 pm
od Masi
Nejsi od vitogas??? Ti mají takové FMko :-)

Napsal: čtv led 23, 2014 7:28 pm
od PETR1
Joo FM 3x už i 1x FH

Napsal: pát led 31, 2014 10:26 pm
od Masi
No já potkal to 4osý fmko s vlekem a koukal jsem jaká šikovná to souprava :-) jen jsem nepostřehl jestli i vlek byla taky BDF?! A taky proč zrovna tato konfigurace náprav...

Napsal: pon úno 10, 2014 9:12 pm
od PETR1
Masi,vleky nejsou BDFka.Jsou to nápravy od Svanu a na ně je posazená cisterna.8x2 je z důvodu max.tonáže a 3nápravy u sebe protože u konfigurace 1,2+3,4nápravy překážela štouchačka od 2nápravy příčníku nástavby.S autem se jezdí dobře,jen když střídáš 3a4osu tak se 4osou v zatáčkách si připadáš jak ve smyku.

Napsal: úte úno 11, 2014 7:07 pm
od Masi
aha, tak to jo :D