Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Jo je to ze Ševětína,na mth. jsem zapoměl ,kouknu zítra,jeje to vypadá že se mu na žábě ohnulo nebo vyháklo táhlo na pérování
pepíno: kdes ho fotil?jinak kdo by měl zájem tak je na prodej.http://auto.bazos.cz/inzerat/10034678/D ... drruka.php
pepíno: kdes ho fotil?jinak kdo by měl zájem tak je na prodej.http://auto.bazos.cz/inzerat/10034678/D ... drruka.php
No vidím, že to počítadlo funguje, takže nalítáno máš teda dost. Tatry po 20.000 mth jsou zralé na "cintorín", doufejme, že ten Tvůj Ginaf ještě bude dlouho dobře sloužit. Nakladač Cat 980G v železárnách má dnes kolem 34.000 mth, ale po 24.000 mth byl na GO, větší údaj o odpracovaných mth jsem prozatím neslyšel.
Jinak u toho Vondry mi je divné, že prodává nejnovějšího Ginafa ze své flotily, to mi moc hlava nebere
Jinak u toho Vondry mi je divné, že prodává nejnovějšího Ginafa ze své flotily, to mi moc hlava nebere
Tatra + MAN = Superstroj!
No nevím jestli jste někdo byl na předváděčce Ginafu 18.6. v Holandsku, tak alespoň odkaz na pár fotek, technicky ten Ginaf nemá chybu:
10x6 s technickou 80 tun!!!, HydroAxle+ = hydrostatický pohon přední nápravy, Intelligence = zvedací poháněné nápravy, hydropneumatický odpružený podvozek, poháněná a natáčecí poslední náprava ..., jenom ta cena
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 7090197766
10x6 s technickou 80 tun!!!, HydroAxle+ = hydrostatický pohon přední nápravy, Intelligence = zvedací poháněné nápravy, hydropneumatický odpružený podvozek, poháněná a natáčecí poslední náprava ..., jenom ta cena
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 7090197766
Tatra + MAN = Superstroj!
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
No odhadem podvozek 8x8 s hydropneumatickým odpružením a 3-mi natáčecími nápravami tak 150.000,- EUR bez DPH? No a když k tomu připočítám izolovanou Hardoxovou vanu S1 s hydraulickým zavíráním střechy, tak do 200.000,- EUR asi moc chybět nebude Proto se to jako nové prodává jen v Holandsku, protože jedině tam využijí legálně tu celkovou hmotnost, 8x8 = 46 tun na silnici nejvíc na čtyřech nápravách v Evropě a možná i na světě (pokud vezmeme legální variantu, v Africe a na Sibiři možná jezdí i těžší osmikolky?).
Tatra + MAN = Superstroj!
Tak se opravím, Ginaf X5450S 10x8, sklápěč S1 s izolací, s hydraulickou střechou je nový na www.mobile.de za 237.000,- EUR bez DPH
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=11
No, ale když vezmu, že na třinecku bude jezdit 1. legální "desetikolka 10x4" na podvozku MAN TGS 8x4 + pevný návěs VS-mont S1, bude bez izolace, bude to vana a místo hydraulické střechy má plachtu, ale v užitečné hmotnosti by mohl být rozdíl tak 2 tuny (MAN 26 tun a Ginaf asi 28 tun), ale cenový rozdíl skoro 130.000,- EUR bez DPH , takže ekonomický v ČR nemá ten nový Ginaf žádný smysl (teda kromě Budějovic, tam snad jo )
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=11
No, ale když vezmu, že na třinecku bude jezdit 1. legální "desetikolka 10x4" na podvozku MAN TGS 8x4 + pevný návěs VS-mont S1, bude bez izolace, bude to vana a místo hydraulické střechy má plachtu, ale v užitečné hmotnosti by mohl být rozdíl tak 2 tuny (MAN 26 tun a Ginaf asi 28 tun), ale cenový rozdíl skoro 130.000,- EUR bez DPH , takže ekonomický v ČR nemá ten nový Ginaf žádný smysl (teda kromě Budějovic, tam snad jo )
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů