Stránka 1 z 2
Fiat
Napsal: stř črc 18, 2007 4:18 pm
od cuisine
Napsal: stř črc 18, 2007 8:15 pm
od standa
a jeden co jsem fotil před 10 dny
Napsal: sob črc 21, 2007 2:47 pm
od rummi
Napsal: pát pro 07, 2007 11:42 pm
od tatracyber
Napsal: sob led 05, 2008 9:53 pm
od Peter
rummi píše:
Vzpomínáte si v čem to bylo: "Tohle je Fiat 691, 333,5 koně, 8 rychlostí, 4 základní a 4 redukovaný, 350 km na plnou nádrž a 1 litr oleje." Někde na netu jsem našel obrázek přímo z filmu, to už je dávno.
Napsal: ned led 06, 2008 10:40 am
od petersen
Šimon a Matouš jedou na rivieru
.... už jsem ten film hodně dlouho neviděl
Pouze mám obavu že tohle je OM
ale ty auta jsou v podstatě identické
Napsal: ned říj 19, 2008 2:47 pm
od tom
Napsal: pon říj 20, 2008 6:48 pm
od gregi69
Pěkná sedačka.
Napsal: čtv říj 23, 2008 9:54 pm
od tom
Jo ta sedačka je superrr.ještě by mně zajímalo ve kterém roce italy přesedlaly na naši stranu když ty fiaty to mněly ještě opačně.
Napsal: úte bře 24, 2009 6:47 pm
od Samer
Zdravím vás,
Jako modelář před vás předstupuji s několika otázkami týkajícími se poměrně zajímavého tématu. Rád bych se dověděl více, případně se ujistil v některých otázkách.
1) Zajímá mě čtyřnápravový Fiat 691 nebo jeho derivace (Iveco, Unic a kdoví jaké ještě). (Nedopátral jsem se systému značení Fiatů proto říkám: čtyřnápravový, 8x2, jedna náprava hnaná, 3 řiditelné. Lidově řečeno: auto z filmu „Šimon a Matouš jedou na riviéru“). Sháním fotky, nákresy, prospekty…
2) Rád bych si ho jednou postavil jako model a proto, z toho co jsem dosud vypátral, mi není jasné:
A) Z nákresů (viz. Příloha) vypadá, že převodovka není uložena společně s motorem, ale sedí v rámu někde za druhou řiditelnou nápravou. S tímhle uspořádáním jsem se nikde nesetkal, neví někdo více?
B) Není mi jasné jaké je provedení poslední nápravy (s jednomontáží). Na několika fotografiích jsem ji viděl zvednutou, je u všech variant zvedací a jakým způsobem? Z fotografií je patrné, že je odpružena kombinací listových per i vzduch.vaků a navíc je nad jejím středem v rámu jakýsi (?) válec, má to něco společného se zvedacím mechanismem? Na jiné fotografii jsem kola nápravy viděl vytočené zcela jiným směrem než kola předních náprav, jaký je systém řízení zadní nápravy? Někdy byla přední kola vytočená, zadní nikoli. Je řízená mechanicky, hydraulicky nebo je jen vlečená s nějakým mechanismem „samořízení“, který by se dal případně zamknout? Z některých fotek mi mechanismus velice připomínal mechanismus jedmontážových náprav na návěsech a přívěsech Italské výroby (Cardi a spol, viz. např. starší stavebnice návěsů Italeri).
C) Kdy přecházela Itálie z pravostranného řízení na levostranné?
Fotky k tématu najdete zde:
http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=15 ... 37#p595837
Napsal: čtv čer 30, 2011 9:22 pm
od mirazapletal
Napsal: stř zář 28, 2011 8:23 pm
od Áca
Me by docela zajimalo proc maji italsky auta (nakladni) pravostrany rizeni kdyz nikdy nejezdily vlevo.Vi nekdo?Privitam i domenky. Vim ale urcite ze nejde o stornovanej kseft do anglie.
Napsal: čtv zář 29, 2011 9:55 pm
od mařka
není to náhodou kvůli maltě tam se přece jezdi v pravo a tyhlevozy se tam vyvažely je to kousek od italie ..
Napsal: čtv zář 29, 2011 10:26 pm
od Áca
To se mi nezda.Podle me by kvuli Malte ta neni zase tak velka nedelaly celou produkci.Ono je videt pravostrany rizeni i na fotce toho Fiatu mototechny:
http://postimage.org/image/zza4h18k/
Napsal: čtv zář 29, 2011 11:15 pm
od mařka
vypada trochu jak náš trambus tak nic no tak sem to jenom skusil sorááč