Kamaz, Ifa, Roman a další jiní "exoti"

Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Hynek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Jinak ja ani nejak se nezabyvam osbnima vozama, ale mam velice blizko k nakladakum. Cinske nakladaky, to je to same dilenske spracovani, a jsou udelane na hranici pruchodnosti schvaleni k provozu, aby jim byl vydan technicky prukaz a espezetka! V provozu to vypada asi tak. Ze provozovatele tyto vozy nakupuji pro jejich nizkou porizovaci cenu, takze zakoupi nekolik vozidel ktere vzhledem na porizovaci naklady maji velice rychlou navratnost. Takze jak rikaji rusove, on si koupi cinany, kdyz se z nich jeden dva vyserou, stejne ma dalsi ktere jezdi, takze to neresi, vyrazene auta rozebiraji na dily. Rusum uplne staci kdyz takovy nakladak vydrzi rok dva provozu a pak ho jednoduse hodi do srotu. Cinani na svou techniku nedavaji zadnych zaruk, pripadne minimalnich do 3 mesicu. A v realite provozu, tak te cinske nekladaky vydrzi tech rok, rok a pul, az dva roky jezdit. Vic ani neni potreba!
U nakladnich vozidel pozite materialy jsou take slabe, takze korba je udelana ze 4-ky plechu co je jak papir, ramy to same, takze v terenu je zcela bezne ze se urve predni, nebo ktera koli zadni naprava jen kuli tomu ze nevydrzelo spojeni ulozeni drzaku na ram kuli tenkemu materialu! Takze je toho az az dost!
ned dub 10, 2011 10:18 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5016
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Díky za vysvětlení :D , je to tedy mazec. Oni způsobují celosvětový nárust cen surovin, protože jich potřebují hodně na výrobu takového šrotu. Škoda že nezůstali u výroby hedvábí a porcelánu.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
ned dub 10, 2011 2:03 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Jirka Novak:

Srot, jako srot! Ono je to tak ze ty jejich vyrobky i kdyz jsou jako srot, maji svoji adekvatni cenu, a se prodavaji, cim cinane maji zajistenou vyrobu, praci a ekonomicky rust!

Co mas z toho, ze vyrabis supr kvalitni vyrobky, dlouholete zivotnosti pri drahe jak vyrobni tak porizovaci cene, kdyz okruh kupujicich mas minimalni! Nemas z toho nic, jenom nerentabilni vyrobu, straty!
Takze cinane oni ten svuj vyrobni program maji velice dobre nastaveny, na zaklade kurvecky dobre vyuceneho trhu a poptavkach spojenych s financnimi moznostma kupujicich.
ned dub 10, 2011 2:36 pm

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 1728
Registrován: stř bře 01, 2006 7:32 pm
Bydliště: Slovakia

Příspěvek

Obrázek
pon kvě 16, 2011 5:15 pm

mates86
Příspěvky: 181
Registrován: pát srp 05, 2011 4:40 pm
Bydliště: czech

Příspěvek

Pánové já bych se nedivil kdybysme za pár let v těhle "kamionech" jezdili i tu v EU pač jestli jsou tak levný tak je autodopravci budou kupovat. A určitě je sem budou i normálně dovážet toť můj názor
úte srp 09, 2011 11:45 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

mates86:

Ja jsem toho sameho nazoru! Vzdyt dejme tomu SAD Lucenec uz dnes jezdi linky, i dalkove napr. Lucenec Praha, cinskyma autobusama zn. YUTONG (MAN).
Je otazkou casu kdy ti cinani k nam expanduji s tema svyma vozama! Ono stav je takovy, ze i kdyz tady lidi delaji machry, stejne utahnout leasing na novy nakladni vuz je velice slozite. Bez ohledu nato zda-li se jedna o provozovani MKD pripadne technologicke a stavebni dopravy.
To same je i v oblasti osobni dopravy, autobusy MHD, primestke a mezimestke prepravy osob. Mesta nemaji penize a DP jsou fifinancovany z mestkych rozpoctu!

Obrázek Obrázek
sob srp 20, 2011 3:58 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak pro zajimavost, SAD Lucenec jezdi linky s takovou cinou!

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Autobusy plni normu EURO-4, ja si myslim ze to docela pekne vypada jak z venci, tak i ve vnitrku, jenom ta cena je ve srovnani s europskymi autobusy tretinova!
To same je i u nakladnich vozidel! Cinani se rychle priblizuji europskemu standartu, kvalitou jsou take uz uplne nekde jinde nez pred 5-ti rokama, takze ono to bude jeste zajimave!
sob srp 20, 2011 4:13 pm

cuisine
Příspěvky: 4175
Registrován: stř bře 08, 2006 10:26 pm

Příspěvek

pát říj 21, 2011 7:27 pm

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 1728
Registrován: stř bře 01, 2006 7:32 pm
Bydliště: Slovakia

Příspěvek

Obrázek
Obrázek
sob říj 22, 2011 5:15 pm

cuisine
Příspěvky: 4175
Registrován: stř bře 08, 2006 10:26 pm

Příspěvek

Obrázek
ned říj 23, 2011 6:27 pm

cuisine
Příspěvky: 4175
Registrován: stř bře 08, 2006 10:26 pm

Příspěvek

sob lis 05, 2011 2:43 pm

Uživatelský avatar
-Ondra-
Příspěvky: 2039
Registrován: pon bře 09, 2009 12:11 am
Bydliště: Křižanov

Příspěvek

Slušná stabilita...A nebo stastna souhra nahod ze to uz nelezi na boku...
...Moje práce je mým domovem...
ned lis 06, 2011 11:16 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5016
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

A pak že PVC auta nic nevydrží, ten rám je pěkně stabilní a ani se to moc nekroutí.
IFA W 50 La Turbo,IFA L60 Ap-n,IFA L60 DSK-ND, Volvo FL 614.
ned lis 06, 2011 12:20 pm

Uživatelský avatar
miro263
Příspěvky: 23
Registrován: úte lis 08, 2011 3:44 pm
Bydliště: BA

Příspěvek

čtv lis 10, 2011 10:20 am

Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5696
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

vizuálně: Scania? Nebo nový Actos?
http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1572
Obrázek
čtv lis 24, 2011 9:45 pm

Odpovědět

Zpět na „OSTATNÍ ZNAČKY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti