Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Hynek
Vsoušeč jsem si chtěl dát i do Liaze,když jsem ho měl.Určitě je to dobrá volba,protože voda a vlhkost vzduchovému systému vůbec nesvědčí. V podzimním vlhkém počasí jsem ze vzduchojemů vypouštěl po 200-300km běžně okolo 10l vody.
to Jirka Novák:
už se těším na stavbu tvého turbo šestiválce,určitě to bude stát za to a tvoji fotodokumentaci všichni oceníme.
Já se teď chystám na ten motor co mám od tebe,chci na něm zjistit tu závadu úniku vody a mít ho jako záložní a ten druhý chci zgenerálkovat se svými inovativními nápady v úpravách spalovacícho prostoru, chlazení a dalšími.
to Jirka Novák:
už se těším na stavbu tvého turbo šestiválce,určitě to bude stát za to a tvoji fotodokumentaci všichni oceníme.
Já se teď chystám na ten motor co mám od tebe,chci na něm zjistit tu závadu úniku vody a mít ho jako záložní a ten druhý chci zgenerálkovat se svými inovativními nápady v úpravách spalovacícho prostoru, chlazení a dalšími.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Ten motor budu stavět v zimě už je připravený na paletě v dílně. Pak ho na jaře vyměním za ten co je nyní v autě.
Na tom čtyřválci zkontroluj gumičky na spodku vložek, tam měl jeden kolega z Německa zrovna problém s těsností.
Na mojí sklápěčce mám regulátor z Tatry 815 tedy hnízdo a předním ještě odlučovač z Pragy V3S a vody se v systému moc nevyskytuje, dost se odfiltruje.
Na tom čtyřválci zkontroluj gumičky na spodku vložek, tam měl jeden kolega z Německa zrovna problém s těsností.
Na mojí sklápěčce mám regulátor z Tatry 815 tedy hnízdo a předním ještě odlučovač z Pragy V3S a vody se v systému moc nevyskytuje, dost se odfiltruje.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Já mám tlak v soustavě nastavenej na 6 At a to bohatě stačí na vše. Ta flexi nerezová výfuková trubka se sežene v Gumexu. Mám z ní udělanej svod a je to perfektní řešení. Na videu bylo staré procedení a bylo provizorní jen pro zkoušku. Na autě to je jinak vedené a motorovku jem vyhodil, jen brala výkon a stejně byla na prd. Ten vzduchovej filtr je z Avie turbo a na autě mám větší z A75.
Volvo FL 614.
Hasičská IFA v porovnávacím testu
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Taky jedna Ifa http://auto.bazos.cz/inzerat/12459387/Kolo-IFA.php
BMW 725 Tds , BMW 750iL - american version , BMW 525 Tds Touring , Jeep Cherokee , Praga V3S - rozdělaná
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
To je spíše jako školení naruby. Otázky co je to za agregát ( overdrive), jak funguje centrální dohušťuvání a kolik průstřelů guma vydrží, jakou tažnou sílu má hydraulický naviják atd. Měl jsem sebou Německej časopis kde je vyfocená a popsaná moje Ifa a spolu s dalšíma autama jako Robur 6x6 atd. Probrali jsme přestavby aut v Německu a zkušenosti z TÜV a i moje poznatky z Německé TÜV a armádní L60.
Taky centrální zamykání je zaujalo a budíků tam je prý jak v Tupolevu . Protože brzdy šly naprosto synchroně, všetně podvalníku tak nebyl jediný problém.
Taky centrální zamykání je zaujalo a budíků tam je prý jak v Tupolevu . Protože brzdy šly naprosto synchroně, všetně podvalníku tak nebyl jediný problém.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Dvě vojenské Ify na prodej. První W50 La-A1 jsem měl a druhou L60 AP-N mám, ale v lepším a originálním stavu.
http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false
http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false
http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false
http://home.mobile.de/home/showDetails. ... Type=false
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů