Kamaz, Ifa, Roman a další jiní "exoti"

Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek

Odpovědět
Milan Černý
Příspěvky: 831
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Příspěvek

Tak já Vám sem dám Zila
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
MILDATRUCK
sob led 21, 2012 5:33 pm

Milan Černý
Příspěvky: 831
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Příspěvek

Ještě jedna raritka
Obrázek Obrázek Obrázek
MILDATRUCK
sob led 21, 2012 5:35 pm

škubanek
Příspěvky: 310
Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
Bydliště: Beřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Moc pěkné hlavně ta raritka
ned led 22, 2012 2:04 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

Obrázek
pát úno 03, 2012 10:37 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

" Milan Černý " pěkné fotky vozu ZIL 157???jestli se nepletu??
Nenašla by se foktka rámu toho vozu bez kabiny a nástveb atd.???
Díky Honza
úte dub 24, 2012 6:46 pm

Milan Černý
Příspěvky: 831
Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov

Příspěvek

tak dnešní ulovek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
MILDATRUCK
sob dub 28, 2012 5:35 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

Není to provedení speciál Zil 130???
sob dub 28, 2012 8:18 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

Jestli se mohu zeptat,v minulosti tu někdo zmínil a teď nevím zda v tomto vláknu a nebo v jiném,že má Zil 135 co jezdil truck trial natočený na VHS kazetě a že po kolaudaci domu nebo tak něco zkusí stáhnout video do PC do elektronické podoby.
Nevíte jak to vypadá s tim kolegou a filmem???Nemohu to najít.
ned čer 17, 2012 10:10 pm

Vorech
Příspěvky: 834
Registrován: stř zář 24, 2008 2:34 pm

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek
pát říj 12, 2012 6:22 pm

zaverecny
Příspěvky: 488
Registrován: úte led 27, 2009 10:28 pm

Příspěvek

Ahoj všem. Ptáte se na toho ZILa 135 z Trucktrialu. Ten ZIL byl na prodej v Roudnici, v roce 2000. V tehdejší době stály tatry osmsettřináctky okolo stopadesáti tisíc. Tenhle ZIL byl za dvacet :D . Z Roudnice dojel do Prahy po vlastních, bez spz :D , v Praze mu odešly spojkové válečky, došel benzín, vybila se baterka. Stál asi rok v Újezdě nad lesy. Pak dostal rám, a v roce 2001 jel už s veteránskými spz na TT do Kostelce. Tam toho moc nepředvedl, řidič to moc neuměl, ostatně ZIL taky ne. Po skončení závodu se objevila vlastnost ZILu: protože neměl odpružení druhé a třetí nápravy, u první a čtvrté bylo odpružení pouze torzkami, t.j. cca deset cm nahoru a deset dolu, kola byly příliš namáhána a vysypalo se "převodní ložisko" v kole. Do kol nevedou kardany, ale taková miska, do ní je ve tvaru kuželu zasunutý protikus, ve kterém je po obvodu asi osm kuliček o průměru cca dva cm. Celé je to velké asi jako miska na polévku. Tak ta miska se prostě roztrhla. Zil bohužel nebyl pro TT vhodný, on má terénní překážky jen přejíždět volnou jízdou a to po rovině. Byl skutečně primárně určen pro pouhou přepravu kaťuší, rakety frog nebo souboru tří náhradních raket. Když se tato závada objevila asi potřetí, kvůli názoru, že to je zaviněno velkou hmotností, byla doslova (ano, za přítele švajce :D ) amputována celá zadní náprava. Nepomohlo to, v jednom z dalších závodů opět jedna z těch misek praskla. Zil si odvezl nějaký člověk z nějaké vesničky mezi Kolínem a Prahou.
No. Spotřeba byla skutečně velká. K podvozku snad jen, že místo označení 8x8 by možná bylo vhodnější 4+4, protože díky dvěma převodovkám a jejich mechanickým odpojovačům bylo možné jet na jeden motor, který tím pádem poháněl pouze jednu stranu vozu (to je rozdíl oproti - taktéž dvoumotorovému - osmikolovému BéTéeRku, které mělo také dva motory, šestiválce, ale pohon mělo od každého motoru tzv. cik-cak ke kolům). Zil neměl el. pojistky, ale jističe :D , takže o starost méně. Neměl žádné redukce ani přídavnou převodovku. Dofuk měl pouze jednopákou.
T813 byla ve všech ohledech propracovanější.
S jedinou výjimkou, na rámu u Zila konstruktéři tedy nešetřili, byl předimenzovaný, měl i křížové výztuhy, a celý podvozek byl sestaven tzv. leteckou technikou, zpravidla matka se závlačkou.
Takže to jen pár slov.
Mějte hezký den.

Obrázek
Na fotce je Zil v Kostelci, u něj stojí shodou okolností tehdejší šéf TT.
úte led 15, 2013 5:16 pm

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Mám takovou příhodu o téhle obludě.Řidičů se na tom vystřídalo dost, jeden se jmenoval Franta, příjmení si již nepamatuji.Nad motory byla taková roura připomínající bufík z tatry.Ukazuji na tu věc a ptám se ,to je bufík? Franta říká ne ne Karle, to je alternátor. Pane Závěrečný já tě zdravím a pravděpodobně se známe.
stř led 30, 2013 7:54 pm

posa
Příspěvky: 504
Registrován: ned bře 21, 2010 8:40 pm
Bydliště: u KH

Příspěvek

Menší koupel zmiňovaného Zilu
Obrázek
A trošku jiná z Kostelce
Obrázek
čtv led 31, 2013 11:01 am

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1489
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Příspěvek

stř úno 06, 2013 10:07 am

sondik
Příspěvky: 447
Registrován: úte úno 06, 2007 10:53 pm
Bydliště: Černý Potok

Příspěvek

řekl bych že to budou tlakové lahve bud slouží k pohonu motoru, nebo nějakej system samohašení . Barvu to má jako hasičáky , ale kdo ví co se dáva v Rusku do červený lahve.
BMW 725 Tds , BMW 750iL - american version , BMW 525 Tds Touring , Jeep Cherokee , Praga V3S - rozdělaná
stř úno 06, 2013 11:01 am

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Příspěvek

" Adjunkt " to je na palivo do motoru.

Děkuji kolegum - " zaverecny" a " posa " , " Karel334 "za informace o Zil 135.

Pokud by jste někdo měl další informace a i fotky a nebo videa ze závodu velice uvítám.

Sháním o tomto ruské voze vše jak po internetu tak i po ostatních lidech co měli s vozem společného a nebo jen,že ho viděli v akci.
stř úno 06, 2013 12:08 pm

Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ ZNAČKY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů