Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Nerozčiluj se, v mnoha diskusích se dnes objevuje mnoho protiruských pomatenců, kteří o problému nic neví, ale vidí příležitost poplivat Ruskou Federaci. Ty auta si nemůžou dovolit být nekvalitní, protože u nich doma v těžkých klimatických i terénních podmínkách, kde jsou navíc ohromné vzálenosti mezi obydlenými oblastmi by si neškrtly. Můj strýc měl VAZ 2101 z r. 1977 a ten mu bez větších problémů sloužil 30 let (pouze se s přibývajícícmi léty trochu objevila koroze). Takže i KAMAZ si u nás svého zákazníka najde.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
zaverecny: díky, ale gurem bych se nenazýval, to bych mohl brzo mít nos nahoru a brzo by mi do něj napršelo ... s vrácením to nevím, už nemám tolik času a energie posedávat po večerech u netu a projíždět fora ... a navíc jsem trochu od náklaďáků teď přesedlal a bavím se blbostma jako jsou sanitky nebo autobusy, takže pak se snažím utéct k nějakému pěknému teréňáčku než k náklaďákům ...
Euro normu mají pořešenou stejně jako Phoenix, kde taky ještě není Euro 6 - je možnost uvést určitý počet aut předchozí emisní normy, i když už platí nová ... ale pokud vím, tak euro 6 je v stavu schvalovacího kolečka
Euro normu mají pořešenou stejně jako Phoenix, kde taky ještě není Euro 6 - je možnost uvést určitý počet aut předchozí emisní normy, i když už platí nová ... ale pokud vím, tak euro 6 je v stavu schvalovacího kolečka
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Kamaz 5490
No a jak to, že na předváděčce chyběl ten jejich nový tahač??
Psali mi, že si homologaci vyřídí, tak jsem zvědavý kdy. Na ruských stránkách se cena pohybovala +-1,6mil, takže moc zajímavá není.
Čekal jsem cenu cca 1-1,2mil, za ty prachy bych do toho šel. Prý to má díly jako Actros, tak proč do toho nejít. Jak to bude mít homologaci, tak po nich půjdu jak po uzeném, naše západní automobilky chcou za tahače fůru peněz a kvalita je čím dál horší.
Tak třeba rus s autem udělaným bez zbytečné elektroniky bude lepší, aspoň já v to doufám.
Psali mi, že si homologaci vyřídí, tak jsem zvědavý kdy. Na ruských stránkách se cena pohybovala +-1,6mil, takže moc zajímavá není.
Čekal jsem cenu cca 1-1,2mil, za ty prachy bych do toho šel. Prý to má díly jako Actros, tak proč do toho nejít. Jak to bude mít homologaci, tak po nich půjdu jak po uzeném, naše západní automobilky chcou za tahače fůru peněz a kvalita je čím dál horší.
Tak třeba rus s autem udělaným bez zbytečné elektroniky bude lepší, aspoň já v to doufám.
Není umění jet na západ, ale na východ. Do portugalska dojede i chobot s osobákem, do Kazachstánu Pan řidič...
Ivan Hofman: jak jsem psal. Bohužel byla k dispozici jen šáska (byť se připravují předváděčky s nástavbami), tak jízdní vlastnosti moc posuzovat nemůžu. Co se týče zpracování - uvnitř to není jako v pokojíčku nových Actrosů nebo podobných modelů a dlouhé trasy s tím by asi nebyly to pravé. Spíš bych to viděl na regionální dopravu nebo hlavně někam do terénu pod bagr nebo k zemědělské produkci či třeba různé terééní speciální aplikace, kde je jedno, že to bude otlučený nebo zadělaný. Subjektivně mi to připomínalo "lepší" MAZy z doby kdy tu ještě byly v nabídce čili cca tak 2011(???)
xkubisekx: byla předváděna pouze modelová řada, na kterou má KAMAZ evropské schválení. Nový model tahače jej pokud je mi známo ještě nemá. Bohužel pro splněný všech evropských požadavků se již velké míře elektroniky nevyhne ani Kamaz. A od toho, nutnosti použít drahý motor "s emisema" (místo klasických jejich JAMZů) se cena zvyšuje + k tomu cla, DPH a cena je tam kde je ...
xkubisekx: byla předváděna pouze modelová řada, na kterou má KAMAZ evropské schválení. Nový model tahače jej pokud je mi známo ještě nemá. Bohužel pro splněný všech evropských požadavků se již velké míře elektroniky nevyhne ani Kamaz. A od toho, nutnosti použít drahý motor "s emisema" (místo klasických jejich JAMZů) se cena zvyšuje + k tomu cla, DPH a cena je tam kde je ...
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů